Hyviä vinkkejä kaivataan..
Eli auto on 220cdi-03 ja ongelmana pitkä vieteri startatessa. Kylmänä ja lämpinä lähtee n.5-10s sahauksella käyntiin,mutta kun auto ollut roikassa vaikka pari tuntia niin saapi sahata puoli minuuttia.? Kaikki o-renkaat on vaihdettu sekä esilämmitin otettu välistä pois,muttei auttanut.
w203 starttauttaa pitkään
Suuttimien paluupuolen ohivuotojen mittaaminen.
Testerillä näkee mitä jää tapahtumatta silloin kun startataan eikä käynnisty. Eikö paineet nouse vai onko kierroslukutiedon puuttuminen ongelma...
O-renkaiden vaihtaminen on niin ja näin, kun ne putketkin tahtoo päiden liitoksista vuotaa vanhemmiten. Oireet ei kuitenkaan sovi sellaiseen ilmavuotoon.
Testerillä näkee mitä jää tapahtumatta silloin kun startataan eikä käynnisty. Eikö paineet nouse vai onko kierroslukutiedon puuttuminen ongelma...
O-renkaiden vaihtaminen on niin ja näin, kun ne putketkin tahtoo päiden liitoksista vuotaa vanhemmiten. Oireet ei kuitenkaan sovi sellaiseen ilmavuotoon.
wiimax.fi
Suuttimien paluu vuoto todennäköisesti.
Vaihda diesel suodatin, täytä se liqui moly 5170 tai FORTÉ Diesel Fuel Conditioner aineella, käytä hetki, anna vaikuttaa min 1 tunti.
Tällä reseptillä 202CDI alkoi toimimaan normaalisti missä n. 150 tkm ajetut kärkivaihdetut suuttimet vuoti niin että auto ei käynnistynyt lämpimänä ollenkaan.
Vaihda diesel suodatin, täytä se liqui moly 5170 tai FORTÉ Diesel Fuel Conditioner aineella, käytä hetki, anna vaikuttaa min 1 tunti.
Tällä reseptillä 202CDI alkoi toimimaan normaalisti missä n. 150 tkm ajetut kärkivaihdetut suuttimet vuoti niin että auto ei käynnistynyt lämpimänä ollenkaan.
se tiivistesarja on halpa koittaa, saapahan itelle vararuiskuntomi79 kirjoitti:Kl:stä uusi ecoline suutin hintaan 240€ paikoilleen ja taas toimii hienosti![]()
Onko kellään kokemuksia että kannattaako näitä vanhoja korjauttaa?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01