Hyödyt, haitat ja keskusttelu asiasta tervetullut.
Edit. Niin 220 C olis kyse.
Pakokaasukierrätyksen tukkiminen.
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Pakokaasukierrätyksen tukkiminen.
Viimeksi muokannut 300 D farkku, 02.11.2006 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Jos tarkoitat kakkosnelosen EGR:n tukkimista niin on vaikea perustella miksi sen jättäisi tukkimatta.
Päästöt tuskin kasvaa kylmänäkään mutta lämpöisellä koneella tukittu auto saastuttaa vähemmän. Sen takia että hyötysuhde oikein toimivalla imusarjalla on varmasti parempi kuin tukossa olevalla
Päästöt tuskin kasvaa kylmänäkään mutta lämpöisellä koneella tukittu auto saastuttaa vähemmän. Sen takia että hyötysuhde oikein toimivalla imusarjalla on varmasti parempi kuin tukossa olevalla
® Mesen linttaklubi
Niin, riippuu vähän mistä kattilasta on kyse, mutta tuosta "vanhansarjan" 220D:stä tulppasin EGR:n venttiilien alipaineletkut. Ei ainakaan ole oirehtinut mitenkään, paitsi että vikakoodin oli tallettanut. Ei vikavaloa kuitenkaan ole näytellyt...
On tosin ollut vain vähän aikaa, että muita kokemuksia ei ole kertynyt... Mutta tukittuna on kumminkin...
On tosin ollut vain vähän aikaa, että muita kokemuksia ei ole kertynyt... Mutta tukittuna on kumminkin...
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-