Juuri konttorilta tulin ja kaksi asiaa mistä pompsautti. Käsijarrun teho liian vähäinen (eikös tämä ole ässän vakioongelma) ja rengaskotelossa mätää.
Käsijarru pitäisi ilmeisesti laittaa kokonaan uusiksi koska vänkärin puoleinen jarru jää pikkuisen laahaamaan päälle. Ei myöskään hidasta autoa tarpeeksi. Pitäisi kiriä vaikka se on kiritty kaksi kuukautta sitten.
Kummankin ylätukivaren ympäriltä löytyi ruostetta joka hakatessa meni läpi. Peltiä siihen. Noilla asioilla aikaa kuukausi.
Eihän nuo nyt niin pahoja ole, itse odotin mmpakokaasutestin, iskareiden ja pohjan ruosteen takia hylsyä

Jotain positiivista: inssi KEHUI iskareita, jarruja ja auton kuntoa.
Onkohan tuo hitsaus kuinka tyyristä hommaa? Ei ole kokemuksia. Mites toi käkkäri? Pitääkö uusia kokonaan....se tosiaan kirittiin melko vasta, löystynyt aika äkkiä.