jeps ja sun muisti kertoo ihan oikein. tuo avaimen kääntö tarvittiin vain patruunan irroituksessaSergey kirjoitti:ei pesän irrotuksee ovesta muistaakseni tarvinu avainta linksutella vaan ruuvi riitti? Patruunan irroittaminen pesästä taas vaatii ko. tempun... JOS se avain vaan onnistuu kääntymään auki-asentoonsa ts vastapäivään vaaka-asentoon.
Muistini on heikko mutta noin se muisti mulle sen kertoo.
Pakko kyllä sanoa, että vähän huvittaa tämä tempaus. Toisaalta enhän minä tunne koko tapausta sen tarkemmin, mutta kumminkin.mesemies83 kirjoitti:unohdin tässä päivällä mesen takakonttiin avaimet ja sehä pirua meniki lukkoon,enkä saanu sitä auki enää,meissellillä ja vasaralla sit hakkasin koko lukon hajalle,kysymykseni onki että kestääkö tenavan perä hakkailla noin kovin??
siis se kehyspelti siinä
Ainakin mulla on pitänyt pikkuisen pyöräyttää avainta, että lukkopesän saa pois. Siellä sisäpäässä on semmoinen hassupäinen tappi, joka on estänyt pesän irrotuksen. Patruunan irrottamiseksi pitää tosiaan pyöräyttää 90 astetta, tähän riittää palttiarallaa 45-60 astetta.Roobert kirjoitti:jeps ja sun muisti kertoo ihan oikein. tuo avaimen kääntö tarvittiin vain patruunan irroituksessaSergey kirjoitti:ei pesän irrotuksee ovesta muistaakseni tarvinu avainta linksutella vaan ruuvi riitti? Patruunan irroittaminen pesästä taas vaatii ko. tempun... JOS se avain vaan onnistuu kääntymään auki-asentoonsa ts vastapäivään vaaka-asentoon.
Muistini on heikko mutta noin se muisti mulle sen kertoo.