
No, ei nyt osaa sanoa kumpi sen valon sytytti kun en muistanu pelkän bagin vaihdon jälkeen kuitata valoa pois.

ESP ja BAS valohan syttyi (akku oli irti auton sähköistä rassauksen ajan) kun ei oo se ratin laidasta laitaan käyttö kuitattu. Mutta kun lähti ajamaan ja rattia kääntelemään niin ratti natisee oikein kunnolla.
Entisessä spiraalin vastakappaleessa oli rasvaa, nyt arvaan että miksi ihmeessä. Liekö tyypillistä rasvata se vai jossain muussa syy moiseen natinaan.
Edellinen omistaja oli selvästi yrittänyt avata sitä spiraalin vastakappaletta kun siinä pari muovikynttä törrötti ja kuori oli millin raollaan yhdestä kohtaa. Oisko se natinan syy?
Mitä ne sinertävät ledin näköiset siinä vastakappaleessa on? Antureitahan ne, mutta mikä mittaustapa? Oisko 6 kappaletta niitä - vaikuttaisikohan sen osan toiminta siihen että kun ajoi n 80kmh tiukkaa ramppia niin kesäkelillä (kevyt vesisade) puuttui ESP peliin.... Jotain pielessä? Renkaat toki vanhat vaikka pintaa onkin, Pari kertaa teki ton oikeelle tiukkaan ajettaessa 60-80 vauhdissa.