No
kyllähä bilsteinil löytyy... Joka moottorityypille omat, erottelee dieselitkin erikseen. Ei vaa enää näemmä löydy varsinaista madallusjousta erikseen paitsi noissa kiteissä. Vakiomadallus toki erikseen, eli Sport (ja muut varustelut kuten esprit, elegance)
HR:n jousissa on vaa kaks plus vahvistettu, neloskoneille ja vitos/kutos koneille -40 ja sit vahvistettu versio isommille moottoreille jossa kaikki lisävarusteet -30.
Ite varmaan valkkaisin tänäpäivänä Bilstein B8 iskarit ja Eibach jouset...
HR:n jousissa on vaa kaks plus vahvistettu, neloskoneille ja vitos/kutos koneille -40 ja sit vahvistettu versio isommille moottoreille jossa kaikki lisävarusteet -30.
Ite varmaan valkkaisin tänäpäivänä Bilstein B8 iskarit ja Eibach jouset...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Laitahan linkkiä niin saa ihmetellä miten monenlaista madallussarjaa Bilsteinilla on W202een tarjolla.kyllähä bilsteinil löytyy... Joka moottorityypille omat, erottelee dieselitkin erikseen. Ei vaa enää näemmä löydy varsinaista madallusjousta erikseen paitsi noissa kiteissä. Vakiomadallus toki erikseen, eli Sport (ja muut varustelut kuten esprit, elegance)
osaat varmasti näpytellä www.bilstein.de ?
ei siel siis oo ku noita kittejä plus se "vakio" sport varustelusarja. Mut ovat kaikki eri sarjanumeroil ja teknisil tiedoil. Jotku amerikkalaiset nettikaupat myy viel -45 jousia erikseen. Lie jotai vanhaa tuotantoo ku ei enää bilstein ite niit tarjoa... Niitä mitä itekki meinasin ostaa mun w202 kolmisen vuotta sitte.
ei siel siis oo ku noita kittejä plus se "vakio" sport varustelusarja. Mut ovat kaikki eri sarjanumeroil ja teknisil tiedoil. Jotku amerikkalaiset nettikaupat myy viel -45 jousia erikseen. Lie jotai vanhaa tuotantoo ku ei enää bilstein ite niit tarjoa... Niitä mitä itekki meinasin ostaa mun w202 kolmisen vuotta sitte.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Re: Madallussarjoista (H&R 60/40)
Laitat tuosta c36 etujouset (n. -30-35mm normaalista) joista pois sentti pari. Tippuu passelisti ja ei ihan joka nypyssä pohjaaEpeZZu kirjoitti:Terzke!
Joo tosiaan täs oon ziikaillu vähä alustasatseja tuoho mun w202 250 turbokriisseliin -98.
Niin onko kelläkää kokemusta et kui kauhiasta toi H&R:än Cup-kit 60/40 tiputtaa?
Vai pitääkö ostaa Bilsteinin alustasatsi 35/30?
Miälipiteitä..
Niin ja tarkotus ois keväällä hommata
Eteen: 8,5x18" 215/40/18 kumella
Taakse 9,5x18" 245/35/18 kumilla.
Et semmonen satsi pitääs saada et kieppuu, ja ettei jokaises pienes montus raappase..


Tasan kahta erilaista madalluskittiä löytyi minun näpyttelytaidoillani W202:een, sillä minä kyselen.osaat varmasti näpytellä www.bilstein.de ?
Numerot 003410 ja 003411.
Vuosimallin mukaan on tosin eri kitit, 003412 ja 003413, no niissä vaihtuu vain jousen yläpää eri malliseksi kuten orkkisjousissakin ja näemmä muillakin madallusjousten valmistajilla.
Turhaa, vaihtaa vaan eri vuosimallin jousenkumit niin samat sarjat käy.
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Anteeks nyt maalaisuuteni ja tyhmyyteni mutta pitäiskö muka madalluksen jälkeen muutoskatsastaa??? Ite tiputin näillä http://www.rennsport-technik.fi/portal/tuotteet?PID=539 ja joka kulmaan ykkösen kumit ja hieman rälläkkää jousille 60mm. Vakio iskarit eikä oo pohjaan paukkunu kertaakaan. EIkä katsastusmies maininnut leimalla asiasta mitään
On olemassa kahdenlaisia autoja. On uusia mersuja ja sitten on käytettyjä mersuja
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
mhh tää mun bilstein 2008 katalooki ei siis ole ajantasainen
paperinen siis. Vilasin kans tota nettikatalookia ja niihä sieltä puuttuu kaikki irtonaisena myytävät madallusjouset, siis -45.
vessapaperia perkele.

vessapaperia perkele.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Missähän pykälässä toi lukee.EpeZZu kirjoitti: Mut joo tuli viestiä eräältä jälleenmyyjältä, et "Periaattees mä kyllä voin myydä sulle ton H&R Cup-Kitin 60/40 mikä on TUV-hyväksytty, mut suomessa sitä ei saa kilpien väliin ku SUOMESSA saa madaltaa ainoastaan <51mm"
Edellinen S 124 tipahti 75/60 vakio korosta ja hyvin kelpasi muutoskatsastuksessa.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....