
Mistäköhän lähtis vikaa ettimään??
Autona siis 200cdi vm-2000.
Kyllähän tieto tulee lämpöanturilta mutta ohjaamassa on tosiaan ohjainlaite eikä pelkästään rele.Eikö flektiä ohjaakaan lämpöanturi CDI-koneissa.
Kiitos Dealer, toi täytyy tutkia. Älä muuten punastele, sinä olet ammattilainen ja minä vaan harrastan.dealer kirjoitti:Kyllähän tieto tulee lämpöanturilta mutta ohjaamassa on tosiaan ohjainlaite eikä pelkästään rele.Eikö flektiä ohjaakaan lämpöanturi CDI-koneissa.
Se on kuskin puolen lokasuojan sisällä ainakin ceessä ja taisi olla väykyssäkin ?
Oisko kellään kuvaa ja tarkempaa tietoa boksista, minähän vaan vaihdan sellaisen tarvittaessa uuteen tarkemmin perehtymättä
Missä lämpötilassa flekti lähtee pyörimään?tapio89 kirjoitti:Se lämpötilanturi on yhteydessä pelkästään moottorinohjaukseen joka sitten pulssilla ohjaa juurikin tuota puhaltimen säätövastusta. Hän majailee kuskinpuolella renkaan kohdilla puskurin takana, ilman sisälokarin muovien irroitusta ei pääse käsiksi/näe.
Se on semmoinen alumiininen rivoitettu rasia johon menee paksumpia ja ohuempia johtoja.![]()
Veikkailisin että siinä on joku osa ottanut itseensä ja tuossahan on semmoinen ominaisuus että jos flekti on kaput/johto irti niin se sytyttää merkiksi juurikin tuon nesteen vähäisyydestä kertovan valon.
Kiitos.tapio89 kirjoitti:Se muistaakseni lähti vasta 90c jälkeen hissuksiin pyörimään. Ikänä ei kesällä vaununkaan kanssa saanut sitä kunnolla huutamaan.
Ja ilmastointia kun käyttää niin se pyörii sillon hissuksiin.
Ja tuon toiminnanhan pystyy testaamaan testerillä.