Esp paineanturi b34/1
Esp paineanturi b34/1
Elikkäs potilas 2000 mallin 200k ja starilla näytti otsikossa mainitun anturin olevan rikki. Anturi on nyt vaihdettu, mutta esp vikaa valittaa edelleen. Piuhan päähän en oo uudelleen laittanu, että onko vikapaikka edelleen sama, mutta luultavasti. Kaikki liittimet sotkin crc:llä samalla kun sylinterin käytin irti. Mitähän seuraavaksi kokeilis? 2.8 pitääs konttorille viedä viimeistään. Aina nämä tulee tähän aikaan
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Re: Esp paineanturi b34/1
Ajele useita ajokertoja jos ei ole testeriä, saattaa poistaa vikakoodin tietyn ajokertamäärän jälkeen. Jos ei tai kiire niin piuhan päässä käyttö varmaan auttaa. srs, esp, abs, bas jne turvahässäkät vaatii yleensä muutakin kuin osan vaihdon ->piuhan päähän.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
Son sitten vaan mentävä johtoapitkin ja koittaa yleismittarilla kattoa missävälillä katkos. Johtokaavio olis kova sana. välttyis turhalta purkamiselta.
Niin pitäiskös se tosiaan kuitata......pystyykö kojelaudasta näppäillen kuittaamaan ? Onko leipurinpoijalla stari? Tuo mun lukulaite ei taida näihin uusiin pystyä.
Niin pitäiskös se tosiaan kuitata......pystyykö kojelaudasta näppäillen kuittaamaan ? Onko leipurinpoijalla stari? Tuo mun lukulaite ei taida näihin uusiin pystyä.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Re: Esp paineanturi b34/1
Vaikka tuos vasemmalla maalaaspöllö lukeekin, niin en mä nyt niin maalainen oo, etten tuota älyäisiAK47 kirjoitti:Ajele useita ajokertoja jos ei ole testeriä, saattaa poistaa vikakoodin tietyn ajokertamäärän jälkeen. Jos ei tai kiire niin piuhan päässä käyttö varmaan auttaa. srs, esp, abs, bas jne turvahässäkät vaatii yleensä muutakin kuin osan vaihdon ->piuhan päähän.
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?