Monivikainen väyrynen. E270 cdi vm:2000
Monivikainen väyrynen. E270 cdi vm:2000
Eli väykyssä vikaa enemmän kuin laki sallii
Vika 1: SRS valo syttyi käynnistäessä ja siis palaa koko ajan.
Vika 2: EPC syttyy ajoittain kun kiihdyttää reippaammin ja siis sammuttaa auton yllättäen ja aina motarilla ohittaessa,pumppuun vaihdettu tiivisteitä takuuna ostettaessa kun vuosi silloin naftaa ei enää kylläkään vuoda.
Vika 3: tänään siis uusi vika ajoittaen jarruttaessa syttyy ESP-BAS-ABS vaihtuu vuorotellen näytössä sammuu kun laittaa virrat uudelleen päälle ja taas syttyy jossakin vaiheessa jarrutellessa.
Jos siis tietoa mistä mihinkin vikaa etsiskelisi niin suurella kiitoksella vastaan otettaisiin
ja autohan siis E270 cdi automaatti vm:2000 km: 340 000
Vika 1: SRS valo syttyi käynnistäessä ja siis palaa koko ajan.
Vika 2: EPC syttyy ajoittain kun kiihdyttää reippaammin ja siis sammuttaa auton yllättäen ja aina motarilla ohittaessa,pumppuun vaihdettu tiivisteitä takuuna ostettaessa kun vuosi silloin naftaa ei enää kylläkään vuoda.
Vika 3: tänään siis uusi vika ajoittaen jarruttaessa syttyy ESP-BAS-ABS vaihtuu vuorotellen näytössä sammuu kun laittaa virrat uudelleen päälle ja taas syttyy jossakin vaiheessa jarrutellessa.
Jos siis tietoa mistä mihinkin vikaa etsiskelisi niin suurella kiitoksella vastaan otettaisiin
ja autohan siis E270 cdi automaatti vm:2000 km: 340 000
Re: Monivikainen väyrynen. E270 cdi vm:2000
Tähän uskaltaisin veikata jarruvalokytkintä. Ittellä saman ikäisessä C:ssä teki ABS:n valoa lukuun ottamatta samaa. Älä osta tarvikeversiota. Tietty starilla tuohonkin tulisi varmuus.jone.jj kirjoitti:Vika 3: tänään siis uusi vika ajoittaen jarruttaessa syttyy ESP-BAS-ABS vaihtuu vuorotellen näytössä sammuu kun laittaa virrat uudelleen päälle ja taas syttyy jossakin vaiheessa jarrutellessa.
Testerillä näkee mitä vialla, joskus riittää vikakoodien nollaus. Sekin tehdään testerillä, EI akunkengän irrotuksella !Vika 1: SRS valo syttyi käynnistäessä ja siis palaa koko ajan.
Suutin tai useampi todennäköisesti viallinen. Testerillä korjausarvot ja mittalaseilla paluupuolen vuodot...Vika 2: EPC syttyy ajoittain kun kiihdyttää reippaammin ja siis sammuttaa auton yllättäen ja aina motarilla ohittaessa,pumppuun vaihdettu tiivisteitä takuuna ostettaessa kun vuosi silloin naftaa ei enää kylläkään vuoda.
Edellä veikattu jarruvalokytkin tai jotain muuta, samalla testauskerralla varmistuu tämäkin...Vika 3: tänään siis uusi vika ajoittaen jarruttaessa syttyy ESP-BAS-ABS vaihtuu vuorotellen näytössä sammuu kun laittaa virrat uudelleen päälle ja taas syttyy jossakin vaiheessa jarrutellessa.
oulaistenliikenne.fi
Mulla just samallainen väykky ja samanlaisia vikoja oli.
Vika2 samallalailla sammu kiihdyttäessä loppu kun vaihdoin 2 kirkasta pollttoaineputkia (klipsit huonot) ja muihin uudet O-renkaat ja polttoaineensuodattimen samalla, alkuperäisosilla oli yht. 60e hintaa.
Vika3 korjaantu jarrupalojen vaihdolla
Ruosteeton cdi väykky on paras auto
Vika2 samallalailla sammu kiihdyttäessä loppu kun vaihdoin 2 kirkasta pollttoaineputkia (klipsit huonot) ja muihin uudet O-renkaat ja polttoaineensuodattimen samalla, alkuperäisosilla oli yht. 60e hintaa.
Vika3 korjaantu jarrupalojen vaihdolla
Ruosteeton cdi väykky on paras auto
monivikainen.....
Jep täytyy viikonloppuna perehtyä tarkemmin vikoihin ja tutkia vihjeiden mukaankin.
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: 13.3.2013 22:09
- Paikkakunta: Oulun seutu
tuon polttoaine jutun tarkistaa helposti korkeapainepumpulle tulevasta letkusta kulkeeko siinä ilmakuplia käynnistyksen jälkeen tai kuin kone käy.. päällä yleensä rypytetty suoja musta jota voi raottaa niin näkee putkeen ..jos ei ilma kuplia eikä pääse staarin nokkaan voi epäillä rail putken päässä olevaa pa.painesäädintä.. uusi maksaa n. 180€ tai jos saa jostain "lainaan" voi vaihtaa..
monivikainen...
Juups täytyy tutkia paremmin viikonloppuna ajan kanssa,tosiaan aikaisemmin kun koneen päässä ollut pumppu vuosi niin silloin kuplaa työnsi reippaasti eipä sen jälkeen olekkaan tullut kurkittua sitä sillä silmällä.
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
Järvenpäässä pidetään kerran kuussa Rassausmiittejä ja siellä on mahdollista lukea vikakoodit. Seuraava miitti on la 9.8 klo 13.00 alkaen.
viewtopic.php?t=23883&start=2130
viewtopic.php?t=23883&start=2130
Tinaruusun haltija
Miiteissä on tullut käytyä, päivitykset eivät enää toimi
Miiteissä on tullut käytyä, päivitykset eivät enää toimi