Kone hakkaa?
-
Kone hakkaa?
190 2.0E vm.90 Moottorissa jotain hämminkiä.Kone hakkaa{kova naputus} kunnes lämpenee.Hydr.nostimet uusittu,nokat ja keinut virheettömät.Lisäksi kovilla pakkasilla tyhjäkäynti katoaa tai huutaa 5000 r/min{moottori lämmin}Muuten vetää ja liikkuu hyvin.Koneeseen tehty Forte-käsittely.Onko kellään ollut vastaavaa?
sian tuntia
-
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viesti:
Lisätietoja aiheesta alla olevasta linkistä.Mersun rönttö kirjoitti:Onko tämä joku veikkaustoimisto?
viewtopic.php?t=1863
Terveisin, totoluukun setä

- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
noh noh,
eikai sitä aina täydy vetää näitä topikkeja tuonne hikkalaatikko offtopicin puoleen ?
Toivottavasti nyt joku asiantunteva vastais, minä en näistä pensarupsuista paljoa tajua, varsinkaan ruiskupeleista, sen takia tuota volokkariakin olen myymäsä
Mutta jos tiisseli olisi kyseessä, ja vaikka muuttuvalla puristus-suhteella
Niin sanoisin että kone tunkee imuilman sekaan öljyä ja sen takia nostaa kierroksia.
Vastaan siis, jäätynyt huohotusletku ?
kokeile irrottaa huohotin toisesta päästä ja kahto mitä tekkee sitte ...
-risto
eikai sitä aina täydy vetää näitä topikkeja tuonne hikkalaatikko offtopicin puoleen ?

Toivottavasti nyt joku asiantunteva vastais, minä en näistä pensarupsuista paljoa tajua, varsinkaan ruiskupeleista, sen takia tuota volokkariakin olen myymäsä

Vastaan siis, jäätynyt huohotusletku ?

-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi

W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Onko naputus tasatahtinen ja siinä tahdissa kuuluva että kuuluu yhdestä sylinteristä, ja vielä joka toisella kierroksella ?
Kokeileppas irrottaa yksi tulpanjohto kerrallaan; jos naputus katoaa jonkin sylinterin kohdalla tehdessäsi tuon, vikaa voi olla kiertokangenlaakerissa, männäntapissa, männässä...
Tuo käyntiongelma on oudompi minulle.
Kokeileppas irrottaa yksi tulpanjohto kerrallaan; jos naputus katoaa jonkin sylinterin kohdalla tehdessäsi tuon, vikaa voi olla kiertokangenlaakerissa, männäntapissa, männässä...
Tuo käyntiongelma on oudompi minulle.
wiimax.fi
-
Mielestäni ääni kuuluu kampiakselin tahdissa.Ääni häviää kierroksilla.Forte-käsittely vain korosti ääntä.Tyhjäkäynnillä moottori vähän hytisee.Ostin sen hiljattain yksityseltä,myyjä huijasi pitämällä moottorin lämpimänä koko kaupanteon ajan,sanoi kyllä, että venttiilin nostin naputtaa joskus.Olen käynyt monessa korjaamossa kysymässä vikaa,saanut seuraavanlaisia vastauksia:Suutin,syt.tulppa,tulpan johto,nokka,jakoketju,apulaite ym.En ymmärrä. 

sian tuntia
-