Takapenkkiläisten lukuvalo ja takaluukun valo.

Vastaa Viestiin
DigiHeikki
Viestit: 7
Liittynyt: 19.3.2011 23:27
Paikkakunta: Tampere

Takapenkkiläisten lukuvalo ja takaluukun valo.

Viesti Kirjoittaja DigiHeikki »

On pikku ongelma, otsikossa mainitut valot eivät toimi. Sisävalot eivät myöskään syty, kun takaoven aukaisee. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mikä sulake ohjaa mainittuja. Vai onko vika jossakin muualla. Olen mielestäni käynyt sulakkeet läpi, eikä niistä mikään näyttänyt olevan viallinen? Auto on C 180, W202 sedan vm 1998, ajttu 160 tkm. On kuin uusi? ja toimii muilta osin virheettömästi.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3385
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, olisko ne ihan oman katkaisijan takana? Kas kun vanhemmassa Mersussa (eli mun satalankkufarkussa) on oma keinukatkaisija kojelaudassa jossa on kolme asentoa:
1-valot päälle vaikka ovet on kiinni
0 - valot sammuneena, ei myöskään syty vaikka ovet avais
2-valot syttyvät kun takaovet/takaluukku avataan
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
JANPAT
Viestit: 33
Liittynyt: 25.3.2008 16:56

Viesti Kirjoittaja JANPAT »

joo mulla oli vastaava vika omassa mersussa+että hain vikaa miksi akku tyhjenee kokoajan selvis että katossa oleva valokatkaisija oli ovi asennossa sökö ja pelkääjän puolen oven tunnistin oli kokoajan auki johtuen siitä että oven lukon ympärillä oleva muovi ei ollut paikallaan,eli sulake on peräkontissa ,minulla se oli nro;2 jos ei se ole palanut niin sieltä mennee johto perakontissa olevalle releelle heti sulakkeitten takana semmonen 6 napainen,en tiedä onko kaikissa näin mutta jos on sähköikkunat ja kattoluukku niin pitäs olla näin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 sähkö”