Alkoihan ne ongelmat sitten...
Alkoihan ne ongelmat sitten...
Oishan se pitäny vaan sittenkin ostaa se W123 eikä väykkyä Ehtihän se ollakkin jo jonkun kuukauden meillä ennenkuin alkoi temppuilu. Kaikkea hommaahan tuossa tietenkin on mutta vakavimpana ehkä tuo ettei käynnisty enää Jonkun aikaa oireili niin että välillä hörähti käyntiin heti sammuakseen. Jonkun kerran kun käynnisteli niin lähti käymään. Joskus sahasi vaan. Nyt rouva oli lähdössä sillä kylälle niin ei enää lähde. Hörähtää taas vaan ja sammuu heti, välillä vaan sahaa. Koitin haulla etsiä mutta mitään tyypillistä aiheuttajaa noilla oireilla ei taida olla? Lämpimänä ei minusta ole oireillut mutta kylmänä joskus.
Sitten seuraava kyssäri. Onko tossa vastaavanlaista moniurahihnankiristintä kuin OM603ssa? Joku siellä resonoi varsinkin kun ilmastoinnin kompura kytkeytyy on vaan niin ahdas ettei purkamatta oikein nää kunnolla.
Ja sitten alustasta. Mitkä nivelet noista tyypillisesti menee? Nyt tuntuu että joka puolella kolisee ja jossain nariseekin...
Kyseessä siis 320cdi farkku.
Rahallahan noista kaikistakin selviäis mutta juuri nyt ei olisi juuri ylimääräistä ja on tuossa pihalla kolme muutakin autoa jotka kaikki tarvitisisi vähän työtä kun kolme pitäisi kohtapuoliin katsastaakkin... Pakko siis noita romuja itte ruuvailla niin pitkälle kuin mahdollista. Onko tää nyt sitä että ahneella on paskanen loppu?
Sitten seuraava kyssäri. Onko tossa vastaavanlaista moniurahihnankiristintä kuin OM603ssa? Joku siellä resonoi varsinkin kun ilmastoinnin kompura kytkeytyy on vaan niin ahdas ettei purkamatta oikein nää kunnolla.
Ja sitten alustasta. Mitkä nivelet noista tyypillisesti menee? Nyt tuntuu että joka puolella kolisee ja jossain nariseekin...
Kyseessä siis 320cdi farkku.
Rahallahan noista kaikistakin selviäis mutta juuri nyt ei olisi juuri ylimääräistä ja on tuossa pihalla kolme muutakin autoa jotka kaikki tarvitisisi vähän työtä kun kolme pitäisi kohtapuoliin katsastaakkin... Pakko siis noita romuja itte ruuvailla niin pitkälle kuin mahdollista. Onko tää nyt sitä että ahneella on paskanen loppu?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Käyntiin lähtemättömyys on todennäköisesti pikkuvika. Testerillä pitää varmistaa että mikä sen aiheuttaa mutta todennäköisesti anturivika esim. kampikammion asentoanturi taikka railpaineissa ongelmaa.
Moniurahihnan väpättämisen aiheuttaa loppuun kulunut tai jumissa oleva laturin vapaakytkin (=yksisuuntalaakeri hihnapyörässä).
Moniurahihnan väpättämisen aiheuttaa loppuun kulunut tai jumissa oleva laturin vapaakytkin (=yksisuuntalaakeri hihnapyörässä).
Ettei vaan olisi ilmaa poltoainejärjestelmässä. Jotenkin vaikuttaisi että ensin jossain pieni vuoto ja joka on sitten suurentunut...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Noita koodeja ei tosta luetakkaan millä vaan motonetin räpellyksellä. Ei kellään olis tässä läntisellä-uudellamaalla tai pk-seudulla jotain millä noi saisi luettua? Ei nyt huvittais hinauttaa tai hakea kärryä lainaan että saa koodit luettua...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Alkoihan ne ongelmat sitten...
Hörähdys vaiva sopii suoraan ilamvaivaan(usein orinkulta)Wike kirjoitti:Jonkun aikaa oireili niin että välillä hörähti käyntiin heti sammuakseen. Jonkun kerran kun käynnisteli niin lähti käymään. Joskus sahasi vaan. Nyt rouva oli lähdössä sillä kylälle niin ei enää lähde. Hörähtää taas vaan ja sammuu heti, välillä vaan sahaa. Koitin haulla etsiä mutta mitään tyypillistä aiheuttajaa noilla oireilla ei taida olla? Lämpimänä ei minusta ole oireillut mutta kylmänä joskus.
Kyseessä siis 320cdi farkku.
mistä on kyllä juttua sivu tolkulla
jos vaiva olisi lämpimänä niin useimiten kampiakselin asennon tunnistin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Niinpä tietty, pää ei toimi...
Elikkäs tarkoittanette suuttimien o-renkaita? Pitää kurkata mukana tulleeseen huoltovihkoseen. Muistelen että jokunen niitä ainakin vaihdettu ei niin kauan sitten...
Tossa joku sanoi että olisi kärsinyt samanlaisista vaivoista kun akussa ei ollut tarpeeksi virtaa mutta kyllä toi startti tuntuu pyörittävän niinä kertoina ihan hyvin kun ei hörähdä. (Ja vielä tyhmä kysymys että missä tossa romussa on akku kun ei se taida ainakaan konehuoneessa olla)
Olis pitäny pitäytyä noissa esikammiovehkeissä vissiin vaan. En olis just kaivannut tähän hässäkkään lisää ohjelmaa...
Elikkäs tarkoittanette suuttimien o-renkaita? Pitää kurkata mukana tulleeseen huoltovihkoseen. Muistelen että jokunen niitä ainakin vaihdettu ei niin kauan sitten...
Tossa joku sanoi että olisi kärsinyt samanlaisista vaivoista kun akussa ei ollut tarpeeksi virtaa mutta kyllä toi startti tuntuu pyörittävän niinä kertoina ihan hyvin kun ei hörähdä. (Ja vielä tyhmä kysymys että missä tossa romussa on akku kun ei se taida ainakaan konehuoneessa olla)
Olis pitäny pitäytyä noissa esikammiovehkeissä vissiin vaan. En olis just kaivannut tähän hässäkkään lisää ohjelmaa...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ei,Wike kirjoitti: Niinpä tietty, pää ei toimi...
Elikkäs tarkoittanette suuttimien o-renkaita? Pitää kurkata mukana tulleeseen huoltovihkoseen. Muistelen että jokunen niitä ainakin vaihdettu ei niin kauan sitten...
Tossa joku sanoi että olisi kärsinyt samanlaisista vaivoista kun akussa ei ollut tarpeeksi virtaa mutta kyllä toi startti tuntuu pyörittävän niinä kertoina ihan hyvin kun ei hörähdä. (Ja vielä tyhmä kysymys että missä tossa romussa on akku kun ei se taida ainakaan konehuoneessa olla)
Polttoaineen siirtolinjoissa olevia(niissä muoviputkissa esim suodatimelta lähtevä)
akkua kannatta etsiä takpenkin alta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Iski tietenkin hirvee flunssa nyt tähän samaan syssyyn mutta sen verran eilen jaksoin että otin muovit pois edestä ja katselin niitä polttoainelinjoja. Ainakin suodattimen päältä lähtevän läpinäkyvän letkun liittimestä oli joku katkonut ne väkäset jotko pitävät sen paikallaan eli on vaan työnnettynä siihen suodattimen kanteen... Broidi kävi aamulla Pitskun Vehosta hakemassa mulle uudet letkut ja suodattimen. Vaihdan nyt ne kaikki läpinäkyvät sieltä o-renkaineen ja suodattimen samaan konkurssiin. Aika hyvän hinnan pyysivät niistä onnettomista muovileluletkuista ja suodattimesta... No köyhälle kaikki on kallista Toivotaan nyt sitten että vika oli niissä!
Mites tuo ilmaus sitten tuossa tapahtuu? Riittääkö että konetta vaan pöyrittelee niinkuin om603:ssa?
Mites tuo ilmaus sitten tuossa tapahtuu? Riittääkö että konetta vaan pöyrittelee niinkuin om603:ssa?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
pelkästään se että letku ei ole kunnolla klipsillä kiinni voi riittää siihen että hörii ilmaa... ja juu metrihinta on kohdillaan niissä letkuissa (nuukat voi koittaa ostaa ensin pelkät o-renkaat ja siiten vasta letkut jos ei parane).
Ilmaa itsestään, akku vaan täyteen latinkiin, suodattimen voi täyttää, ja jos haluaa lotrata niin siirtopumpun kyljestä letkua voi irroitella kun kaveri starttaa.
Ilmaa itsestään, akku vaan täyteen latinkiin, suodattimen voi täyttää, ja jos haluaa lotrata niin siirtopumpun kyljestä letkua voi irroitella kun kaveri starttaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Juu olishan ensin voinut vaihtaa vaan sen yhden rikkinäisellä liittimellä olevan letkun ja kaikki o-renkaat, mutta jos kaikkien vaihtamisella säästyisi sitten pitempään ilman ongelmia. Ei se että auto temppuilee vaan se siitä seuraava kiukkunen akka
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ehdotomasti vaihtaa vaan ne kaikki kerralla niin ei heti taas joku vuodaWike kirjoitti:Juu olishan ensin voinut vaihtaa vaan sen yhden rikkinäisellä liittimellä olevan letkun ja kaikki o-renkaat, mutta jos kaikkien vaihtamisella säästyisi sitten pitempään ilman ongelmia. Ei se että auto temppuilee vaan se siitä seuraava kiukkunen akka
(sitä ihemetellyt pitkään että mitä varten se suodatimelta lähtevän letkun kiinitys pitää rikkoa vaikka se on helppo irrotta ehjän "lähesaina" sen näkee rikkinäisenä vaikka olisi melko uudetkin letkut)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kuinka kauan tuota nyt sitte pitää saihailla että ilmat lähtee? Meinaa kohta usko loppua kun ei inahdakkaan... Mun tuurilla siellä tietenkin jotain muutakin vikaa Tarttis nyt vaan saada se liikkeelle kun ei yhdellä autolla pärjätä
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Triplatsekkaa että pumpulle tulevat letkut on oikein päin! Et olis ensimmäinen etkä viimenen joka laittaa ne väärin...Wike kirjoitti:Kuinka kauan tuota nyt sitte pitää saihailla että ilmat lähtee? Meinaa kohta usko loppua kun ei inahdakkaan... Mun tuurilla siellä tietenkin jotain muutakin vikaa Tarttis nyt vaan saada se liikkeelle kun ei yhdellä autolla pärjätä
Edit: (umm... onko farkussa 'satulatankki'?) jos on niin onhan tankissä löpöö yli neljänneksen
Edit2: mikäs vuotinen tuo auto oli, onko siinä vielä sammutusventtiili ennen kp-pumppua, jos on siin sen liittimen kunto
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Koitin vielä eilen niitä letkuja kytkettäessä katsoa netistä kuvia miten päin tulivat kun olin epävarma vaikka koitin tarkkaan katsoa kun ne kiinnitin. Luulisin että nyt ovat oikein. Eli suodattimelta menee imupumpun alempaan reikään. Ylemästä menee sen t-haaran kautta suurpainepumpun keulanpuoleiseen reikään ja koneenpuoleisesta reiästä lähtee railille.
En tiedä onko noissa farkuissa samanlainen tankki kuin sedanissa jossa on ollut sitä tukkeutunutta sihtiä...
Vuosimalli on 2002 (valmistunut 9.2001 vissiin).
En tiedä onko noissa farkuissa samanlainen tankki kuin sedanissa jossa on ollut sitä tukkeutunutta sihtiä...
Vuosimalli on 2002 (valmistunut 9.2001 vissiin).
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
koitappa vaihtaa kp pumpun letkut
mulla on vielä sammutusvenalla (mm. ei sitä t-haaraa) mutta näkyvät menevän toisin päin.... ajattelin käydä kattomassa omasta ja samalla tarkistaa ruiskut kun en pitkään aikaan sitä ole tehnyt - iso kiitos, siellähän nelospytyn ruiskun tyvi oli jo kostea ja pieni pikipisarakin näkyi.... prikan vaihtoa tiedossa mutta pitäis olla iisiä kun taas kerran huomas ajoissa!
mulla on vielä sammutusvenalla (mm. ei sitä t-haaraa) mutta näkyvät menevän toisin päin.... ajattelin käydä kattomassa omasta ja samalla tarkistaa ruiskut kun en pitkään aikaan sitä ole tehnyt - iso kiitos, siellähän nelospytyn ruiskun tyvi oli jo kostea ja pieni pikipisarakin näkyi.... prikan vaihtoa tiedossa mutta pitäis olla iisiä kun taas kerran huomas ajoissa!
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Sepä se kun noita on vissiin ollut aika monta erilaista systeemiä. Vehollakin sanoi ettei VINin perusteella perusteella voi vielä mitään sanoa kun tehtaalla on heitelty autoihin mitä sattuu osia. No pitänee sitten koittaa katella niitä putkia. On vaan niin pirun ahdasta siellä ja ne putket on kettumaiset laittaa kun ovat jäykät mutta silti pitäisi koittaa käsitellä varovasti...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Jäkeen vähän nihkee lähteä kun auto ei edes lähe käyntiin
Mutta siis miten päin ne KP pumpun lähdöt nyt sitten oikeesti on?
http://benz.17vin.com/partsmain/1/613960/65C/07/M/120
Ton kuvan mukaan sen laitoin tosin tuo ei taas oikeen vastaa sitä mun auton systeemiä kun tuossa toi toinen KP pumpun putki menee johkin lisäjuttuun mitä mun autossa ei ole. Mulla lähtö ja tulo vierekkäin.
Mutta siis miten päin ne KP pumpun lähdöt nyt sitten oikeesti on?
http://benz.17vin.com/partsmain/1/613960/65C/07/M/120
Ton kuvan mukaan sen laitoin tosin tuo ei taas oikeen vastaa sitä mun auton systeemiä kun tuossa toi toinen KP pumpun putki menee johkin lisäjuttuun mitä mun autossa ei ole. Mulla lähtö ja tulo vierekkäin.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Se juttu on just se sammutusventtiili ja se menee pumpun moottorinpuoleiseen reikään (ei näy tuosta kuvasta), pumpun etummainen reikä menee railiin.Wike kirjoitti:Jäkeen vähän nihkee lähteä kun auto ei edes lähe käyntiin
Mutta siis miten päin ne KP pumpun lähdöt nyt sitten oikeesti on?
http://benz.17vin.com/partsmain/1/613960/65C/07/M/120
Ton kuvan mukaan sen laitoin tosin tuo ei taas oikeen vastaa sitä mun auton systeemiä kun tuossa toi toinen KP pumpun putki menee johkin lisäjuttuun mitä mun autossa ei ole. Mulla lähtö ja tulo vierekkäin.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Noniin, käänsin ne kp pumpun letkut ristiin ja hetken sahaamisen jälkeen lähti tulille! Kiitos miljoonasti kaikille jotka jaksoi onnetonta auttaa!! Sen se tekee kun kuumeisena sählää noiden kanssa... Tosin eipä nielasta ennenkuin huomenna yön seisonnan jälkeen kokeilen taas onko ilmaa vielä päässyt jostain.
Sellannen jäi mietityttämään että siinä railin päässä kun on se anturi (en muista kumpi on kummasikun päässä) niin siitä lähtee piuha joka jakaantuu ja yksi haara menee sellaseen laatikkoon joka on epäilyttävän näköinen. Siinä siis vaan muovikuori ilman pohjaa ja sen sisällä yksi komponentti joka oli niin paskanen ettei saanut selvää mikä oli mutta näytti pieneltä konkalta. Onko joku oma viritys? Se piuha missä tämä on kiinni oli vaan vedetty kiepille siihen railin viereen nippareilla.
Sellannen jäi mietityttämään että siinä railin päässä kun on se anturi (en muista kumpi on kummasikun päässä) niin siitä lähtee piuha joka jakaantuu ja yksi haara menee sellaseen laatikkoon joka on epäilyttävän näköinen. Siinä siis vaan muovikuori ilman pohjaa ja sen sisällä yksi komponentti joka oli niin paskanen ettei saanut selvää mikä oli mutta näytti pieneltä konkalta. Onko joku oma viritys? Se piuha missä tämä on kiinni oli vaan vedetty kiepille siihen railin viereen nippareilla.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Klassinen tapaus, vois sanoo hyvä että tuli kuntoon (yleensä tuolla letkujen vaihdolla ilmavaivat lähtee).
Tosiaan se sun boksis voi olla huijausverme railipaineen nostoon... anturi on etupäässä ja säätöventtiili takaosassa. Ei siellä pitäis mun mielestä mitään olla, voin huomenna vilkaista omasta mutta aika varmalta huijaukselta kuulostaa...
Tosiaan se sun boksis voi olla huijausverme railipaineen nostoon... anturi on etupäässä ja säätöventtiili takaosassa. Ei siellä pitäis mun mielestä mitään olla, voin huomenna vilkaista omasta mutta aika varmalta huijaukselta kuulostaa...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ei se vieläkään korjaantunut. Eilen joutu vähän sahaamaan että lähti käyntiin vielä jonkun hassun tunnin seisonnankin jälkeen ja tänään illalla kun kokeilin vuorokauden seisonnan jälkeen niin hörähteli jonkun kerran taas vaan... Akka taas raivoaa
Mitäs nyt sitten seuraavaksi? Avasin suodattimen vaan tarkistaakseni että tiiviste oli kunnolla ja vaikuttihan se olevan. Samalla panin merkille että suodattimessa oli polttoainetta vaan noin puoleenväliin asti. Onkos sellanen ihan normaalia?
Mitäs nyt sitten seuraavaksi? Avasin suodattimen vaan tarkistaakseni että tiiviste oli kunnolla ja vaikuttihan se olevan. Samalla panin merkille että suodattimessa oli polttoainetta vaan noin puoleenväliin asti. Onkos sellanen ihan normaalia?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
no mittailepa paljonko ruiskut vuotaa tankkilinjoistaan, kuvia löyty jostain foorumilta CDI203 on ainakin niitä postannut...
Ainiin, sen vastukonkkaihmevirityksenkin vois tarkistaa mikä se on, saako sen helposti siitä välistä pois jossei se siihen kuulu... kummassa se nyt olikaan kiinni anturissa vai paineensäätimessä (sen paineensäätimen o-renkaatkin muuten vois tarkistaa)
Ainiin, sen vastukonkkaihmevirityksenkin vois tarkistaa mikä se on, saako sen helposti siitä välistä pois jossei se siihen kuulu... kummassa se nyt olikaan kiinni anturissa vai paineensäätimessä (sen paineensäätimen o-renkaatkin muuten vois tarkistaa)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Suutinten ohivuotomittaus seuraavaksi jos korkeapainepumpulle tuleva linja on varmasti tiivis eli muoviputkien liittimet ja o-renkaat kunnossa
Vaikuttaako lämpötila käynnistymiseen?
Vaikuttaako lämpötila käynnistymiseen?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Se on siinä keulanpuoleisessa eli anturissa kun eikös säädin ole tuulilasinpuolella?
Lämpötila ei varmaan sinänsä mutta seisonta-aika kylläkin...
Joo, pitänee mittailla noi suuttimet. Tarvii huomenna hakea sopivaa putkea siihen.
Lämpötila ei varmaan sinänsä mutta seisonta-aika kylläkin...
Joo, pitänee mittailla noi suuttimet. Tarvii huomenna hakea sopivaa putkea siihen.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
No nyt lykkäsin letkunpätkät suuttimien päälle ja pyöritin konetta minuutin. Aika tasaiselta ja hyvältä näytti joten en usko että ongelma on niissä. Sen verran huomasin nyt pimeässä lähempää lampun kanssa katellessani että kuutospytyn suuttimen juurella oli siellä polttoaineputken puolella piilossa mustaa joten oisko se sitten tiivisteen vaihdon aika siihen?
Koitin sitten vielä käynnistää konetta mutta ei. Lupasi monen monta kertaa ja kerran melkein lähti. Pari kertaa kävin välillä kurkkaamassa pyörittämisen välissä niin joka kerta siirtopumpun ylemmässä eli kp pumpulle menevässä nousi isoja kuplia ylös. Mistä toi nyt oikeen hörppää tota ilmaa?
Koitin sitten vielä käynnistää konetta mutta ei. Lupasi monen monta kertaa ja kerran melkein lähti. Pari kertaa kävin välillä kurkkaamassa pyörittämisen välissä niin joka kerta siirtopumpun ylemmässä eli kp pumpulle menevässä nousi isoja kuplia ylös. Mistä toi nyt oikeen hörppää tota ilmaa?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Mikä on muuten siinä pumppujen välissä olessa putketta olevan t-haaran päässä olevan muovihärvelin tarkoitus? Se putki t-haaralta sille on ainakin täynnä ilmaa. Nyt kun taas pyörittelin tuota konetta niin ilma selkeästi tulee juuri tuosta t-haarasta. Sen alapuolella ei näy kuplia...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name