-99 c 220cdi ja vetokoukun sähköt

Vastaa Viestiin
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

-99 c 220cdi ja vetokoukun sähköt

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Laitoin tänään ensimmäistä kertaa muulia ahteriin, eli kärryä mersuni perään. Hetken ajettuani auto alkoi nykimään ihmeellisesti, ja kirosin koko Cdi vehkeen täysin paskaksi! Tätäkö se sitten on.

Aikani nyittyäni, huomasin peilistä pv:n äärivalon kirkastuvan ja hiipuvan ajoittain. Mieleeni pälkähti raskaan kaluston MB:n puolelta tuttu ilmiö, eli perävaunun vialliset sähköt sekoittaa käyntipuolta. Otin töpselin irti ja lähdin ajamaan, auto toimi kuin ennenkin...Onko kellään muulla tämmöisiä kokemuksia pv:n sähköistä?

Muitten autojen perässä kärryn valot ovat toimineet, samoin autot ovat toimineet muulin edessä :lol:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Serkkupojan C220 D (Lucas) kone sekoili, kun vilkun laittoi oikealle. Homma parani, kun sen puolen takavalolle laittoi paremman maajohdon. Että näin. :nocando:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Generig
Vibrageneraattori
Viestit: 2800
Liittynyt: 02.10.2005 20:18
Paikkakunta: Mansesteri

Viesti Kirjoittaja Generig »

Mitenköhän jos 90 luvun Peugeot 405:seen laittaa peräkärryn. Alkaako ranskattaren valot toimia :D

Kyllä sitä hulluun suuntaan mennään kun ei enää peräkärryä voi kytkeä. Luulisi että koko systeemin sähköt kannattaa eriyttää niin että ne ei VOI vaikuttaa autoon.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.

/Change is only constant
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 sähkö”