hihnankiristin
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
hihnankiristin
eli bensa tenava kyseessä 1.8 1990 2 litranen,ja siinä pitäs koko kiristin hässäkkä irrottaa,erään toisen osan vaihdon takia..onko se miten kiinni ja mitä pitää siis irrotella/ huomioida tuon kiristimen irrotuksessa??
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiristimen tangon mutteri irti ja sitte iso pultti auki. Joissain on iskariki joka varmaan helepoin ottaa ensin irti.
Kasatessa laitetaan iso pultti pohjaan vaan ei tiukalle, kiritään löysät pois ja nollataan viisari, kiritään remmi sopivaks ja tiukataan lopulta iso pultti.
TJSP.
Kasatessa laitetaan iso pultti pohjaan vaan ei tiukalle, kiritään löysät pois ja nollataan viisari, kiritään remmi sopivaks ja tiukataan lopulta iso pultti.
TJSP.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
Lohdutukseksi mainittakoon että viisareita on kahta mallia ja säätö tais olla niissä erilainenmesemies83 kirjoitti:tänksnyt uskaltaa värkätäkki sen kuntoon sitte
..samalla vaihetan kyl iskarin hihnankiristäjää ku pörisee

Mutta muista nyt että ensimmäisenä löysäät sen tehostimen pumpun jalassa olevan pultin ja vasta sitten löysäät kiristysmutterista sen remmin löysälle ja kasaus päinvastoin. Muuten saattaa murtua se aluvalu.
Takuu homman yleiselle onnistumiselle on että ostat kiristimen vivun varalle... Sen nokka murtuu jos ylikiristää....
