Mitäs kaikkea pitää vaihtaa, jos haluaa saada W123 280E:n lootan manualisoitua?
-Vaihdelaatikko ilmeisesti ainakin pitää vaihtaa?
-Vauhtipyörä?
-Kartaani?
-Mitä kaikkea kytkimeen liittyviä hilpattimia tarvitsee? Kytkinpoljin, sylinterit, letkuja.... jotain muuta, mitä?
Sitten ehkä vielä kytkinlevy, asetelma ja painelaakeri pitää laittaa, jos oikein viimeisen päälle meinaa tehdä.
Neljä- tai viisivaihteinen manuloota, onko asennuksessa eroa (esim. kartaanin pituus)?
Onko nop. mittarin vaijeri samanlainen?
Tarviiko mitään patentteja? Ei kai, eikös tuolla pitäisi olla kaikki kiinnityspaikat ja läpiviennit valmiina?
Paljonkos tuommoisen rempan kustannusarvio on?
-Loota
-Kytkinlevy yms
-Kytkinpoljin yms
-Kytkinsylinterit yms
-Letkua, tankoo, mitälie?
-Kauanko ammattimieheltä menee hommassa?
Paljonko vanhasta lootasta saa rahaa kun sen myy (vähän liikaa kilometrejä nähnyt 722.1)?
Entäs jarrupolkimesta?
W123 Automaatista manuaaliksi, minkälainen homma?
W123 Automaatista manuaaliksi, minkälainen homma?
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Re: W123 Automaatista manuaaliksi, minkälainen homma?
Eipä varmaan paljoo paskaakaan , varsinkin jos jarrua on käytetty paljon.Sivonen kirjoitti:Paljonko vanhasta lootasta saa rahaa kun sen myy (vähän liikaa kilometrejä nähnyt 722.1)?
Entäs jarrupolkimesta?
Muuten sulla oli aika kattava lista tarvittavista kamoista mutta siitä puuttui vaihteensiirtäjä (vaihdekeppi +tanko hässäkkä). Ei pidä olettaa että semmoinen tulee laatikon mukana kun ostelee romuroopeilta.
Joo. Katso tuolta lootan vikaselostus: NAPS
Saat 14e jos vaihdat mulle manuaalilootan... Automaatin saat pitää.
Saat 14e jos vaihdat mulle manuaalilootan... Automaatin saat pitää.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret