w126 ns kynkkä
w126 ns kynkkä
tervehdys tuli tossa viime kesänä laitettua tollane w126 280 se itelle ja nyt pitäs alkaa nuo kynkät vaihtamaa uusiin joten kokemuksia kaivataan uudet kynkät on jo hommattu.... sitte pitäs alkaa vielä rakentaa olikohan se nyt kallistuksen vakajaan kumille uus kiinitys kuskin puolelle ja öljytä nivelet ku meinaa narista ja sitte auraukset ja leimalle ja eiköhä se mukava ole ku 19 vaanteet nakkaa alle ja onko muuten kokemuksia minkälaine ajettava oisi jos taakse laitta 275/30/19 ja eteen 235/30/19 kiitoksia jo etu käteen
Re: w126 ns kynkkä
Taitaa tulla ongelmia ABS:n kanssajuusto85 kirjoitti: taakse laitta 275/30/19 ja eteen 235/30/19 kiitoksia jo etu käteen
Edit: siitä huolimatta tervetuloa Foorumille ja ylpeiden Ässän omistajien joukkoon
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Jaa, no ei siinä sitten mitään, jos ei ABS:ää ole
Erityisen miellyttävää kyyti ei välttämättä ole noin matalilla profiileilla, mutta toiset äitistä ja toiset tyttärestä, jne
Erityisen miellyttävää kyyti ei välttämättä ole noin matalilla profiileilla, mutta toiset äitistä ja toiset tyttärestä, jne
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/4372211 siinäpä ois linkki jospa se toimisi...
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
W126 tyypillisimmät ruostepaikat:
-takalasin ympärys
-hattuhylly
-tuulilasin alareuna (sulakerasian alapuoli/ repsikan puoli sama paikka)
-takaluukun ilmanpoistoaukot
-takaluukun kansi kromilistan alta
Mitäs muita? Touhottaja varmaan muistaa muitakin...?
-takalasin ympärys
-hattuhylly
-tuulilasin alareuna (sulakerasian alapuoli/ repsikan puoli sama paikka)
-takaluukun ilmanpoistoaukot
-takaluukun kansi kromilistan alta
Mitäs muita? Touhottaja varmaan muistaa muitakin...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
eseestie kirjoitti:W126 tyypillisimmät ruostepaikat:
-takalasin ympärys
-hattuhylly
-tuulilasin alareuna (sulakerasian alapuoli/ repsikan puoli sama paikka)
-takaluukun ilmanpoistoaukot
-takaluukun kansi kromilistan alta
Mitäs muita? Touhottaja varmaan muistaa muitakin...?
Lisäksi ainakin puskurikromit ympäriinsä
® Mesen Porkkana-klubi
Ja näitä ei sitten tahdo ehjiä löytyä mistään, ainakaan käytettynä.TNewa kirjoitti:Lisäksi ainakin puskurikromit ympäriinsä
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
älä irrota johtoja sulakkeitten pohjista, irrota kaikki johdot kuskinpuolelta ja koneesta ja sitten nostat vaan koko poksin pystyyn pois edestä, jarrutehostin kannattas ottaa pois edestä, olis enemmän tillaa hitsaillajuusto85 kirjoitti:no toivottavasti ei enempiä satu silmään... ja löyty tuosta kallistuksen vakaaja hommasta keskustelu ja sehä alkaa sulake boxin purku tässä olee käsillä että pääse tekee hommia
tulen vahtija kannattas hommata kun hitsailet sitä vakaajan kohtaa
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tuossa kun mainitaan prässi, tarviskohan sitten koko hommasta olla jonkinmoista tausta tietoo miten homma tehhään ilimeisesti tarkotat uusien kumien ja nivelen vaihtoo vanhaan runkoonZeusx kirjoitti:Jos kynkien vaihtoon löytyy seuraavat mahdollisuudet
niin 2-3 tuntia seurusteluineen
- Mahdollisuus saada auto ilmaan
- Toinen kaveriksi
- Hylsysarja
- Prässi
- Hyvää mieltä
Niin helposti menee, ainakin omaan autoon onnistui