OM605 lämpötila ja visko!
OM605 lämpötila ja visko!
Elikkäs ei nouse 250TDT:n lämpö aivan 80 asteeseen ajellessa, vaan jää noin viisarin verran ali. Lämmintä tulee kyllä hyvin sisälle. Autossa on ymmärtääkseni visko, ja se pyörii kuin w123:sen kiinteä propelli, vaikka pakkasta on 15 ja enemmän. Kuuluuku viskon toimia näin? Tai sitten on alkava termostaatti vika!
Termari kuntoo ja pahvia keulaan. Oma lankku 606:lla tosin lämpeää yli kaheksankympin ilman pahvia viskon kanssa...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Näissä koneissa ei pahvia ole ku kuski.
jos ei lämpene ni on vikaa. itellä pitäs laittaa termari kun ei nouse ku reilu 60 mut tulee lämmintä silti..
jos ei lämpene ni on vikaa. itellä pitäs laittaa termari kun ei nouse ku reilu 60 mut tulee lämmintä silti..
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Ei ole kun yks termari. Vaihto tapahtuupi laskemalla syylärin tyhjäysropusta nesteet pihalle -> ilmanputsarikotelon kansi pois-> imuputki turbolta pois -> pakosarjasta pikkunen lämpörauta irti( 2kpl 10mm kannalla olevaa pulttia) -> sitten alavesiletku irti(yksi klemmari) -> termari kotelo irti (2kpl 8mm tai 10mm kannalla olevaa pulttia) Jos muutaman tupakki tauon pitää niin puoli tuntia vaihdossa menee. Sitten kaikki käänteisessä järjestyksessä takasin. Ja kannattaa vaihtaa uudet nesteet samalla.
C250TDT -98
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Eipä siinä muutakun lisäilee nestettä säiliöön niin kauan ettei nesteen pinta laske. Auto käyntiin ja lämppäristä "lämmöt täysille" jotta neste kiertää kabiinissakin. Katsoo nestepintaa ja antaa hieman kierroksia jotta lämpeää, nesteen lisäys tarvittaessa. Ekan pidemmän ajon jälkeen vielä nestepinnan tarkastus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Eikö pitäs olla pikkusen yli 80?
Tuohon tyyliin!
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -47868.jpg
Tuohon tyyliin!
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -47868.jpg