Mb 190 1.8

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
RonnyJ
Viestit: 10
Liittynyt: 15.8.2011 22:26

Mb 190 1.8

Viesti Kirjoittaja RonnyJ »

Nyt on mersusta tullu sellanen murheenkryyni esille että kun käynnistää niin ei oikeen kunnolla lähe heti käyntiin tai niin kuin mielestäni pitäis. mutta itse ongelma on se kun ajelee ja pysähtyy niin ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä, ensin kierrokset seilaa ja lopulta sammuu. mutta kun käynnistää uudestaan niin käy ihan hyvin, ja ajossa ei huomaa mitään. Voisiko olla jotain ryypyn kanssa vai oisko kellään kokemuksia/tietoa?
nollajakari
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2007 13:07

Re: Mb 190 1.8

Viesti Kirjoittaja nollajakari »

RonnyJ kirjoitti:Nyt on mersusta tullu sellanen murheenkryyni esille että kun käynnistää niin ei oikeen kunnolla lähe heti käyntiin tai niin kuin mielestäni pitäis. mutta itse ongelma on se kun ajelee ja pysähtyy niin ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä, ensin kierrokset seilaa ja lopulta sammuu. mutta kun käynnistää uudestaan niin käy ihan hyvin, ja ajossa ei huomaa mitään. Voisiko olla jotain ryypyn kanssa vai oisko kellään kokemuksia/tietoa?
Kaasari vai ruisku? :?:
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

1.8 on aina ke-jetillä.
RonnyJ
Viestit: 10
Liittynyt: 15.8.2011 22:26

Viesti Kirjoittaja RonnyJ »

on tuolla ke-jetillä kyllä
nollajakari
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2007 13:07

Mb 190 1.8

Viesti Kirjoittaja nollajakari »

Lisäilmaventtiili saattaa jumitella.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5952
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Mb 190 1.8

Viesti Kirjoittaja AK47 »

RonnyJ kirjoitti:Nyt on mersusta tullu sellanen murheenkryyni esille että kun käynnistää niin ei oikeen kunnolla lähe heti käyntiin tai niin kuin mielestäni pitäis. mutta itse ongelma on se kun ajelee ja pysähtyy niin ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä, ensin kierrokset seilaa ja lopulta sammuu. mutta kun käynnistää uudestaan niin käy ihan hyvin, ja ajossa ei huomaa mitään. Voisiko olla jotain ryypyn kanssa vai oisko kellään kokemuksia/tietoa?
Tervetuloa forumille!

Tarkista 10A sulake siitä ylivirta/jännite mokkulasta joka on muistaakseni vänkärin puolella akun kupeessa (muovin alla). Kirkas peltilaatikko jossa muovinen kansi, jonka alla sulake tai kaksi varustuksesta riippuen. Jos sulake palanut, niin aiheuttaa myös kuvailemiasi oireita. Auto pelaa mekanisen ruiskun varassa ilman tuota sulaketta.

Onko tyhjäkäynnin säätöruuvilla vaikutusta asiaan? Ruuvi lienee samassa paikassa kuin 2.0 ruiskutenavassa. Ilmanputsarikotelon ja venakopan välissä on lisäilmaluistilta tuleva letku jossa on noin 10mm kokoinen lattakantainen messinkiruuvi. Avaamalla tais tyhjäkäynti hieman kasvaa ja mylly pysyy paremmin käynnissä. Seosruuviin EI kannata koskea ilman pakokaasun mittausvehkeitä, kyseinen kuusioruuvi ilmamassamittarin rungossa.

Ryypyssä ei tuo vika taida kuitenkaan olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”