Tenava oli nykiny ja sammunu lyhyen ajon jälkeen.
Ei lähteny pyörimään vaan lupaili hyvin epätasaisella käynnillä.
Sain sitten käymään sen paremmin ottamalla sammuttimen alipaineletkun irti.
Ajettiin sitten jopa muutamia kilometrejä. Oltiin kyllä näkevinämme hiukan sinistä savua. Alkoi sitten taas uudestaan sammuilee, ja oli lopuksi työnnettävä pihaan.
Epäiltyinä jopa kone, kannen tiiviste, pumppu jne.
Jotenkin vaan minusta tuntuu, että se ei saa dieseliä riittävästi. Eikös startatessa pitäisi tulla eka suuttimelle menevästä letkusta polttoainetta. Voisko siihen kohti kokeeksi laskea suoraan ainetta letkulla vaikka pullosta?
No hehkutkin tarkistin virtakynällä. Rasialta mitaten kolmoshehku antaa vain pienen tuikun, ja samalla syttyy hehkuvalo mittaritaulussa. Taas hehkuista suoraan mitaten kaikissa virtakynä palaa kirkkaasti
Aamulla ekaksi pantava molemmat suodattimet vaihtoon.
Kertokaapas! Missä vika ?
Ei levinny yx kaxsatanen
-
- Viestit: 2133
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ei levinny yx kaxsatanen
Viimeksi muokannut 650000tuttavuus, 01.6.2011 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
mistään en muuta osaa sanoa kun, että se tavara tulee sinne suuttimelle sitä putkea pitkin ja aukeaa sellaisella paineella ettei sitä ihan mistä vaan sumutinpullosta saa! joitakin olisko ollu satoja baareja se avautumispaine on... korjatkoon joku jos väärässä olen
mutta kannattaa tarkistaa että siellä tankissa on löpöä.
putken liitosta vähän auki ja tarttaamaan, jos nafta lentää tulee suuttimelle tavaraa. eli vika ei siinä
mutta kannattaa tarkistaa että siellä tankissa on löpöä.
putken liitosta vähän auki ja tarttaamaan, jos nafta lentää tulee suuttimelle tavaraa. eli vika ei siinä
-
- Viestit: 2133
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ilmavaivoja oli vaan ihan topakasti
Eilen kyllä jo lisättiin kanisterilla parikymmentä litraa polttoainetta.
Aamulla vaihdettiin sitten suodattimet, ja sitten vielä kunnon ilmaus suutinputket löysäämällä, niin alkoipahan jekkasta.
Mutta se hehkuhommahan on jännä
Jos mittaa rasialta kopulampulla, niin kolmoshehkulla ei pala, mutta hehkuvalo syttyy mittarissa vaikkei ole virtojakaan päällä. Muilla syttyy kopulamppu normaalisti. Onko merkkivalo otettu sitten just siltä hehkulta
Taas jos mittaa yleismittarilla, niin saa ihan samat 12,42V kuin muistakin hehkuista.
Käytettiin kolmoshehku irti. Ehjä oli. 11V Boschi, eli lieneekö hidas tempoinen ? Ainakin hehkutusoperaatio kestää n 30 sek.
Voisko olla sitten sekasin nopeita ja hitaita. Pitäiskö vaihtaa jostakin koko relerasia
Sähkömiehet Hoi !
Eilen kyllä jo lisättiin kanisterilla parikymmentä litraa polttoainetta.
Aamulla vaihdettiin sitten suodattimet, ja sitten vielä kunnon ilmaus suutinputket löysäämällä, niin alkoipahan jekkasta.
Mutta se hehkuhommahan on jännä
Jos mittaa rasialta kopulampulla, niin kolmoshehkulla ei pala, mutta hehkuvalo syttyy mittarissa vaikkei ole virtojakaan päällä. Muilla syttyy kopulamppu normaalisti. Onko merkkivalo otettu sitten just siltä hehkulta
Taas jos mittaa yleismittarilla, niin saa ihan samat 12,42V kuin muistakin hehkuista.
Käytettiin kolmoshehku irti. Ehjä oli. 11V Boschi, eli lieneekö hidas tempoinen ? Ainakin hehkutusoperaatio kestää n 30 sek.
Voisko olla sitten sekasin nopeita ja hitaita. Pitäiskö vaihtaa jostakin koko relerasia
Sähkömiehet Hoi !
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05