Irrotettuani polkimen, piti se tietysti labrata ja selvittää kuinka se toimii.
Polkimessa on kaksi asentoanturia, joista käytetään HAL-nimitystä netin syövereissä. Eli lienee toteutettu hal-antureilla. Tämän saatoinkin helposti todentaa häiritsemällä poljinta ulkoisella magneettikentällä, jolloin lukemat lähdöissä kivasti muuttuivat.
Mittaustulokset näyttivät mielestäni oikein näteiltä, lukuunottamatta lukemia polkimen ollessa levossa, joka on taulukon ensimmäinen mittaus. Auton kun käynnistän, niin poljin on painamatta ja tämä on ainoa lukema, jonka auto polkimelta saa. Anturi kakkosen pitäisi vissiin antaa puolet ensimmäisen anturin arvosta ja polkimen ollessa levossa on kakkosanturin lukema vain 28% ensimmäisestä.... Riittääköhän tämä saamaan moottoriohjauksen huolestumaan???

Polkimen anturit toimivat oikein kivasti, kun sitä hieman painetaan, mutta lepoasento mättää.....
Onkos kellään sanoa jotain avittavaa aiheesta ???