320 CDI Hehkujen irrotus?

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Avatar
terde
Viestit: 580
Liittynyt: 30.9.2005 17:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

320 CDI Hehkujen irrotus?

Viesti Kirjoittaja terde »

Kaveri tuossa kyseli ko asiaa. Ongelmana on että tulppien kierreosat irtoaa,mutta kärjet jää reikiin. Millä nuo saa pois? Onko yleinen ongelma?

-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Avatar
tappara
halmaaja
Viestit: 144
Liittynyt: 04.6.2007 20:54
Paikkakunta: Bryssel

Viesti Kirjoittaja tappara »

Hellouz....

..kait niitä enää millään.. mitäs jos pyörittäisit konetta niin puristukset pamauttaisivat ne irti??? (otsaan)
siis..
Ihan aikuisten oikeasti, kun alatte ottaan irti mitä tahansa niin sohikaa sinne kierteisiin jarrunestettä, vaikka sitten pensselillä tai sormella, kaikki irtoaa.



:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Poraamalla ne saa pois, ainakin mulla ku katkes tollai niin jollain kovalla poralla tammerilla kaivoivat hehkun pois.

Tosin mulla oli kansi pöydällä ja öljyssä likoamassa ennen hehkujen irroitusta vaan niin silti yksi katkes :evil:
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

hehkut

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

Jokunen aika sitten kaveri pelotteli, et jos ei sun mese hehkuta kaikilla, niin irrottaessa todennäköisesti menee poikki. Ja sen jälkeen tulee kansiremontti.
Elikkä hehkun kärki karstoittuu kanteen kiinni. Aloitimme sitten irroituksen sillä varmuudella, että loppujen lopuksi irroitamme kannen myös. No, kaks lähti suhkoht helposti irti, käytössä vain pikkuräikkä. Kolmas hieman takerteli, mutta lähti irti. Sitten nummero 4. teetti 2h. auki kiinni liikettä tosiaan vaan pikkuräikällä. Kierreosa oli noussut jo irti, mutta hehku ei nouse millään, narisee narisee. Sitten vaan ronkisti aukipäin vääntöä ja samalla nostoa räikkään. Kahteen mieheen hikipäissään väännettiin ja sieltä se sitten nousi ja kärkikin oli matkassa.

Olen kyllä kuullut tähän hommaan tehdyistä työkaluista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”