Alkoihan ne ongelmat sitten...

Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Alkoihan ne ongelmat sitten...

Viesti Kirjoittaja Wike »

Oishan se pitäny vaan sittenkin ostaa se W123 eikä väykkyä :ttu: Ehtihän se ollakkin jo jonkun kuukauden meillä ennenkuin alkoi temppuilu. Kaikkea hommaahan tuossa tietenkin on mutta vakavimpana ehkä tuo ettei käynnisty enää :lol: Jonkun aikaa oireili niin että välillä hörähti käyntiin heti sammuakseen. Jonkun kerran kun käynnisteli niin lähti käymään. Joskus sahasi vaan. Nyt rouva oli lähdössä sillä kylälle niin ei enää lähde. Hörähtää taas vaan ja sammuu heti, välillä vaan sahaa. Koitin haulla etsiä mutta mitään tyypillistä aiheuttajaa noilla oireilla ei taida olla? Lämpimänä ei minusta ole oireillut mutta kylmänä joskus.

Sitten seuraava kyssäri. Onko tossa vastaavanlaista moniurahihnankiristintä kuin OM603ssa? Joku siellä resonoi varsinkin kun ilmastoinnin kompura kytkeytyy on vaan niin ahdas ettei purkamatta oikein nää kunnolla.

Ja sitten alustasta. Mitkä nivelet noista tyypillisesti menee? Nyt tuntuu että joka puolella kolisee ja jossain nariseekin...

Kyseessä siis 320cdi farkku.

Rahallahan noista kaikistakin selviäis mutta juuri nyt ei olisi juuri ylimääräistä ja on tuossa pihalla kolme muutakin autoa jotka kaikki tarvitisisi vähän työtä kun kolme pitäisi kohtapuoliin katsastaakkin... Pakko siis noita romuja itte ruuvailla niin pitkälle kuin mahdollista. Onko tää nyt sitä että ahneella on paskanen loppu? :hang:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Käyntiin lähtemättömyys on todennäköisesti pikkuvika. Testerillä pitää varmistaa että mikä sen aiheuttaa mutta todennäköisesti anturivika esim. kampikammion asentoanturi taikka railpaineissa ongelmaa.

Moniurahihnan väpättämisen aiheuttaa loppuun kulunut tai jumissa oleva laturin vapaakytkin (=yksisuuntalaakeri hihnapyörässä).
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ettei vaan olisi ilmaa poltoainejärjestelmässä. Jotenkin vaikuttaisi että ensin jossain pieni vuoto ja joka on sitten suurentunut...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Noita koodeja ei tosta luetakkaan millä vaan motonetin räpellyksellä. Ei kellään olis tässä läntisellä-uudellamaalla tai pk-seudulla jotain millä noi saisi luettua? Ei nyt huvittais hinauttaa tai hakea kärryä lainaan että saa koodit luettua...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: Alkoihan ne ongelmat sitten...

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Wike kirjoitti:Jonkun aikaa oireili niin että välillä hörähti käyntiin heti sammuakseen. Jonkun kerran kun käynnisteli niin lähti käymään. Joskus sahasi vaan. Nyt rouva oli lähdössä sillä kylälle niin ei enää lähde. Hörähtää taas vaan ja sammuu heti, välillä vaan sahaa. Koitin haulla etsiä mutta mitään tyypillistä aiheuttajaa noilla oireilla ei taida olla? Lämpimänä ei minusta ole oireillut mutta kylmänä joskus.
Kyseessä siis 320cdi farkku.
Hörähdys vaiva sopii suoraan ilamvaivaan(usein orinkulta)
mistä on kyllä juttua sivu tolkulla

jos vaiva olisi lämpimänä niin useimiten kampiakselin asennon tunnistin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

No noi ilmavaivat toki kävi myös mielessä. Koitin nyt taas käyttää hakua olemattomalla menestyksellä vaikkei luulis olevan niin vaikeaa. Mitä tarkoittaa orinkulta (haku ei siitäkään sanonut mitään)? :nocando:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Wike kirjoitti:Mitä tarkoittaa orinkulta (haku ei siitäkään sanonut mitään)? :nocando:
Rinkuloita = O-renkaita.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

:lol: Niinpä tietty, pää ei toimi...

Elikkäs tarkoittanette suuttimien o-renkaita? Pitää kurkata mukana tulleeseen huoltovihkoseen. Muistelen että jokunen niitä ainakin vaihdettu ei niin kauan sitten...

Tossa joku sanoi että olisi kärsinyt samanlaisista vaivoista kun akussa ei ollut tarpeeksi virtaa mutta kyllä toi startti tuntuu pyörittävän niinä kertoina ihan hyvin kun ei hörähdä. (Ja vielä tyhmä kysymys että missä tossa romussa on akku :oops: kun ei se taida ainakaan konehuoneessa olla)

Olis pitäny pitäytyä noissa esikammiovehkeissä vissiin vaan. En olis just kaivannut tähän hässäkkään lisää ohjelmaa...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Wike kirjoitti::lol: Niinpä tietty, pää ei toimi...

Elikkäs tarkoittanette suuttimien o-renkaita? Pitää kurkata mukana tulleeseen huoltovihkoseen. Muistelen että jokunen niitä ainakin vaihdettu ei niin kauan sitten...

Tossa joku sanoi että olisi kärsinyt samanlaisista vaivoista kun akussa ei ollut tarpeeksi virtaa mutta kyllä toi startti tuntuu pyörittävän niinä kertoina ihan hyvin kun ei hörähdä. (Ja vielä tyhmä kysymys että missä tossa romussa on akku :oops: kun ei se taida ainakaan konehuoneessa olla)
Ei,
Polttoaineen siirtolinjoissa olevia(niissä muoviputkissa esim suodatimelta lähtevä)

akkua kannatta etsiä takpenkin alta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ok, kiitos kun jaksatte neuvoa!!


Kattelin noita suutinvuoto aiheitakin niin taidan tarkemmin kurkata nekin varmuuden vuoksi.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Iski tietenkin hirvee flunssa nyt tähän samaan syssyyn mutta sen verran eilen jaksoin että otin muovit pois edestä ja katselin niitä polttoainelinjoja. Ainakin suodattimen päältä lähtevän läpinäkyvän letkun liittimestä oli joku katkonut ne väkäset jotko pitävät sen paikallaan eli on vaan työnnettynä siihen suodattimen kanteen... Broidi kävi aamulla Pitskun Vehosta hakemassa mulle uudet letkut ja suodattimen. Vaihdan nyt ne kaikki läpinäkyvät sieltä o-renkaineen ja suodattimen samaan konkurssiin. Aika hyvän hinnan pyysivät niistä onnettomista muovileluletkuista ja suodattimesta... :roll: No köyhälle kaikki on kallista 8) Toivotaan nyt sitten että vika oli niissä!

Mites tuo ilmaus sitten tuossa tapahtuu? Riittääkö että konetta vaan pöyrittelee niinkuin om603:ssa?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

pelkästään se että letku ei ole kunnolla klipsillä kiinni voi riittää siihen että hörii ilmaa... ja juu metrihinta on kohdillaan niissä letkuissa (nuukat voi koittaa ostaa ensin pelkät o-renkaat ja siiten vasta letkut jos ei parane).

Ilmaa itsestään, akku vaan täyteen latinkiin, suodattimen voi täyttää, ja jos haluaa lotrata niin siirtopumpun kyljestä letkua voi irroitella kun kaveri starttaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Juu olishan ensin voinut vaihtaa vaan sen yhden rikkinäisellä liittimellä olevan letkun ja kaikki o-renkaat, mutta jos kaikkien vaihtamisella säästyisi sitten pitempään ilman ongelmia. Ei se että auto temppuilee vaan se siitä seuraava kiukkunen akka :lol:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Wike kirjoitti:Juu olishan ensin voinut vaihtaa vaan sen yhden rikkinäisellä liittimellä olevan letkun ja kaikki o-renkaat, mutta jos kaikkien vaihtamisella säästyisi sitten pitempään ilman ongelmia. Ei se että auto temppuilee vaan se siitä seuraava kiukkunen akka :lol:
Ehdotomasti vaihtaa vaan ne kaikki kerralla niin ei heti taas joku vuoda
(sitä ihemetellyt pitkään että mitä varten se suodatimelta lähtevän letkun kiinitys pitää rikkoa vaikka se on helppo irrotta ehjän "lähesaina" sen näkee rikkinäisenä vaikka olisi melko uudetkin letkut)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Kuinka kauan tuota nyt sitte pitää saihailla että ilmat lähtee? Meinaa kohta usko loppua kun ei inahdakkaan... Mun tuurilla siellä tietenkin jotain muutakin vikaa :evil: Tarttis nyt vaan saada se liikkeelle kun ei yhdellä autolla pärjätä :cry:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Wike kirjoitti:Kuinka kauan tuota nyt sitte pitää saihailla että ilmat lähtee? Meinaa kohta usko loppua kun ei inahdakkaan... Mun tuurilla siellä tietenkin jotain muutakin vikaa :evil: Tarttis nyt vaan saada se liikkeelle kun ei yhdellä autolla pärjätä :cry:
Triplatsekkaa että pumpulle tulevat letkut on oikein päin! Et olis ensimmäinen etkä viimenen joka laittaa ne väärin...

Edit: (umm... onko farkussa 'satulatankki'?) jos on niin onhan tankissä löpöö yli neljänneksen

Edit2: mikäs vuotinen tuo auto oli, onko siinä vielä sammutusventtiili ennen kp-pumppua, jos on siin sen liittimen kunto
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Koitin vielä eilen niitä letkuja kytkettäessä katsoa netistä kuvia miten päin tulivat kun olin epävarma vaikka koitin tarkkaan katsoa kun ne kiinnitin. Luulisin että nyt ovat oikein. Eli suodattimelta menee imupumpun alempaan reikään. Ylemästä menee sen t-haaran kautta suurpainepumpun keulanpuoleiseen reikään ja koneenpuoleisesta reiästä lähtee railille.

En tiedä onko noissa farkuissa samanlainen tankki kuin sedanissa jossa on ollut sitä tukkeutunutta sihtiä...

Vuosimalli on 2002 (valmistunut 9.2001 vissiin).
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

koitappa vaihtaa kp pumpun letkut :D

mulla on vielä sammutusvenalla (mm. ei sitä t-haaraa) mutta näkyvät menevän toisin päin.... ajattelin käydä kattomassa omasta ja samalla tarkistaa ruiskut kun en pitkään aikaan sitä ole tehnyt - iso kiitos, siellähän nelospytyn ruiskun tyvi oli jo kostea ja pieni pikipisarakin näkyi.... prikan vaihtoa tiedossa mutta pitäis olla iisiä kun taas kerran huomas ajoissa!
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Sepä se kun noita on vissiin ollut aika monta erilaista systeemiä. Vehollakin sanoi ettei VINin perusteella perusteella voi vielä mitään sanoa kun tehtaalla on heitelty autoihin mitä sattuu osia. No pitänee sitten koittaa katella niitä putkia. On vaan niin pirun ahdasta siellä ja ne putket on kettumaiset laittaa kun ovat jäykät mutta silti pitäisi koittaa käsitellä varovasti...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mul oli poikki se yks T-haara... Järvenpäässähän olisi tällä hetkellä rassausmiitti meneillään. siel olisi asiantuntemusta paikalla pilvin pimein.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Jäkeen vähän nihkee lähteä kun auto ei edes lähe käyntiin :lol:


Mutta siis miten päin ne KP pumpun lähdöt nyt sitten oikeesti on?

http://benz.17vin.com/partsmain/1/613960/65C/07/M/120

Ton kuvan mukaan sen laitoin tosin tuo ei taas oikeen vastaa sitä mun auton systeemiä kun tuossa toi toinen KP pumpun putki menee johkin lisäjuttuun mitä mun autossa ei ole. Mulla lähtö ja tulo vierekkäin.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Wike kirjoitti:Jäkeen vähän nihkee lähteä kun auto ei edes lähe käyntiin :lol:


Mutta siis miten päin ne KP pumpun lähdöt nyt sitten oikeesti on?

http://benz.17vin.com/partsmain/1/613960/65C/07/M/120

Ton kuvan mukaan sen laitoin tosin tuo ei taas oikeen vastaa sitä mun auton systeemiä kun tuossa toi toinen KP pumpun putki menee johkin lisäjuttuun mitä mun autossa ei ole. Mulla lähtö ja tulo vierekkäin.
Se juttu on just se sammutusventtiili ja se menee pumpun moottorinpuoleiseen reikään (ei näy tuosta kuvasta), pumpun etummainen reikä menee railiin.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Noniin, käänsin ne kp pumpun letkut ristiin ja hetken sahaamisen jälkeen lähti tulille! Kiitos miljoonasti kaikille jotka jaksoi onnetonta auttaa!! Sen se tekee kun kuumeisena sählää noiden kanssa... Tosin eipä nielasta ennenkuin huomenna yön seisonnan jälkeen kokeilen taas onko ilmaa vielä päässyt jostain.

Sellannen jäi mietityttämään että siinä railin päässä kun on se anturi (en muista kumpi on kummasikun päässä) niin siitä lähtee piuha joka jakaantuu ja yksi haara menee sellaseen laatikkoon joka on epäilyttävän näköinen. Siinä siis vaan muovikuori ilman pohjaa ja sen sisällä yksi komponentti joka oli niin paskanen ettei saanut selvää mikä oli mutta näytti pieneltä konkalta. Onko joku oma viritys? Se piuha missä tämä on kiinni oli vaan vedetty kiepille siihen railin viereen nippareilla.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Klassinen tapaus, vois sanoo :lol: hyvä että tuli kuntoon (yleensä tuolla letkujen vaihdolla ilmavaivat lähtee).

Tosiaan se sun boksis voi olla huijausverme railipaineen nostoon... anturi on etupäässä ja säätöventtiili takaosassa. Ei siellä pitäis mun mielestä mitään olla, voin huomenna vilkaista omasta mutta aika varmalta huijaukselta kuulostaa...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ei se vieläkään korjaantunut. Eilen joutu vähän sahaamaan että lähti käyntiin vielä jonkun hassun tunnin seisonnankin jälkeen ja tänään illalla kun kokeilin vuorokauden seisonnan jälkeen niin hörähteli jonkun kerran taas vaan... Akka taas raivoaa :justiina:

Mitäs nyt sitten seuraavaksi? Avasin suodattimen vaan tarkistaakseni että tiiviste oli kunnolla ja vaikuttihan se olevan. Samalla panin merkille että suodattimessa oli polttoainetta vaan noin puoleenväliin asti. Onkos sellanen ihan normaalia?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

no mittailepa paljonko ruiskut vuotaa tankkilinjoistaan, kuvia löyty jostain foorumilta CDI203 on ainakin niitä postannut...

Ainiin, sen vastukonkkaihmevirityksenkin vois tarkistaa mikä se on, saako sen helposti siitä välistä pois jossei se siihen kuulu... kummassa se nyt olikaan kiinni anturissa vai paineensäätimessä (sen paineensäätimen o-renkaatkin muuten vois tarkistaa)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Suutinten ohivuotomittaus seuraavaksi jos korkeapainepumpulle tuleva linja on varmasti tiivis eli muoviputkien liittimet ja o-renkaat kunnossa :roll:
Vaikuttaako lämpötila käynnistymiseen?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Se on siinä keulanpuoleisessa eli anturissa kun eikös säädin ole tuulilasinpuolella?

Lämpötila ei varmaan sinänsä mutta seisonta-aika kylläkin...

Joo, pitänee mittailla noi suuttimet. Tarvii huomenna hakea sopivaa putkea siihen.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

No nyt lykkäsin letkunpätkät suuttimien päälle ja pyöritin konetta minuutin. Aika tasaiselta ja hyvältä näytti joten en usko että ongelma on niissä. Sen verran huomasin nyt pimeässä lähempää lampun kanssa katellessani että kuutospytyn suuttimen juurella oli siellä polttoaineputken puolella piilossa mustaa joten oisko se sitten tiivisteen vaihdon aika siihen?


Koitin sitten vielä käynnistää konetta mutta ei. Lupasi monen monta kertaa ja kerran melkein lähti. Pari kertaa kävin välillä kurkkaamassa pyörittämisen välissä niin joka kerta siirtopumpun ylemmässä eli kp pumpulle menevässä nousi isoja kuplia ylös. Mistä toi nyt oikeen hörppää tota ilmaa?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Mikä on muuten siinä pumppujen välissä olessa putketta olevan t-haaran päässä olevan muovihärvelin tarkoitus? Se putki t-haaralta sille on ainakin täynnä ilmaa. Nyt kun taas pyörittelin tuota konetta niin ilma selkeästi tulee juuri tuosta t-haarasta. Sen alapuolella ei näy kuplia...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”