Pakokaasukierrätyksen tukkiminen.

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
300 D farkku
Viestit: 541
Liittynyt: 02.6.2006 22:43
Paikkakunta: 97940

Pakokaasukierrätyksen tukkiminen.

Viesti Kirjoittaja 300 D farkku »

Hyödyt, haitat ja keskusttelu asiasta tervetullut.

Edit. Niin 220 C olis kyse.
Viimeksi muokannut 300 D farkku, 02.11.2006 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm

50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Jos tarkoitat kakkosnelosen EGR:n tukkimista niin on vaikea perustella miksi sen jättäisi tukkimatta. :roll:

Päästöt tuskin kasvaa kylmänäkään mutta lämpöisellä koneella tukittu auto saastuttaa vähemmän. Sen takia että hyötysuhde oikein toimivalla imusarjalla on varmasti parempi kuin tukossa olevalla :lol:
® Mesen linttaklubi
Avatar
eki
Tolokun mies
Viestit: 620
Liittynyt: 30.9.2005 18:48
Paikkakunta: Salon merikulma

Viesti Kirjoittaja eki »

Niin, riippuu vähän mistä kattilasta on kyse, mutta tuosta "vanhansarjan" 220D:stä tulppasin EGR:n venttiilien alipaineletkut. Ei ainakaan ole oirehtinut mitenkään, paitsi että vikakoodin oli tallettanut. Ei vikavaloa kuitenkaan ole näytellyt...

On tosin ollut vain vähän aikaa, että muita kokemuksia ei ole kertynyt... Mutta tukittuna on kumminkin... 8) :lol:
Eero J.

"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."

E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89

"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”