Edit: Niin joo, ei näin aloittelevana foorumin käyttäjänä muistanut mainita koneen mallia
Huohotin, mistä tietää onko "Suomimallia"?
Huohotin, mistä tietää onko "Suomimallia"?
No siinähän se kysymys tulikin
Luultavasti tuohon jo vaihdettu suomimallin huohotinletku, mutta eipä tekisi pahaa tarkistaakaan onko oikeanlainen. Pakkasessa noilla saksanmallisilla kai taipumusta tehdä pösömäiset jäätymiset ja pulauttaa öljyt sitten sopivasta paikasta konetta ulos...
Edit: Niin joo, ei näin aloittelevana foorumin käyttäjänä muistanut mainita koneen mallia
290 turpotiisseli.
Edit: Niin joo, ei näin aloittelevana foorumin käyttäjänä muistanut mainita koneen mallia
Niin, vaikea vaan tietää miten paksu kun ei ole nähnyt kuin tuon yhdendealer kirjoitti:Eriste on paksumpi suomimallissa.
Kääri itse lisää eristettä putken ympärille ?
Pitäisikö väykkytuojan muka avata konepeltiheikki5 kirjoitti:Luulen ettei 90%:lle auton tuoneista tule edes mieleen tuollainen asia. Ilmastointi ja vanteet on tärkein juttu, muulla ei niin väliäAM kirjoitti: Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.![]()
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.