tyhjäkäynti vika selvitetty...aaargh!!

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
milookki

tyhjäkäynti vika selvitetty...aaargh!!

Viesti Kirjoittaja milookki »

elikkäs..löytyi vihdoin vika,kun tyhjäkäynti oli sellaista,ettei käy kaikilla pytyillä...mittasin puristuspaineet,niin selvisi että ykkös pytyssä ei ole painetta lainkaan...nyt jää vaan arvaukseksi että onko venttiili palanut tai sitten kannentiiviste mennyt kahden sylinterin väliltä,kun ykköspytystä menee myös paine kakkoseen...onko ideoita,mistä kannattaisi hommata osat...venttiilit...tiivisteet...yms...onko muilla ollut vastaanvalaista kokemusta???apuja kaivataan!!!
jorcca

tyhjäkäynti

Viesti Kirjoittaja jorcca »

on muuten ihan sama vika mun meses .tiedätkö paljonko on km takana sillä koneella?mun kone on 2l i .odotan mielenkiinnolla myös vastauksia.
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tiivisteet saa autovaraosaliikkeestä, KL-Varaosilta löytyy laadukkaita tiivistesarjoja.
Jos joutuu laittamaan venttiileitä tms. niin koneistamollahan kansi yleensä on, kyllä ne sieltä touhuilee tarvittavat osat. :D
milookki

juu...

Viesti Kirjoittaja milookki »

mittarissa on 220tkm...muusta ei ole tietoa...tuontiauto on...paljon sun autos on kilometrejä???paljonkohan toi hauskuus tulee maksaa...ois kiva tietää??? :cry:
jorcca

Re: juu...

Viesti Kirjoittaja jorcca »

milookki kirjoitti:mittarissa on 220tkm...muusta ei ole tietoa...tuontiauto on...paljon sun autos on kilometrejä???paljonkohan toi hauskuus tulee maksaa...ois kiva tietää??? :cry:
Mun autossa on mittarissa 230tkm.on myos tuontiauto.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”