
Alkoi kyllästyttää kun tutut aina viisastelivat aukosta näkyvästä webastosta niin leikkelin aikoinaan eräästä purkuosapuskurista ... ei siinä hylätyssä puskurissa kolarin jäljiltä juuri isompaa palaa ehjänä ollutkaan.
Kävin tänään vaihtamassa kesärenkaat ja päätin samalla ottaa tarkastelun alle vakaajan. En edes ehtinyt kiinnittää huomiotani vakaajaan, kun vasemman eturenkaan irrotettuani huomasin sen puolen etuiskarin olevan totaali kaputt. Nesteet tippasi ulos, että oikeen piti laittaa astia alle.dealer kirjoitti:Joo. Itse olen niin tottunut ääneen etten edes muistanut mainita sinulle asiastaJaa, nekö siellä melskaa? Täytynee jossain vaiheessa laittaa työn alle..."Uusi" väykky meillä kolisee vielä kuuluvammin
Luultavasti kannattaa vaihtaa myös vakaajan runkokumit ja ehkä hitsata tai muulla tavalla ehjätä tangon päitä, ne kun tuppaa kulumaan ajan myötä ohuemmiksi jolloin nivelten vaihtaminen on lyhytaikainen apu.
En kyllä muista oliko tässä kulunut tanko.
Siltä se näytti jopa näin harrastelijan silmiindealer kirjoitti: Se on kyllä yksi helpoimmista vaihtaa, väykyn etuiskari.
Kyllä, ja hätäinen oli toimituskin... Taisikin olla klo 14 hujakoilla kun soittelin pekkoveelle, niin jopa oli Konit pihassa neljän kieppeillä, Wolfien toimiessa Mese-transporterina. Puoli kuuen maissa hyppäsin prätkän selkään Konien kanssa ja ajoin tallille niin kaikkine häslinkeineen (auto sisään, korjausvaatteet päälle jne) niin koeajo uusilla iskareilla päättyi klo 19.10.dealer kirjoitti:HienoaOlikin sitten paremmasta päästä merkkiä...
Sinne se jäi matot kääntöpuoli ylöspäin tuulettumaan...dealer kirjoitti:Mahtaa olla pikku kosteutta matoissa ... saaneeko millään enää kuiviksi, mutta ainakin olisi syytä tuulettaa enimmät pois