w202 c250d 722.4-95

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
petromax
Viestit: 316
Liittynyt: 05.11.2006 16:48
Paikkakunta: Tampere

w202 c250d 722.4-95

Viesti Kirjoittaja petromax »

Tuollainen peli vähän himottais,mutta paljon tälläinen laatikko kestää?
Eikös tämä laatikko ole tässä mallissa ihan vie alipaineohjattu ei sähköinen?
Autolla ajettu 400tkm.Onko odotettavissa jo mahdollisesti jotain remonttia laatikossa?Kaikki tietysti on yksilöllistä.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Alipaineella toimii.

Jos kilometrikestoa kysyt, niin en ossaa sanoa. Paljon riippuu siitä miten on öljyä vaihettu ja miten/millasta ajoa ajettu.

Väännön kesto taas on virittelyä ajatellen kehno. Aikanaan kun lootasepiltä asiata tiedustelin, niin sanovat jotta 250Nm kestää eikä saa oikeen heleposti paremmaks. 320 moottorin 310Nm oli liikaa 2,6:sen tenavan 722.409 laatikolle. Vaikka puno alipainemokkulan ruuvia kuinka kiriälle ja laitto K1 paineakkuun sen tymäkämmän jousisarjan, niin 2-3 vaihtoa luisuutti täyskaasulla. Vaan eikö sinne 250D:n jatkoksi saa 722.3 laatikon ku laittaa vaan, sitten voi jo vahvistamalla saada melko tukevan rasian jos ei n. 400Nm vakiokesto piisaa.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5952
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Easy Rider kirjoitti:Alipaineella toimii.

Jos kilometrikestoa kysyt, niin en ossaa sanoa. Paljon riippuu siitä miten on öljyä vaihettu ja miten/millasta ajoa ajettu.

Väännön kesto taas on virittelyä ajatellen kehno. Aikanaan kun lootasepiltä asiata tiedustelin, niin sanovat jotta 250Nm kestää eikä saa oikeen heleposti paremmaks. 320 moottorin 310Nm oli liikaa 2,6:sen tenavan 722.409 laatikolle. Vaikka puno alipainemokkulan ruuvia kuinka kiriälle ja laitto K1 paineakkuun sen tymäkämmän jousisarjan, niin 2-3 vaihtoa luisuutti täyskaasulla. Vaan eikö sinne 250D:n jatkoksi saa 722.3 laatikon ku laittaa vaan, sitten voi jo vahvistamalla saada melko tukevan rasian jos ei n. 400Nm vakiokesto piisaa.
Noo, juu... c280 on kanssa 722.4xx loota joten kai semmoisen saa kestämään sen parisataa kaakkia ja 250Nm 2.5-16 tenavassa kanssa 722.417 loota ja 200hp ja olikos se nyt 235Nm ulkomuistista.

250d laatikoita löytyy varmasti jos sen kesto pelottaa.
TommiS
Viestit: 46
Liittynyt: 24.10.2010 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TommiS »

En tiedä onko vapari ja turbon laatikoilla ero, veikkaan että ei.
Turbossahan on vakiona 280nm ja itsellä oli vähän piristettynä 380nm.
Kesti ainakin itsellä 60-80tkm noilla väännöillä hyvin.
Mutta viritys mielessä tuo laatikko on kyllä lelu.
C 320 cdi sport edition (291hv/737nm)
ex.W202 c250TD
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

Mun mielestä turbon laatikossa on yhdet levyt enemmän parissa kytkinpakassa, eli ei täysin sama laatikko.
S204, AZT250
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”