190 2.0D Turbotus

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Avatar
kampe10
Viestit: 25
Liittynyt: 24.4.2006 12:42

190 2.0D Turbotus

Viesti Kirjoittaja kampe10 »

Voiko tuomoseen 190 2.0d mersuun asentaa turboa ja kestääkö kone?
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Voi, ja taitaa ne kestääkin. :D
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Re: 190 2.0D Turbotus

Viesti Kirjoittaja Jube »

kampe10 kirjoitti:Voiko tuomoseen 190 2.0d mersuun asentaa turboa ja kestääkö kone?
Voi laittaa ja ei kestä :!:

Lue tuning ja hifi osastolta mun topic "Superturbosmurffin tarina"

Vakiokone ei oikein kestä.
Maksimi veto kaasupohjassa on alle kilometri. Kyllä se niinki kestää kiihdytellä ja luistatella pikkunopeuksissa, mutta pitkään ei kestä kaasupohjassa ajaa!

7mm pumpulla (Esim pp diesel), kunnon coolerilla ja jollain garret T03 kokoluokan ahtimella 200d kulkee sanoisinko että ihan mukavasti.
Mainittakoon, että 80 nopeudesta kun lähtee kiihdyttämään (1,5-1,7paineilla) niin ei pysy 200hv bensa autot perässä... Vääntöä on kohtuullisesti vakioon verrattuna :)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Vakiokone kestää kohtuullisen turbotuksen hyvin. Edellyttää tosin koneen olevan kunnossa alunperinkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”