voi poistaa

Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

voi poistaa

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Lankku lähti ja tilalle tuli enemmän ja vähemmän ruosteessa oleva -97 avantgarde väykky, värikoodi 197. ruostetta ei ole hirveästi, väykkymäiseen tyyliin kaikki kaaret ja pari rupea siellä täällä, pahin on koko takaluukku kun lasin alareunasta on umpimätä sekä lakka on halkeillut alareunasta lasin puoleen väliin asti, mihin on tehty rajaus ylimaalauksessa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Huoltolistaa omistuksen aikana:
485291km Ilmansuodatin
485774km LED sisä- ja kilpivalot
486420km Etuvakaajan korihelat + päätytangot
486547km Moottoriöljyt + suodatin (Teboil Diamond Diesel 5W-40)
486511km Akku (Varta H3 9.12.2013)
486840km Valokatkaisijan kehys
487125km Vaihdekepin nuppi + pussi
487558km Etujarrupalat
488208km Jarruvalokatkaisin

Varustelista:

Koodi: Valitse kaikki

249	INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
533  SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO
543	SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550	TRAILER COUPLING
570	FOLDING ARMREST, FRONT
580	AIR CONDITIONER
600	HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611	EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612	HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
659	LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
677	AVANTGARDE CHASSIS
693	ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
700A  FABRIC
728A  CLOTH BLACK/GREY
808	AEJ 97/1
954	EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988	VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
Ainakaan vielä ei ole isompia vikoja löytynyt parin päivän aikana kun on tutkinut. Webastosta en tiedä pelaako täysin oikein kun kaukkarista kyllä lähtee päälle ja myös kun kylmänä käynnistää auton, mutta tuntuu että ei vaikuta mitään.. vai onko tuo suoraruisku muuten vaan tosi hidas lämpeämään jopa nollakelissä? :shock: termari on vasta vaihdettu.

Keulaa pitäisi ravistella jossain välissä kun aina linkkuun käännettäessä ja peruuttaessa jokin paikkuu, jousikupit ja jouset oli ainakin ehjät.

Jarruissa on myös jotain pientä häikkää kun aina märällä kelillä saattaa sytyttää BRAKE LINING WEAR ilmoituksen, näytti myös syttyvän kun pesi auton. kuivalla kelillä ei herjaa mitään. pitää käydä joka nurkka läpi kun jaksaa, vai johtuuko kenties jostain huonosta anturin johdosta? tai sitten on vaan palat loppu :lol: tuon lisäksi aika ajoin on sytytellyt BAS valoa, jarruvalokytkimen jo vaihdoinkin pesun yhteydessä kun sain ymmärryksen foorumia penkoessa että aika yleinen vika tuo kytkin. seuraillaan vieläkö näyttää vikaa, toistaiseksi pysy ilmoitus poissa kun kotiin ajelin vaihdon jälkeen.

Eipä siinä nyt mitään maailmaa kaatavaa ole, jotain pientä päivittelyä jos tässä harrastaa mm. led sisävalot ja jostain pitäisi löytää 4300k parkit jotta olisi alkup. xenoneihin sopivat. Pitäähän se evrykin tieten kokeilla kun innostuu joskus rappaamaan :mrgreen:
Viimeksi muokannut Shatter, 02.2.2014 18:19. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Kuva

Mihinkä nuo kuuluu ihan virallisesti kun menneessä w202 oli myös tuommoiset eikä vaikuttanut mihinkään vaikka katkoin johtoineen pois, varashälytin? varmaan voi turvallisesti vaan irroittaa.. entä mitkä nuo tuulilasiin liimatut lätkät on? kummastakin lähtee johdot, en vaan ole jaksanut purkaa ja tutkia että mihin menee.

Toisena mysteerinä tulee tämmönen mötikkä

Kuva

tuosta on koko etupaneeli irronnut ja roikkuu jonku kumin/johdon varassa, ei ollut mitään huomattavaa vaikutus mihinkään vaikka paineli kaikkia. varmaan liimattu tuonne koteloon kun ei ole kohtuullisella voimalla ja vääntelyllä vielä irronnut.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tuo moninäppäiminen systeemi on varmaankin cd-vaihtajalle. Hoksasin jo silloin lauantaina motonetillä, en vain muistanut sanoa :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Noihin jarruihin liittyviin satunnaisiin varoitusvaloihin. kolvaa kaikki ylijännitereleen juotokset läpi.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Tuolta itse tilailen kaikki ledit.

http://www.wardenjp.com/stores/ba9s.html

Tilaaminen on niin nopeaa ja helppoa jos käyttää Paypalia ettei mikään muu nettikauppa pääse lähellekään :lol:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Multiviri kirjoitti:Tuo moninäppäiminen systeemi on varmaankin cd-vaihtajalle. Hoksasin jo silloin lauantaina motonetillä, en vain muistanut sanoa :D
Jep, ei taida olla toiminnassa enää tuolla nykyisellä soittimella?

Nuo anturi liittyvät varmaan varashälyttimeen, niiden pitäisi tunnistaa JOS joku rikkoo kattoluukun. Jossei varashälytintä ole jo poistettu käytöstä niin kannattaa tehdä se itse, tässä on kuitenkin kaukosäätöinen keskuslukko vakionaan niin ei tuollaisista ole kuin haittaa :roll:
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

jolle kirjoitti:Noihin jarruihin liittyviin satunnaisiin varoitusvaloihin. kolvaa kaikki ylijännitereleen juotokset läpi.
pitääpä kokeilla, ei nimittäin jarruvalokytkin auttanut mitään. lähdin pihasta niin heti löi BAS tekstin mittariin :evil: kuittaantu kuitenkin kun käytti virtoja kiinni.

varashälytin tuossa on ainakin joskus ollut kun valo on keskikonsolissa, mutta ei kuitenkaan vilku kun on ovet lukossa niin varmaan voi huoletta repiä kaikki nuo läpyskät irti lasista pois näköä haittaamasta :)

cd-vaihtaja tuossa tosiaan on, ei vain ole käytössä niin otetaan nyt sitten tuo boksikin irti niin saa vähän siistimmän :!:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ne läpyskät siinä lasissa voipi olla myös elektronisia antenneja mankalle... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Todennäköisesti liittyi kaikki jotenkin varashälyttimeen (antureita?) kun siivosin poissa eikä vaikuttanut radioonkaan :)

käytin myös imusarjaa irti että saa pumpun puhdistettua että näkee vuotaako kun oli vähän kostea. Johtojen seasta löytyi yksi ylläri, mihin tuon pitäisi alkujaan mennä?

Kuva

tulee siis samasta johtonipusta mistä pumpun ja sähkösuuttimen liittimet.

toisena yllätyksenä tuli kun imusarjasta oli 2 pulttia poikki ja tiivisteen tilalle laitettu purkillinen Flex Seal -massaa :roll:

mistähän tuo etupään paukkuminen voi kuulua kun vakaajan päätytangot ei ollut väljänä ja alapallotkin on melkein uudet. vakaajan helat oli vähän kuluneet jotka on korissa kiinni, mutta muuten ihan näytti hyvältä. yläpää? kuuluu yleensä kun peruuttaa ja tänään huomasin että jos paikallaan veivaa linkkuun niin kumpikin puoli paukahtaa aina vähän ennen linkkuasentoa.
Viimeksi muokannut Shatter, 12.11.2013 21:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Edellisissä viesteissä käsiteltyä BAS vikaa myös siinä määrin yritin korjata että vaihdoin jarruvalokytkimen sekä tinasin YJ-releen uusiksi, mutta vieläkin suunnilleen joka toinen startti herjaa BASia, kuittaantuu yleensä aina uudelleen käynnistyksellä :roll:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eilen sain vihdoin asennettua erillissarjan eteen ja humppavehkeet konttiin, hyvinhän tuossa vierähti melkein työpäivän verran aikaa kun ensimmäistä kertaa väykkyä piti purkaa, 1/3 ajasta taisikin mennä googletellessa ohjeita :oops: :lol:

Samalla otin pienen ensituntuman webastoon kun ei vielä semmosta kapinetta ole ollutkaan, ostohetkellä kokeilin vain että lähtee päälle ja niinhän se lähti, valkoisen pilven saattelemana, enkä sen koommin siihen ole vielä kerennyt perehtyä.
aloin kuitenkin tutkia kun tuntui että ei tahdo lämmöt nousta ja lämmönsäätö saa huutaa kokoajan täysillä että tarkenee jotenkin.. kaukkarista näppäsin päälle ja eihän siellä lähtenyt mikään muu pyörimään kuin kv-pumppu ja sekin pienen vikinän kanssa :roll: pieni mutka foorumilla paljasti webaston omaavan ihan oman sulakkeenkin ja kappas, sehän se oli palanut/hapettunut. vaihdoin uuden sulakkeen ja sehän heräs henkiin, pari kertaa sai käynnistellä kunnon toimintasavun kera ennen kuin alkoi kunnolla pelaamaan ja nyt tuntuu nostavan lämmötkin kohtuu ajassa normaaliin ja lämmönsäätöäkin saa jo rullailla vähän viileämmälle ettei rupea hikipisarat valumaan :wink:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eipä ole nyt tarvinnut muuta kuin ajella menemään, joku päivä jos saisi tutkittua tarkemmin tuota etupään kolinaa niin josko onnistuisi kitkeä sekin pois, vakaajan päätytangot oli ehjät, korin kumihelat vähän väljät ja myös ylätukivarren pallonivelessä tuntui pieni klappi kun repi kädellä poikittaissuunnassa, lieköhän sitten väljät pallot ja ne kolisee :roll: kolinaa ei tosiaan kuulu normi ajossa ollenkaan, vain kun peruuttaa tai veivaa rattia linkkuun puolelta toiselle paikallaan.

Tuossa aikaisemmin sain asennettua myös evrymodin ja ahtopainemittarin kabiiniin, vakiopaineet 0.9bar ja evryllä 1.0bar. evryllä herää paljon alempaa ja vääntöä tuli kohtuullisesti, maksimisyötöt löytyi 400ohmin vastuksella, siitä eteenpäin alkaa ensin käymään huonosti ja lopuksi (300-200ohm) nousee tyhjäkäyntikin.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
arska10
Viestit: 99
Liittynyt: 10.3.2011 19:21
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Voisiko koiran luut tehdä tuon kolinan jos on loppu
Mitään näistä mersuista ymmärrä, mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan ;)
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

arska10 kirjoitti:Voisiko koiran luut tehdä tuon kolinan jos on loppu
eikös nuo koiranluut ole juurikin ne vakaajan päätytangot? oli aika uuden näköiset, puslat ehyet ja ei tuntunut välyksiä kun väänteli :roll:


tämän päivän aikana on näköjään myös mennyt vänkärin xenon pimeäksi, ihan alkuperäiset löytyy eli mistähän vikaa kannattaa lähteä ensimmäisenä hakemaan? sulakkeet oli ehyet, ballastejakaan ei taida päästä tarkistamaan ilman umpion irroitusta? pääseekö itse polttimoon käsiksi ihan vain ruuvaamalla sen takakannen irti siitä mustasta boxista umpion sisällä?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Shatter kirjoitti:eikös nuo koiranluut ole juurikin ne vakaajan päätytangot? oli aika uuden näköiset, puslat ehyet ja ei tuntunut välyksiä kun väänteli :roll:
Ne kyllä näyttää koko sen ajan uusilta, mitä ne kestävät :D
Ja sitten jossain vaiheessa menee koko vakaajatanko uusiksi, kun sen ulkopäät kuluvat väljäksi.

Ei onneksi ole kallis remontti sekään.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Onko nuiden koiranluiden vaihtoon jotain niksejä jos alkaa vaihtamaan? jostakin taisin lukea että saattaa olla tiukassakin ja helpompi jos irroittaa koko tangon :roll:

samallahan tuohon pyöräyttää sisemmät runkohelat uusiksi jos alkaa purkamaan, onko sama tekniikka kuin vanhemmissa eli pujotetaan päästä uusi vai onko rungossa oleva palikka irroitettava tms?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eipäs ollutkaan iso vika xenoneissa, vaihdoin muutama päivä taaksepäin kojelaudan päähän uudet sulakkeet ja ihmettelin että miten vanhat oli ihan eri järjestyksessä arvoiltaan mitä eng. kielinen lista näytti.. laitoin uudet sitten listan mukaan ja ajelin tyytyväisenä menemään. huomasin kuitenkin jostain syystä kääntää luukussa olevan selitelapun toisinpäin ja sieltähän paljastui alkuperäinen saksankielinen jossa sulakekoot ja selitteet oli ihan eri paikoilla mitä englanniksi ja niinhän sieltä oli sulake palanut kun oli väärän kokoinen! :lol: :oops:

ei näköjään kannata listoista uskoa kuin alkuperäistä eikä käännettyä, vai onkohan sittenameriikan malleissa sulakkeetkin eri paikoilla?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

ne englannin kieliset käännökset on vaan päin honkia, sama ongelma faceliftissa :lol:
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

pikkusen nafta haisee lämpimällä koneella ja syykin löytyi..

mitä todennäköisimmin jostain pumpun pohjasta tiputtelee vähän kun kastelee aina lohkon kyljen ja se sitten höyryää kuumalla koneella.. taitaa olla tekemätön paikka tilkitä pumppu kuivaksi ilman irroitusta kun ei kerta päällä oleva kansi vuoda :roll: takapäästä jossa on linjalähdöt ja päältä pysyy kuivana, mutta ajon jälkeen kun kokeilee pohjasta niin sormet märkänä. eipä tuo muuten oireile, vähän vaan haiskahtaa ja märällä kelillä tekee hienon läntin :toks:

hankala paikallistaa tarkasti kun ei sinne oikein mistään nää vaikka irrottaaa imusarjan tai kömpii auton alle.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Pakkasten tultua on alkanut etupää paukkumaan hullun lailla aina parkkipaikalla veivatessa, tarviketorilla tuli pyörähettyä tuossa päivällä ja mukaan tarttu etuvakaajan koiranluut ja korihelat sekä käsijarrun puuttuminenkin iski tiskillä ollessa mieleen niin laitettiin sitten samalle kuitille myös kaikki uudet kässärihilppeet niin jos se ainakin seuraavalle leimalle asti kestää :roll: :)

edelliseen viestiin lisäten nyt yli -10C pakkasilla kylmäkäynnistyksessä yskii jonkun aikaa ja kierrokset humpaa ennen tasoittumista, oisko pumppuvian alkua kun jostain jo vähän tihkuttelee? nyt on kahdesti tehnyt, muilla kerroilla on lähtenyt ihan normaalisti käyntiin.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Etuvakaajan korihelat ja päätytangot ois nyt vaihdettu ja pikatestiajolla näyttäs että kolinat väheni huomattavasti mutta vieläkin silloin tällöin kuuluu yksinäinen kolahdus vänkärin puolelta.. pitänee sinne vielä alapallo väkertää uusiksi kun kuskinpuolen pallo olikin jo vaihdettu leimalle pari kk sitten.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Shatter kirjoitti:pikkusen nafta haisee lämpimällä koneella ja syykin löytyi..

mitä todennäköisimmin jostain pumpun pohjasta tiputtelee vähän kun kastelee aina lohkon kyljen ja se sitten höyryää kuumalla koneella.. taitaa olla tekemätön paikka tilkitä pumppu kuivaksi ilman irroitusta kun ei kerta päällä oleva kansi vuoda :roll:
Ei välttämättä:

viewtopic.php?t=31883

Kittikikkareella saa määränsäätimen takas samaan asentoon.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Joskus vuotanut tuosta sähköliitiimestä

Kuva
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Pumppu on ihan kuiva imusarjan puolelta eikä mitään vuotoa näy selvästi paitsi se että lohkon kylki on märkä ja pumpun pohja myös kun sormilla kokeilee, oisko mahdollista että vuotais sitten alemman kannen tiiviste koneen puolelta?

pitemmän reissun jälkeen näyttää siltä että ei paljoa paukkumiset laantunu vakaajan osien vaihdolla, alapallosta ei ainakaan johdu kuskinpuolella kun vasta vaihdettu niin ainut järkevä syy ois ylätukivarret :roll:

niin ja akkukin päätti loppua kun kotona piipahdin, hinaamalla lähti käyntiin kaikkien varotusvalojen saattelemana joten eiköhän piipahdeta maanantaina akkutalossa ja laitetaan vartan H3 :!: nyt taitaa olla motonetin Banner tjsp..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Mahdollista kyllä tuossa kuva ,jos apua.

Kuva
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Palaako kaikki merkkivalot mittaristossa? Mittaappas latausjännite...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Kiitoksia bomberille kuvista, tiiä vaikka jossain vaiheessa sais aikaseksi rueta jumppaamaan tuon pumpun kanssa ja toivoa että vuoto on jommassa kummassa kannentiivisteessä :D

akkuropleemaa tutkiskelin, navoista mitattuna 11.6V :roll: näytti olevan mätänetin sznajder 100ah/680a. eiköhän tuota uusi tuu haettua niin ei tarvi jännittää joka aamu lähteekö vai ei ja kun on vielä tuo webastokin joka imee virtaa. vähän on laiskasti kyllä pyöritellyt käyntiin joka pakkasaamu..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Varta H3 tuli vanhan tilalle ja ai että kun pyörittää keviästi 8) seuraavaksi taitaa remonttilistalle joutuakin laturi kun käynnissä lataa vain 13.6V ja kierroksilla 13.8V :roll: akku lepotilassa 12.5V
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tulipa paljon hillitymmän näkönen lookki kun vaihtoi pitkiin 4300k sarjan, iski pikkusen liikaa silmään edellisen omistajan laittamat 6000k, jotka ei edes syttynyt kunnolla :lol:

uusille tuli releohjaus 2.5mm johdolla niin pelaa kuin ajatus.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tänään saatu aikaseksi uudet kajarit takaoviin, yllätti kun edessä on jopa 6.5" kaiutin alkuperäisenä, mutta takaovessa oli 3.5", kiinnitysrunkoa piti aika huolella modata että sai 4" koksun istumaan siihen jotenkuten.

kaiutinkotelot vuorasin ihan perus vaimennuslevyllä etu- ja takaovista, ei kumise enää niin paljoa ja hiljeni ulospäin pikkusen kun aikaisemmin kuului radiokin ihan selvästi ulos vaikka oli voluumit pienellä.

ainut mikä jäi häiritsemään että ei saa takakajareita säädettyä hiljaisemmalle soittimen asetuksista niin sotkee vähän :roll: tuskimpa tuohon niin kiinnittää huomiota kun vähän aikaa kuuntelee ja muutenkin peittyy ajokohinaan suurimmaksi osaksi ajaessa. varmaan ei olis paha investointi erillinen vahvari kajareille viimeistään siinä vaiheessa kun laittaa subbarin, menee säätö muuten täysin mahdottomaksi :D


onkos kellään kokemusta noista muutaman satasen aktiivisubeista, lähinnä mietityttää että saako sillä kunnollista bassoa ihan normaalikuunteluun vai meneekö reisille koko homma? farmarissa luulisi kyllä vähän paremmin soivan vrt. sedaniin kun kontin ja kabiinin välissä ei ole tankkia ja hattuhyllyä :!:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”