220D manuaali jyristää n. 1300-1700 kierroksen kohdalla
220D manuaali jyristää n. 1300-1700 kierroksen kohdalla
Varsinkin silloin kun on veto päällä. Tuntuu niinkuin jostakin vaihdelaatikosta tuo resonointi tulisi kun nuo etupaneelin lokerot helisee ja lamppu katossa. Oisko kenelläkään ideaa mikä voisi olla syynä. Joku kumihärpäke tai pusla, että pääsee tärinät koriin asti? Kannatinlaakeri on vaihdettu ja moottorin tyynyistä toinen on vaihdettu kun oli huonossa kunnossa, mutta eipä ne asiaa korjanneet. Muuten loistavassa kunnossa teknisesti tuo pirssi vaikka on puoli miljoonaa väännetty menemään, niin tekis mieli korjata tuo harmiton(?) mutta ärsyttävä vika.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4310
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
voi ja on todenäköistä jos kiinike kumit sek pkoputken kanake on kunnossadyryth kirjoitti:KiitosEn oo tuolla voimansiirron suunnalla oikeen koskaan operoinut. Ei oo kyllä minkäänlaista käsitystä, mutta tuntuis ettei se kytkin noin oirehdi kun muuten pelaa? Vai voiko joku vauhtipyörä tehdä tollasia temppuja?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä