W203:n viiksestä olikin jo muutama topikki, mutta pistetään kiusallaan yksi uusi täsmäkysely.
Viiksestä hyytyi pyyhkijöiden nopeuden valinta. Seuraavat kaikki toimii: pesuri edessä ja takana, kertapyyhkäisy edessä, takalasin pyyhin, vilkut, valot jne.
Ainoa, mikä ei toimi, on nopeusvalinta (vähän tylsä pidemmällä matkalla). Onko tässä joku tietty yksittäinen karva, joka on lopettanut viiksessä yhteytensä, eli onko korjattavissa, vai vaihdetaanko koko viiksi kerralla? Minkälainen remppajumppa on itse ruuvattuna?
Auto siis S203 -05.
Viiksi viiksettää
203:n monitoimiviiksi tuntuu olevan kumman heikkoa tekoa, lähes kaikissa ne vanhemmiten menevät jollain tapaa rikki, vähintäänkin tuntuma muuttuu oudoksi.
Omassa vilkku ei jää aina pohjaan, ja painettaessa ei aina ruiskuta vettä lasille. No, uusi vaihtuu lähiaikoina paikoilleen, ei kai tuota oikein korjaamaankaan pysty.
Taatusti nuo C:n viikset tulee eri alihankkijalta kuin E:ssä. E:n viiksi ainakin tuntuu pysyvän pitempään kunnossa.
Omassa vilkku ei jää aina pohjaan, ja painettaessa ei aina ruiskuta vettä lasille. No, uusi vaihtuu lähiaikoina paikoilleen, ei kai tuota oikein korjaamaankaan pysty.
Taatusti nuo C:n viikset tulee eri alihankkijalta kuin E:ssä. E:n viiksi ainakin tuntuu pysyvän pitempään kunnossa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Re: Viiksi viiksettää
Taitaapa olla niin, että viiksessä on yksi karva nopeuksille ja nopeus on koodattu erikokoisilla vastuksilla. Joku sitten tulkkaa tuon jännitearvon ja säätelee pyyhkijöiden relettä sen mukaan. Oisiko viiksen kontakti kökköinen ja joko yhteys poikki tai antaa hassua vastusarvoa, jolloin boksi ei älyä, mitä se kuski touhuaa?isk kirjoitti:Onko tässä joku tietty yksittäinen karva, joka on lopettanut viiksessä yhteytensä, eli onko korjattavissa, vai vaihdetaanko koko viiksi kerralla? Minkälainen remppajumppa on itse ruuvattuna?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)