secin facelift

Vastaa Viestiin
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

secin facelift

Viesti Kirjoittaja lowmans »

tyhmä kysymys taas mutta onko tuossa secissä vaihtunu ne alamuovit tasaisiin aaltomallisista? jos niin koska? olis tuollanen 380 sec kiikarissa kommentteja muutenkin kyseisestä laitoksesta..
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

86 tais tulla eka siliäkylkinen.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja lowmans »

eli samaanaikaan neliovisen kans
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Semmonen olis mielikuva :roll:
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Facelift esiteltiin IAA-autonäyttelyssä Frankfurtissa syksyllä 1985, ja uusittujen SEC-mallien tuotanto käynnistyi syys- ja lokakuussa 1985 riippuen malliversiosta.

Tuolloinhan 380 SEC muuttui 420 SEC:ksi, 500 SEC pysyi mallistossa ja mukaan tuli vielä 560 SEC.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja lowmans »

nehän vissiin käy sileät muovit aaltopeltien paikalle? nuissa kun tuo uudempi malli miellyttää enempi silmää toisin kuin 124 mallissa..
mites tuo moottori onko siinä vakio vikoja?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”