Perheenlisäystä eli CLK tuli taloon *voima katoaa*
Perheenlisäystä eli CLK tuli taloon *voima katoaa*
Pitkällisten neuvotteluiden tuloksena sain paremman puoliskon käännytettyä Opel-maailmasta Tähdellisten maailmaan ja pihalle ilmestyi nyt punainen kaunotar. Auto on vuosimallia -98 ja liikuttelusta vastaa 2,3 kompura automaatilla. Mittarissa on 250tkm ja mitään luxus-varusteita ei ole. Lasikattoluukku, vakkari/limitteri, sähköikkunat, -peilit ja sähköinen peräluukku kauko-avauksella. Ilmastointiakaan ei siis ole. Auto on täysin alukuperäiskunnossa ja ollut hyvällä huolenpidolla. Tuossa jokunen kuvatus laitteesta:
Sisusta on aika pornon värinen...
Uudella omistajalla on hymy herkässä
Auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon ja tarkoitus ei ole sille mitään ihmeitä tehdä normihuoltoja + soitinpäivityksiä lukuunottamatta.
Sisusta on aika pornon värinen...
Uudella omistajalla on hymy herkässä
Auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon ja tarkoitus ei ole sille mitään ihmeitä tehdä normihuoltoja + soitinpäivityksiä lukuunottamatta.
Viimeksi muokannut Marco, 08.8.2016 10:20. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kyllä toi vanhakorien CLK vaan on siistin ajattoman näköinen auto. Hieno yksityiskohta tuo punainen kojelauta. Ehkä vähän överi, mutta siisti, tykkään. Ja onhan tuossa sentän xeenonit.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Ostitko kenties täältä? http://www.nettiauto.com/yritys/hpesonen tuli vaan tuosta sisäänkäynnistä "deja vu"?
Sieltäpä hyvinkinPappi kirjoitti:Ostitko kenties täältä? http://www.nettiauto.com/yritys/hpesonen tuli vaan tuosta sisäänkäynnistä "deja vu"?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Voi olla että kohta vaihtuu tuolla paremmalla puolikkaalla kynsilakan sävy punaisempaan, että rimmaa paremmin kojelaudan ja ratin väriin
Todellan pornahtavan värinen auto, en oo ennen punasta väyväy kupeeta nähnykään
Todellan pornahtavan värinen auto, en oo ennen punasta väyväy kupeeta nähnykään
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 18.2.2016 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Onko ilmaistointi särki, vai onko näitä muka tosiaan saannut ilmankin?
Tosi hyvä väri tähän koppaan, vielä kun tuon puleeraa vimpan päälle.
Takapuskurin ja korin saumakohta + nuo helmojen yläpuolella olevat pikku listat kannattaa tsekata varoiksi läpi, ovat melkoiset pascenkerääjät, vaikka muuten siistin näköinen pirssi onkin
Tosi hyvä väri tähän koppaan, vielä kun tuon puleeraa vimpan päälle.
Takapuskurin ja korin saumakohta + nuo helmojen yläpuolella olevat pikku listat kannattaa tsekata varoiksi läpi, ovat melkoiset pascenkerääjät, vaikka muuten siistin näköinen pirssi onkin
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Tuo korimalli on minunkin silmään kauniimpi kuin seuraajat. Punainen sisustus on melko härski, mutta itse yhdistän sen vähän toisenlaisiin autoihin. Iysellä on ollut Mazda 626 punaisella sisustuksella.
Varmaan hyvä mylly tuohon autoon 230 kompressori. Ei muuta kuin kuulumisia vaan ajankuluessa ja onnea autolle!
Varmaan hyvä mylly tuohon autoon 230 kompressori. Ei muuta kuin kuulumisia vaan ajankuluessa ja onnea autolle!
Tänään tuli vaihdettua öljyt + suodatin koneeseen. Aika mustaa oli vanha liukaste. Kuskinpuolen alapallokin vaihtui samalla. Raitisilmasuodatin laitettiin myös, kun sitä ei ollut ollenkaan Keväämmällä vaihtuu narinat, takakelkan etukumit ja iskarit.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Vaimo valitteli eilen, että CLK:n jarrut ei pelaa kunnolla ja poljin painuu melkein pohjaan. Tänään tuota vilkaisin ja kokeilin jarruja pihalla, niin kuskin puolen takajarrusta lensi kaaressa nesteet pihalle, kun poljinta painoi. No eipä siinä muuta, kuin hakemaan varaosia. Levyt ja palat vaihtui samalla, kun oli aika finaalissa molemmat. Tuo jarruletkun hajoaminen vaan ihmetyttää. Letku on kuin puukolla vuoltu:
Rengashan tuota ei pääse hinkkaamaan puhki...
Rengashan tuota ei pääse hinkkaamaan puhki...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Löytyhän se syy letkun hajoamiseen, kun avasin toiselta puolelta:
Joku h*lvetin insinööri laittanut liian pitkät jarruletkut taakse. Oikea mitta on 30cm ja noi vanhat oli 40cm. Liian pitkä letku pääsee hankautumaan alatukivarren suojamuovin reunaa vasten puhki. Joittenkin ei vaan pitäs tehdä autoremonttia, kun ei oo osaamista... Hengenvaarallista hommaa. Onneksi ei mitään ehtinyt sattumaan kellekkään...
Joku h*lvetin insinööri laittanut liian pitkät jarruletkut taakse. Oikea mitta on 30cm ja noi vanhat oli 40cm. Liian pitkä letku pääsee hankautumaan alatukivarren suojamuovin reunaa vasten puhki. Joittenkin ei vaan pitäs tehdä autoremonttia, kun ei oo osaamista... Hengenvaarallista hommaa. Onneksi ei mitään ehtinyt sattumaan kellekkään...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Laatikkoon tuli vaihdeltua öljyt + hilppeet ja johdinlevy (kiitoksia hotari ) Nyt aski toimii, kuten pitääkin. Ajoittainen voiman katoaminen vielä vaivaa. Eilen viimeksi Iski vika päälle, kun 400km tuli ajeltua. Ensimmäiset 200km ajelin vika päällä. Kun painoi vähänkin reippaammin kaasua, niin kone hyytyi täysin eikä ottanut kierroksia. Maltillisella kaasunkäytöllä autoa pystyi ajamaan. Käytin matkan varrella autoa testerissä ja ainakin herjasi siitä venttiilistä, joka päästää ylimääräiset paineet ulos, kun niitä ei tarvita (venttiili on siinä ilmanputsarin kyljessä). Koodien nollaamisen jälkeen Jokela-->Kouvola väli sujui ongelmitta ja auto pelasi kuten pitääkin. Tänään piti vähän Guugletella asiaa ja löytyi tuollainen: http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... hp?t=34036
MAF ei varmaan kauheesti öljykylvystä tykkää ja sen putsaus auttaa vain hetken. Noiden linkissä mainittujen palikoiden kustannus ei ole suuri ja vaihto onnistuu suht kivuttomasti, joten pitänee laitella tilaukseen ja kokeilla, olisko tuosta apua.
MAF ei varmaan kauheesti öljykylvystä tykkää ja sen putsaus auttaa vain hetken. Noiden linkissä mainittujen palikoiden kustannus ei ole suuri ja vaihto onnistuu suht kivuttomasti, joten pitänee laitella tilaukseen ja kokeilla, olisko tuosta apua.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Hyvä kun muistutit, mulla on liian lyhyt takajurriletku kiinni. Ei ehkä tohi kuormaa purkaa jousilta...
Ennenku vaihat sen MAF:in, niin putsaa koko honotinkoneisto, ahtoletkut ja kooleri. Ei ehkä oo antero yhtä ryötässä heti pyhättömän viikon päästä.
Kooleriin ja letkuihin liukkaria sisään päät tulpattuna ja köyttää pariksi tunniksi petonimyllyn lapoihin pyörimään. Mykke braa.
Huonohko ratkaisu mitata ahdettua ilmaa, koska läähättimen tulee hönkiä paineettomalle puolelle. Kaikki huuru menee anturin läpi. Alkasko tuollanen vehe tai syynineuvolan virankaltainen muuten jostain mököttää jos tekis vaikka keruusäiliöllä ympäristönpa5kaaja- tyyppisen kadullehuohottimen? Aika-ajoin lorauttas kertyneet liemet kuppiin ja vaikka jonku Valmetin tankkiin.
Ennenku vaihat sen MAF:in, niin putsaa koko honotinkoneisto, ahtoletkut ja kooleri. Ei ehkä oo antero yhtä ryötässä heti pyhättömän viikon päästä.
Kooleriin ja letkuihin liukkaria sisään päät tulpattuna ja köyttää pariksi tunniksi petonimyllyn lapoihin pyörimään. Mykke braa.
Huonohko ratkaisu mitata ahdettua ilmaa, koska läähättimen tulee hönkiä paineettomalle puolelle. Kaikki huuru menee anturin läpi. Alkasko tuollanen vehe tai syynineuvolan virankaltainen muuten jostain mököttää jos tekis vaikka keruusäiliöllä ympäristönpa5kaaja- tyyppisen kadullehuohottimen? Aika-ajoin lorauttas kertyneet liemet kuppiin ja vaikka jonku Valmetin tankkiin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.