w126 ns kynkkä

juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

w126 ns kynkkä

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

tervehdys tuli tossa viime kesänä laitettua tollane w126 280 se itelle ja nyt pitäs alkaa nuo kynkät vaihtamaa uusiin joten kokemuksia kaivataan uudet kynkät on jo hommattu.... sitte pitäs alkaa vielä rakentaa olikohan se nyt kallistuksen vakajaan kumille uus kiinitys kuskin puolelle ja öljytä nivelet ku meinaa narista ja sitte auraukset ja leimalle ja eiköhä se mukava ole ku 19 vaanteet nakkaa alle ja onko muuten kokemuksia minkälaine ajettava oisi jos taakse laitta 275/30/19 ja eteen 235/30/19 kiitoksia jo etu käteen
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Re: w126 ns kynkkä

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

juusto85 kirjoitti: taakse laitta 275/30/19 ja eteen 235/30/19 kiitoksia jo etu käteen
Taitaa tulla ongelmia ABS:n kanssa :roll:

Edit: siitä huolimatta tervetuloa Foorumille ja ylpeiden Ässän omistajien joukkoon :wink:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

jaa en tiiä ku vanteet ollu entisellä omistajalla ollu tollasilla kumeilla alla
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

miten musta tuntuu, että eipä taija olla ABS:sää sen on aikonaan saanu lisävarusteena :wink:
mikähän kynkkä olis kyseessä :roll:
Tervetuloa munkin puolesta foorumille :D
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Jaa, no ei siinä sitten mitään, jos ei ABS:ää ole :D

Erityisen miellyttävää kyyti ei välttämättä ole noin matalilla profiileilla, mutta toiset äitistä ja toiset tyttärestä, jne :lol:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

joo

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

reaktio tangon päähän tulevat kynkkät
?? ja ei taida hirveen paljon korkeammat kumit mahtua nuilla vanteilla luultavasti??
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jaa ne kynkät, en mää niistä juurikaan mittään tiijä, mutta olen kuullu huhuja että olis kenkut vaihtaa ja varsinki sisäkalut niihin :roll:
uusilla kynkillähän saattaa olla aikas suolanen hinta :lol:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

jooo oliha ne aika tyyrit ostaa mutta luulen että runkoineen päivinee helpompi vaihtaa ku pelkät nivelet niihin
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

juusto85 kirjoitti:jooo oliha ne aika tyyrit ostaa mutta luulen että runkoineen päivinee helpompi vaihtaa ku pelkät nivelet niihin
ostikko ihan uudet vai käytetyt :roll: jos uudet, niin mitä makso :roll:
jokos sitten olet vaihtanu ne alle :shock:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

käytettynä ostin olikoha mb purkaamolta ja en ole vielä vaihtanu paikoillee kai se pitäs alkaa kuntoo pikku hiljaa laittelee
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

oliko nivelen suojakumit A I V A N ehjät :roll:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

kyllä on ja ne isot kumitki on hyvässä kunnossa
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

juusto85 kirjoitti:kyllä on ja ne isot kumitki on hyvässä kunnossa
no hyvä, toivotaan vaan että itte iso nivel on kunnossa ettei sitten kolise ajjaassa :wink:
ne on nopeet vaihtaa, jos ei vastusta yhtään :wink:
missäspäin suomee tää ässä kortteeraa :shock:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

oulussa tälläne kesällä sitte liikuskelee
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kait siitä ässästä kuvia on otettu, olis kiva katella kuvia, kuvat on kivoja :D
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

laitan yhen linkin mistä näkee jo jonku verran ja kuhan kuvia saa näpsittyä nii lisäillää niitäkin sitte tulevaisuudessa
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/4372211 siinäpä ois linkki jospa se toimisi...
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

siistin näkönen peli, sitten vaan ottaa kuvia sisältä ja konehuoneesta :wink:
onkos muita ruoste varioita kun vakaajan alusta kuskinpuolelta :?:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

ei vielä ainakaan ole sattunu silmään toivotaan että ei olisikaan enempiä
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olekkos keltään tiedustellu ässän mahollisia ruoste paikkoja :roll:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

W126 tyypillisimmät ruostepaikat:
-takalasin ympärys
-hattuhylly
-tuulilasin alareuna (sulakerasian alapuoli/ repsikan puoli sama paikka)
-takaluukun ilmanpoistoaukot
-takaluukun kansi kromilistan alta

Mitäs muita? Touhottaja varmaan muistaa muitakin...? :roll:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
TNewa
Uudisraivaaja
Viestit: 627
Liittynyt: 15.5.2007 23:20
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja TNewa »

eseestie kirjoitti:W126 tyypillisimmät ruostepaikat:
-takalasin ympärys
-hattuhylly
-tuulilasin alareuna (sulakerasian alapuoli/ repsikan puoli sama paikka)
-takaluukun ilmanpoistoaukot
-takaluukun kansi kromilistan alta

Mitäs muita? Touhottaja varmaan muistaa muitakin...? :roll:

Lisäksi ainakin puskurikromit ympäriinsä
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

TNewa kirjoitti:Lisäksi ainakin puskurikromit ympäriinsä
Ja näitä ei sitten tahdo ehjiä löytyä mistään, ainakaan käytettynä. :roll:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

no toivottavasti ei enempiä satu silmään... ja löyty tuosta kallistuksen vakaaja hommasta keskustelu ja sehä alkaa sulake boxin purku tässä olee käsillä että pääse tekee hommia
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

juusto85 kirjoitti:no toivottavasti ei enempiä satu silmään... ja löyty tuosta kallistuksen vakaaja hommasta keskustelu ja sehä alkaa sulake boxin purku tässä olee käsillä että pääse tekee hommia
älä irrota johtoja sulakkeitten pohjista, irrota kaikki johdot kuskinpuolelta ja koneesta ja sitten nostat vaan koko poksin pystyyn pois edestä, jarrutehostin kannattas ottaa pois edestä, olis enemmän tillaa hitsailla :wink:
tulen vahtija kannattas hommata kun hitsailet sitä vakaajan kohtaa :shock:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

kiitoksia tosta vinkistä.. ja joo kyllä siihen kaveri otetaan kattelee vieree jos sitte ei hitsaria jopa
Avatar
Zeusx
Viestit: 107
Liittynyt: 15.11.2010 8:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zeusx »

Jos kynkien vaihtoon löytyy seuraavat mahdollisuudet

niin 2-3 tuntia seurusteluineen

- Mahdollisuus saada auto ilmaan
- Toinen kaveriksi
- Hylsysarja
- Prässi
- Hyvää mieltä

Niin helposti menee, ainakin omaan autoon onnistui ;)
W126 V8
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ensin kun otat tän pois :wink:

Kuva

sen takaa tulee näkyviin sitten se kynkkä :wink:

Kuva

oikeistaan kuvassa taitaaki näkyä kaikki millä se on kiinni :lol:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Zeusx kirjoitti:Jos kynkien vaihtoon löytyy seuraavat mahdollisuudet

niin 2-3 tuntia seurusteluineen

- Mahdollisuus saada auto ilmaan
- Toinen kaveriksi
- Hylsysarja
- Prässi
- Hyvää mieltä

Niin helposti menee, ainakin omaan autoon onnistui ;)
tuossa kun mainitaan prässi, tarviskohan sitten koko hommasta olla jonkinmoista tausta tietoo miten homma tehhään :arrow: ilimeisesti tarkotat uusien kumien ja nivelen vaihtoo vanhaan runkoon :wink:
juusto85
Viestit: 19
Liittynyt: 16.3.2012 11:17

Viesti Kirjoittaja juusto85 »

uudet rungotki on
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”