W202 2.3 kompura mylly ei käynnisty
W202 2.3 kompura mylly ei käynnisty
Terve vaan kaikille. On tuommoinen propleema kun harraste auto ei käynnisty. Eli starttaa kyllä hyvin mutta kipinä ja bensan syöttö on kateissa. Olen tuohon jo vaihtanut relay unitin ja kuskin puolella olevan sam boxsin. Mutta eivain herää. Auto on seissyt lämpimässä tallissa noin 3v tehty mm uudet jarrut kytkin yms. Mutta sähköihin ei siis ole koskettu ennenkuin nyt kun kieltäyy käynnistymästä. Mikähän mahtaa johtotähteä kiusata? Auto on siis w202 2.3l kompura vm 98 sedan ja manuaali lootalla. Täältäkin välillä lukenut tuosta ajon estosta. Mutta tässä ei kyllä ole mitään puna/vihreitä valoja peilin ympäristössä mitkä pitäis vilkkua. Ei vilauta kuin vilkkuja kun avaimen nappia painaa. Onko näissä semmoinen apu akku tuolle ajonestolle kuin esim Volvossa? Kun ajattelin että josko olis tyhjentynyt kun seissyt pitkään ja tästäsyystä ei käynnistyisi. Kiitos neuvvoista jo etukäteen jos joku osais auttaa propleemassa.
Edelliseen lisäten bensapumppu ei myöskään pyöri. Toimii kyllä kun hyppyjohdolla yhdistää. Mutta eihän tuo pelkällä bensapumpulla käy. Joten jos jollakulla olis ollu samanmoista vaivaa niin nyt olis neuvvot tarpeen. Kun ei viittis koko sähköjä uusiksi tehdä. Joskus mainittu tuo kampiakselin asentoanturi mutta pimentäiskö myös tuon pumpun jos olis hajalla? Anturi tuli mieleen koska laitoin tuohon myös kevyemmän vauhtipyörän. Mutta tou vauhtipyörä on kyllä mittojen mukaan valmistettu että pitäis anturin osata tuota lukea.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4310
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jep ei käy pelkällä pumpulla mutta koitta voi niin että pumppu pyörimään ja käynistysPantse kirjoitti:Edelliseen lisäten bensapumppu ei myöskään pyöri. Toimii kyllä kun hyppyjohdolla yhdistää. Mutta eihän tuo pelkällä bensapumpulla käy. Joten jos jollakulla olis ollu samanmoista vaivaa niin nyt olis neuvvot tarpeen. Kun ei viittis koko sähköjä uusiksi tehdä. Joskus mainittu tuo kampiakselin asentoanturi mutta pimentäiskö myös tuon pumpun jos olis hajalla? Anturi tuli mieleen koska laitoin tuohon myös kevyemmän vauhtipyörän. Mutta tou vauhtipyörä on kyllä mittojen mukaan valmistettu että pitäis anturin osata tuota lukea.
tarkistella pumpun rele, jos ei tule tietoa että kone pyörii niin ei ole
tarvetta pummpailla tuumaa systeemi,
tarkistella kaikki sulkeet
anturin toiminta näkyy *:rila samalla näkyy mikä mahdoliset muutkin syyliset
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Joo on koitettu hyppyjohdolla pumppu käynnissä. Se ei anna kipinää eikä suuttimet aukea. Onkos niitä sulakkeita viellä muualla kuin takaluukussa ja konehuoneessa molemmin puolin niiden muovikansien alla? Pitänee hinata tuo härveli jonnekin mistä löytyy tuo testeri. Vaan hieman pitkähkö matka hinailla kun ei nyt tulemieleen tuota starria missään lähellä.CDI203 kirjoitti:Jep ei käy pelkällä pumpulla mutta koitta voi niin että pumppu pyörimään ja käynistysPantse kirjoitti:Edelliseen lisäten bensapumppu ei myöskään pyöri. Toimii kyllä kun hyppyjohdolla yhdistää. Mutta eihän tuo pelkällä bensapumpulla käy. Joten jos jollakulla olis ollu samanmoista vaivaa niin nyt olis neuvvot tarpeen. Kun ei viittis koko sähköjä uusiksi tehdä. Joskus mainittu tuo kampiakselin asentoanturi mutta pimentäiskö myös tuon pumpun jos olis hajalla? Anturi tuli mieleen koska laitoin tuohon myös kevyemmän vauhtipyörän. Mutta tou vauhtipyörä on kyllä mittojen mukaan valmistettu että pitäis anturin osata tuota lukea.
tarkistella pumpun rele, jos ei tule tietoa että kone pyörii niin ei ole
tarvetta pummpailla tuumaa systeemi,
tarkistella kaikki sulkeet
anturin toiminta näkyy *:rila samalla näkyy mikä mahdoliset muutkin syyliset
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4310
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eikos ole helpompi viedä testeri auton luoPantse kirjoitti:Joo on koitettu hyppyjohdolla pumppu käynnissä. Se ei anna kipinää eikä suuttimet aukea. Onkos niitä sulakkeita viellä muualla kuin takaluukussa ja konehuoneessa molemmin puolin niiden muovikansien alla? Pitänee hinata tuo härveli jonnekin mistä löytyy tuo testeri. Vaan hieman pitkähkö matka hinailla kun ei nyt tulemieleen tuota starria missään lähellä.CDI203 kirjoitti:Jep ei käy pelkällä pumpulla mutta koitta voi niin että pumppu pyörimään ja käynistysPantse kirjoitti:Edelliseen lisäten bensapumppu ei myöskään pyöri. Toimii kyllä kun hyppyjohdolla yhdistää. Mutta eihän tuo pelkällä bensapumpulla käy. Joten jos jollakulla olis ollu samanmoista vaivaa niin nyt olis neuvvot tarpeen. Kun ei viittis koko sähköjä uusiksi tehdä. Joskus mainittu tuo kampiakselin asentoanturi mutta pimentäiskö myös tuon pumpun jos olis hajalla? Anturi tuli mieleen koska laitoin tuohon myös kevyemmän vauhtipyörän. Mutta tou vauhtipyörä on kyllä mittojen mukaan valmistettu että pitäis anturin osata tuota lukea.
tarkistella pumpun rele, jos ei tule tietoa että kone pyörii niin ei ole
tarvetta pummpailla tuumaa systeemi,
tarkistella kaikki sulkeet
anturin toiminta näkyy *:rila samalla näkyy mikä mahdoliset muutkin syyliset

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Olis juu helpompaa viedä testeri auton luo. Mutta eiole tiedossa ketään kellä semmonen olis. Tietenkin Veholla semmoinen on mutta tuskinpa lähtevät tutkimaan tommosta vanhaa rouskua noin 50km päähän. Ja jos lähtevät se onkin sitten ihanan halpaa. Kaikki muutkin korjaamot missä tuommoinen Starri tai jokin muu vastaava on ovat kutakuinkin yhtä kaukana. Kait niitä joillakin yksityisilläkin on ehkä lähempänäkin mutta kun en tiedä kellä. Mutta jos jollakulla tuommoinen on täällä Satakunnassa. ja on intoa lähtee tommosta vanhaa pulkkaa tutkiin kohtuu hintaan. Niin ei muutakun yksityis viestiä tulemaan. Tuolla nyt ei varsinaisesti mikään kauhee hoppu ole. Koska tuo auto on jonkinlainen ikuisuusprojektiCDI203 kirjoitti:Eikos ole helpompi viedä testeri auton luoPantse kirjoitti:Joo on koitettu hyppyjohdolla pumppu käynnissä. Se ei anna kipinää eikä suuttimet aukea. Onkos niitä sulakkeita viellä muualla kuin takaluukussa ja konehuoneessa molemmin puolin niiden muovikansien alla? Pitänee hinata tuo härveli jonnekin mistä löytyy tuo testeri. Vaan hieman pitkähkö matka hinailla kun ei nyt tulemieleen tuota starria missään lähellä.CDI203 kirjoitti: Jep ei käy pelkällä pumpulla mutta koitta voi niin että pumppu pyörimään ja käynistys
tarkistella pumpun rele, jos ei tule tietoa että kone pyörii niin ei ole
tarvetta pummpailla tuumaa systeemi,
tarkistella kaikki sulkeet
anturin toiminta näkyy *:rila samalla näkyy mikä mahdoliset muutkin syyliset

Viimeksi muokannut Pantse, 12.12.2014 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samaa vikaa....
Mitenköhän tämä ongelma ratkesi? Ilmaantui samanlaista ongelmaa tänään täällä.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4310
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Samaa vikaa....
Samaa ratkaisu mallia vian hakuunWR kirjoitti:Mitenköhän tämä ongelma ratkesi? Ilmaantui samanlaista ongelmaa tänään täällä.
eli ensin testeriilä mikä on vikan
ja korjaus sitten sen mukaan
mikä vika löytyy
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä