missä sijaitsee lisäilmanluistin 190 mesessä???

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
milookki
Viestit: 38
Liittynyt: 10.1.2007 0:11

missä sijaitsee lisäilmanluistin 190 mesessä???

Viesti Kirjoittaja milookki »

niin...missä kohtaa mahtaa olla lisäilmanluistin???voiko se aiheuttaa tyhjäkäynillä käyntiin röpellystä??? :roll:
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Re: missä sijaitsee lisäilmanluistin 190 mesessä???

Viesti Kirjoittaja Swataia »

milookki kirjoitti:niin...missä kohtaa mahtaa olla lisäilmanluistin???voiko se aiheuttaa tyhjäkäynillä käyntiin röpellystä??? :roll:
ainakin -90 vuosimallissa sijaitsee määräjakajan takana, imusarjan päällä. Eli kun otat sen ilmanputsarin pois edestä niin se näkyy siinä tulipellin ja ruiskun välissä, on naamioitu kumin sisälle.

e: siihen menee kaksi letkua ja yksi sähköpiuha
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
milookki
Viestit: 38
Liittynyt: 10.1.2007 0:11

miten lisäilmanluistin puretaan?

Viesti Kirjoittaja milookki »

kiitoksia...nyt löytyi lisäilmanluistin...ja taas kysytyvää...miten se puretaan ja herkistellään???
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Re: miten lisäilmanluistin puretaan?

Viesti Kirjoittaja Swataia »

milookki kirjoitti:kiitoksia...nyt löytyi lisäilmanluistin...ja taas kysytyvää...miten se puretaan ja herkistellään???
Ei sitä oikeen purkamaan kannata lähteä. vaatis erikoistyökaluja saada ehjänä auki, kun se on tehtaalla puristettu kiinni. :|

Herkistellä voit kun pistät johonkin purkkiin sinolia tai bensaa ja pistät sen pään johon ne letkut tulee kiinni sinne nesteeseen uimaan :!:

Anna olla vaikka vuorokauden siellä. Käyt välillä hieman helistelemässä sitä, että pask* irtoaa. Liuotinpesuainekin voi tepsiä ja wd40, mutta jos se on kovin jumissa niin noita aineita vasta sitten lopuksi sisään.

ps. eiköhän jatketa keskustelua tässä viestiketjussa ;)
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
milookki
Viestit: 38
Liittynyt: 10.1.2007 0:11

Viesti Kirjoittaja milookki »

jeps :) juu...sitä en tiedä,onko vika siinä vai missä mahtas olla,kun käy epätasaisesti tyhjäkäynnillä,ihan kuin ois yks pytty pelistä pois...toivottavasti ei vaan olis mikään venttiilivika...yms...onko sen lisäilmanluistimen tehtävä pitää tyhjäkäynti kierrokset tasaisena...alkaa sapettaan...kun ei löydä vikaa...
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Swataia »

milookki kirjoitti:jeps :) juu...sitä en tiedä,onko vika siinä vai missä mahtas olla,kun käy epätasaisesti tyhjäkäynnillä,ihan kuin ois yks pytty pelistä pois...toivottavasti ei vaan olis mikään venttiilivika...yms...onko sen lisäilmanluistimen tehtävä pitää tyhjäkäynti kierrokset tasaisena...alkaa sapettaan...kun ei löydä vikaa...
Joo on tarkotus pitää kiekat oikeina. Ite epäilin kans tota omassani vialliseksi, mutta vika olikin (tai siis on) siinä ilmamäärämittarin anturissa joka sitten ohjailee tuota lisäilmaluistia (tyhjäkäyntimoottoria). :|

Lisää aiheesta ja aiheen vierestä: viewtopic.php?t=16012
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”