piilovalikot
Siellähän niitä on?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1948
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Sitten ei välttämättä ole niin helppoa jos mittaristossa ei ole sitä reset-nappia. Mies mäessä kun ei kertonut mistä autosta kyse, jos nyt yleensä kertoi mistä kyse. Saattaa viedä miehen mielisairaalaan jos etsii kovasti nappia jota ei ole.sipi kirjoitti:Avain asentoon 1. Valitse näytölle auton ajokilometrit ja trippi. Avain edelleen asennossa 1, nopsaan kolme kertaa resetistä (nappi mittariston vasemmassa laidassa) - kuuluu piip, avain asentoon 2, ratin nuolinäppäimillä valikon selaus. Näin helppoa se on auttaa miestä mäessä.

EDIT: täytyy korjata että ekan viestin lukemisen jälkeen olin jo unohtanut että tämä olikin postattu mallikohtaiseen osioon eli ihan kohtuullista olettaa että sen mukaisesta autosta olisi kyse, vaikka ei ollutkaan.
Viimeksi muokannut tähtikuljettaja, 30.12.2015 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaiken lisäksi vaikken ymmärtänyt mitä tässä edes kysyttiin, niin auton korimallikin oli eri, kun olettaa saattoitähtikuljettaja kirjoitti:Sitten ei välttämättä ole niin helppoa jos mittaristossa ei ole sitä reset-nappia. Mies mäessä kun ei kertonut mistä autosta kyse, jos nyt yleensä kertoi mistä kyse. Saattaa viedä miehen mielisairaalaan jos etsii kovasti nappia jota ei ole.sipi kirjoitti:Avain asentoon 1. Valitse näytölle auton ajokilometrit ja trippi. Avain edelleen asennossa 1, nopsaan kolme kertaa resetistä (nappi mittariston vasemmassa laidassa) - kuuluu piip, avain asentoon 2, ratin nuolinäppäimillä valikon selaus. Näin helppoa se on auttaa miestä mäessä.

Vastasin osaston mukaan miten asia on W203:n kohdalla. Kun en ole ajatustenlukija, niin olen saatavilla olevien tietojen varassa. Minua ärsyttää se ettei tällä palstalla yleensä saa apua juuri mihinkään, jos jotain niin saivartelua
Tyyppiesimerkki oli kun valitin yhdessä viestissä ettei ajovalojen korkeussäätö toimi huollon jälkeen ja toisessa viestissä kysyin oikein kuvan kanssa mikä on irrallinen pienen muoviputken pää vasemman ajovalon takana. Kukaan ei viitsinyt edes arvata. Jos uskaltaisin olettaa palstan mersumiesten kansoittamaksi, niin ihmettelen onko kysymys tietämättömyydestä vai jostain muusta. Toiseksi, täällä on diisselifanaatikkoja, jotka rystyset mustana eivät löydä mitään vikaa alle 10 vuoden vanhoista aarteistaan. Jos tomaatin seassa on pakkasnestettä, tulppien irrotus on päivän homma, uudemmissa jakopää remontissa satasen kohdalla, paristokäyttöinen lohkolämmitin brakaa jne, niin tiisselifanaatikko näkee vain ominaisuuksia. Sanoin jo kerran, että riittää, mutta ajattelin eilen pistää pari informatiivista juttua, mm. tuon m271-motin öljymäärän mittataulukon, jota ei tiisselikansa tietenkään tarvitse, mutta ehkä joku muu. Itsellä salavalikko näyttää 6 litraa, mutta mitattuna tikulla pitäisi lisätä 1,1 litraa.
Kantsisiko vaihtaa foorumin nimi Löpömeseksi, niin ei oikeasti neuvoa tarvitsevat bensa-autojen omistajat turhautuisi.

Kantsisiko vaihtaa foorumin nimi Löpömeseksi, niin ei oikeasti neuvoa tarvitsevat bensa-autojen omistajat turhautuisi.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1948
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Sipin viesti oli kyllä ihan asiallinen, se eka, sittemminhän siirryttiinkin jo löpöilyn puolelle.
Se on vaan sillä lailla että peruskysymyksiä kun kysytään yhtenään ja jokaiselle pitäisi sama asia vääntää rautalangasta niin aika monelta foorumiaktiivilta loppuu puhti.
Bensamersujen ongelmaan ehkä vaan kukaan ei osannut vastata. Vapaaehtoistahan se vastaaminen on niillekin jotka osaisivat. Jos haulla ei aiempia vastauksia löydy niin pitäisi malttaa houkutella asiantuntijat esille ja vasta sen jälkeen purkaa mieltä jos sille tuntee tarvetta.
Aika usein suutahdetaan "en ikinä auta muita kun en itsekään saanut apua". Kukahan tuollaisen solmun aukaisee, ei se dealerikään joka paikkaan ehdi.
Se on vaan sillä lailla että peruskysymyksiä kun kysytään yhtenään ja jokaiselle pitäisi sama asia vääntää rautalangasta niin aika monelta foorumiaktiivilta loppuu puhti.
Bensamersujen ongelmaan ehkä vaan kukaan ei osannut vastata. Vapaaehtoistahan se vastaaminen on niillekin jotka osaisivat. Jos haulla ei aiempia vastauksia löydy niin pitäisi malttaa houkutella asiantuntijat esille ja vasta sen jälkeen purkaa mieltä jos sille tuntee tarvetta.
Aika usein suutahdetaan "en ikinä auta muita kun en itsekään saanut apua". Kukahan tuollaisen solmun aukaisee, ei se dealerikään joka paikkaan ehdi.
Se vastaa joka tietää. Tiedottomat ovat yleensä hiljaa, tai siis viisastelevat.tähtikuljettaja kirjoitti:Sipin viesti oli kyllä ihan asiallinen, se eka, sittemminhän siirryttiinkin jo löpöilyn puolelle.
Näin varmaan on. Onko sitten valosäädön alipaineletkun irtoamisesta kysytty liian usein? Kun Karjalankadun MB-huolto irroitti letkun, niin Koivuhaha-Veho kiinnitti sen huollossa takaisin ja veloitti tietenkin vian hausta. Työhän ei ole muuta kuin tökkää kiinni.
Se on vaan sillä lailla että peruskysymyksiä kun kysytään yhtenään ja jokaiselle pitäisi sama asia vääntää rautalangasta niin aika monelta foorumiaktiivilta loppuu puhti.
Kenestähän kirjoitat, vai onko tämä jokin teoria? En suinkaan suutahtanut, jaoin juuri yleistietoutta. Katson edellisen viestini perustelluksi palautteeksi foorumin toiminnasta. Kyllä tässä on jotain aihetta.
Aika usein suutahdetaan "en ikinä auta muita kun en itsekään saanut apua". Kukahan tuollaisen solmun aukaisee, ei se dealerikään joka paikkaan ehdi.
Mitä tähän voi vastata ettei mene saivarteluksi ? Aika paljon näkyy olevan viestejä joissa yritetään vilpittömästi auttaa. "Tällä palstalla", joopa joo.sipi kirjoitti:Minua ärsyttää se ettei tällä palstalla yleensä saa apua juuri mihinkään, jos jotain niin saivartelua
sipi kirjoitti:Sanoin jo kerran, että riittää, mutta ajattelin eilen pistää pari informatiivista juttua, mm. tuon m271-motin öljymäärän mittataulukon, jota ei tiisselikansa tietenkään tarvitse, mutta ehkä joku muu. Itsellä salavalikko näyttää 6 litraa, mutta mitattuna tikulla pitäisi lisätä 1,1 litraa.
Piti etsiä viestisi, en ollut huomannutkaan. Kävin vastaamassa mutta eipä taida olla apua.
wiimax.fi
Tikkuja on myynnissä Ebayssa, ei Suomessa. Näppärä tekee sen itse. Taulukon täyttömääristä saat tuolta M271-koneelle, mutta sinulla on ehkä toinen kone ja joudut etsimään googlella oikeat mitatar kirjoitti:kaikki valikot löytyi,mutta alkuperäinen idea oli moottori öljyn
taso/määrä toinen valikko kehottaa lontooksi odota...odota
piilovalikko näyttää tyhjää. Joten tasoanturi ilmeisesti sökö
anturi kl 141,50 tikku 47€ mistä sais mitat tikkuun?
pärjäis varmaan silläkin.
viewtopic.php?t=57561
Itse odottelen kuitenkin asiantuntijan kommenttia siihen onko taulukko oikein vai väärin, vastannee jos tietää.
No niin. Jos nämä eivät käy W112:llear kirjoitti:tarkoitin öljy määrän ylä ja ala merkkejä mulla on automaatti tikku.
mikä tietysti menee pohjaan,pohjasta ala viivaan ja yläviivaan.
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... -guys.html
niin nyt törmättiin ylitsepääsemättömään ongelmaan. Kokemukseni mukaan oma apu ja Google toimivat parhaiten. Joku avulias on saattanut laittaa tietoa.
tuli väärin w211 oli kyseessä,ongelmaan on ratkaisu,googlesta ei löydy
mutta vaihdan öljyt ja laitan uutta öljyä 5,5l ja sitten tikkuun ylämerkki.
Veho pyytää öljypinnan korkeusanturista 150€ ja yllätys työstä 295€
kysytty 31.12 kl 141€ anturistta. huoltoon olis vielä matkaa 5000km
mutta täytyy vaihtaa öljyt,mittoja ei tunnu mistään saatavan.
Kiitos mielenkiinnosta.
mutta vaihdan öljyt ja laitan uutta öljyä 5,5l ja sitten tikkuun ylämerkki.
Veho pyytää öljypinnan korkeusanturista 150€ ja yllätys työstä 295€
kysytty 31.12 kl 141€ anturistta. huoltoon olis vielä matkaa 5000km
mutta täytyy vaihtaa öljyt,mittoja ei tunnu mistään saatavan.
Kiitos mielenkiinnosta.
lähetä kuva mulle,ja ohjeet kuinka sen saa vaihdettua?
aarre.rinne@hotmail.com
aarre.rinne@hotmail.com
Systeemi varmaankin toimii oikein silloin.
Pitää malttaa odottaa kun näyttö ilmoittaa "observe waiting time" tai millä sanoilla nyt kertookin. Viiden minuutin kuluttua kokeilee uudelleen, tai jos kylmää konetta on juuri käytetty niin vaikkapa puolen tunnin kuluttua.
Itse en ole näyttöön tai tikkuun enää kiinnittänyt huomiota, perus M271 koneen öljymäärän ollessa 5,5 laitan moottoriin 5,3 ettei varmasti tule herjaa liiasta öljystä kuumaksi ajettunakaan.
Pitää malttaa odottaa kun näyttö ilmoittaa "observe waiting time" tai millä sanoilla nyt kertookin. Viiden minuutin kuluttua kokeilee uudelleen, tai jos kylmää konetta on juuri käytetty niin vaikkapa puolen tunnin kuluttua.
Itse en ole näyttöön tai tikkuun enää kiinnittänyt huomiota, perus M271 koneen öljymäärän ollessa 5,5 laitan moottoriin 5,3 ettei varmasti tule herjaa liiasta öljystä kuumaksi ajettunakaan.
wiimax.fi
Aion tehdä saman tempun ja vaihtaa öljyt itse eka kertaa. Kerron sitten täällä missä viiva kulkee ja mitä mittari näyttää. Ei ole tarkoitus aloittaa autonrassaajan uraa, joten tänään Motonettiin ostamaan imupumppu, suodatin ja öljyt.ar kirjoitti:tuli väärin w211 oli kyseessä,ongelmaan on ratkaisu,googlesta ei löydy
mutta vaihdan öljyt ja laitan uutta öljyä 5,5l ja sitten tikkuun ylämerkki.
Veho pyytää öljypinnan korkeusanturista 150€ ja yllätys työstä 295€
kysytty 31.12 kl 141€ anturistta. huoltoon olis vielä matkaa 5000km
mutta täytyy vaihtaa öljyt,mittoja ei tunnu mistään saatavan.
Kiitos mielenkiinnosta.