Monitoimiviiksikö rikki
Monitoimiviiksikö rikki
Eli kyseessa 190 2.0D -84 ja tekee joskus niin, että kun suihkii pesunestettä tuulilasille niin pitkät syttyy siksi aikaa kun painaa viiksestä ja lisäks pitkien vilkutus ei toimi. Mahtaisko olla viiksessä vika?
Täytyypä kokeilla tota ennen ku meen ostamaan uutta viikseä.Rässi66 kirjoitti:Ei voi pittää mahottomana teoriana. W124seen oli ainakin heleppo vaihtaa ja purkuosana halapa.
Mitäs jos kynsit sen päätykupin irti ja puhallat villakoirat+koivunsiemenet ulos ja tuuppaat WD-40:stä perään?
Sitten vaan kovaa renkkausta.
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
201 ratti veks ja jtn suojamuoveja kai siitä piti purkaa pois
sitte se kaapelinivaska menee sinne sulakerasian persauksiin, liitin oli pirun tiukassa kiinni, tosin ite ostin romikselta käytetyn osan, osan irroittaja oli toiminut hienosti räppäämällä piuhat poikki juuresta.
Eikös vaan ollu vuosimalli kohtaisia eroja noiden piuhojen värityksessä
oli mukava mittailla mikä johto ois yhdeen sopiva minkäkin kanssa
en muista paljonko tuo käytetty osa maksoi, muutamia kymppejä nyky rahaa tais olla

sitte se kaapelinivaska menee sinne sulakerasian persauksiin, liitin oli pirun tiukassa kiinni, tosin ite ostin romikselta käytetyn osan, osan irroittaja oli toiminut hienosti räppäämällä piuhat poikki juuresta.

Eikös vaan ollu vuosimalli kohtaisia eroja noiden piuhojen värityksessä


en muista paljonko tuo käytetty osa maksoi, muutamia kymppejä nyky rahaa tais olla

raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa