2,5 td:n sielunelämä
2,5 td:n sielunelämä
Eli autona on w201 koria oleva mersu jossa 2,5td mosa. Auto on ihan vihon viimenen 201 korinen ja siihen on tungettu alipainepilliä joka puolelle. Käytin viime kesänä pumpun sääjössä sen ja sano tämä säätäjä, että pitäs saaha ahtoja siihen hiukka lisää nii alakas kulkemaan, mutta sitten tuli ongelma. Nimittäin nämä ihanat alipainevimputtimet ohjaa ahtoilman määrää eikä meikäläisellä riitä ymmärrys miten niitä tukkimalla/huijjaamalla saatas tämä ahdin työntämään kaikki ahtoilmansa ulos mitä tuosta saa... Jos jollakii kokemuksia vastaavasta moottorista tai vastaavasta ongelmasta niin kiitos jo etukäteen. Nuita moottoreita on ollu myös ensimmäisissä c- mersuissa.
Ei oo ollu c-mallissa enää tuota moottoria. Sen sijaan vanha kunnon om601, eli 200d pata oli vielä samaa 8v sarjaa, kuin w124/201:ssäkin.une1 kirjoitti:Ei oo 20v mutta jotkut väitti että ihan ensimmäiset 2,5td c-mersut ois ollu just tuolla koneella ja sitten vaihtunu siihen 20 venaseen. Ahtopainetta siellä on 0,8
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
On tuohon tuo ilmanputsari muutos tullu Ceessä? vai tuliko se om601:seen jo pakokaasunkierrätyksen yhteydessä?JP74 kirjoitti:Ei oo ollu c-mallissa enää tuota moottoria. Sen sijaan vanha kunnon om601, eli 200d pata oli vielä samaa 8v sarjaa, kuin w124/201:ssäkin.

raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa