200 cdi autom -02 "vatkaava kone"
200 cdi autom -02 "vatkaava kone"
mistä johtuu kikdownin tolokuton viive?!!
Ja tyhjäkäynnillä vatkaava kone/auto.
Tuntuu että vatkaa lämpimänä enemmän, valoihin pyshtyessä esim, ei meinaa tiimarin lasit pysyä päässä..... Kulkee suht hyvin, ei paljoa savuttele, eikä näytä vikakoodeja. Mutta kiihtyy suht laiskasti, mutu....
Löytyykö tuon mallin mersuun jokapojan testereitä, kuten esim vag-autoihin, vai pitääkö jollekin pajalle aina?
Ja tyhjäkäynnillä vatkaava kone/auto.
Tuntuu että vatkaa lämpimänä enemmän, valoihin pyshtyessä esim, ei meinaa tiimarin lasit pysyä päässä..... Kulkee suht hyvin, ei paljoa savuttele, eikä näytä vikakoodeja. Mutta kiihtyy suht laiskasti, mutu....
Löytyykö tuon mallin mersuun jokapojan testereitä, kuten esim vag-autoihin, vai pitääkö jollekin pajalle aina?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4281
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 200 cdi autom -02 "vatkaava kone"
Ei näytä vika koodeja ? millä tarkistettu? (mittaristoon ei tule mitään vika koodeja )kekkila kirjoitti:mistä johtuu kikdownin tolokuton viive?!!
Ja tyhjäkäynnillä vatkaava kone/auto.
Tuntuu että vatkaa lämpimänä enemmän, valoihin pyshtyessä esim, ei meinaa tiimarin lasit pysyä päässä..... Kulkee suht hyvin, ei paljoa savuttele, eikä näytä vikakoodeja. Mutta kiihtyy suht laiskasti, mutu....
Löytyykö tuon mallin mersuun jokapojan testereitä, kuten esim vag-autoihin, vai pitääkö jollekin pajalle aina?
tekeekös sitä myös vapaalla ? jos ei niin sitten laatikon huolto
jonnekin *:rin piuhan päähän (niitähän on kuusten alla, pihoilla, katoksissa, navetoissa, talleissa, halleissa ja muissa paikoissa missä yhtään mersuja korjataan..)
se on justinsa se mersuun sopiva jokatytön ja pojan testeri
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
railipaineesta
niiku juu, kertokaas tarkemmin!?
"railipaineesta" meinaan
"railipaineesta" meinaan
itsellä kans vatkaa kone tyhjäkäynnillä ja ajossa. kylmänä nykii enemmän -05 c200cdi automaatti. Autocomilla tutkailin ja polttoaine kiskon paine heittelee 20-30bar:ia koko ajan. kokeilis kans tilata tuon rail paine anturin
MB Sprinter 903 313cdi -06
EX:
w203 200cdi facelift -05
w124 250d farkku -87
EX:
w203 200cdi facelift -05
w124 250d farkku -87
Lainaanpas topiccia. Minulla on samaa vatkausta E200cdi:ssä (2001), mutta vain kylmäkäynnistyksen jälkeen 3-7 sekuntia, sitten käynti tasoittuu normaaliksi. Tyhjäkäynnin heijaus ei heiluttele autoa, mutta selvästi hakee oikeita kierroksia siinä 500-1000 rpm:n välillä. Ilmiö ei toistu koskaan lämpimänä. Onko tämä normaalia, vai voiko viestiä alkavasta oireesta?
Mikäpä lienee tuon railpaineensäätimen oikea nimi kun en löydä tuolta kl-varaosien sivuilta tuolla nimellä mitään? Vatkaus jatkuu niin voisi koettaa etsiä syytä. Oireileeko tuo säätimen väsyminen mitenkään muuten? Ihan mielenkiinnosta kysyn myös, että näkyykö suuttimen vuoto muuten aina ulospäin vai voiko viallinen suutin olla ulospäin siisti?