W210 E 220 CDI -00 Tehot katoaa tuon tuostakin
W210 E 220 CDI -00 Tehot katoaa tuon tuostakin
Heips!
Meidän perheen tuorein tulokas alkoi kiukuttelemaan. Aika ajoin auto muuttuu aivan tehottomaksi kesken ajon. Kun auton sammuttaa ja lähtee uudelleen liikkeelle, taas mennään tovi reippaasti, kunnen vikatila uusii. Alkuun tätä sattui harvakseltaan, nyt es tänään 150km työmatkalla viisi kertaa. Ja savua tuntuu pukkaavan kiihdytyksessä reippaanlaisesti (siis silloin kun auto suostuu kiihtymään).
Osaisiko joku suoraan oireista sanoa potentiaalista syyllistä? Voisiko Pakokaasun takaisinkierrätys/imusarjan läppien jumitus aiheuttaa tällaista?
Mittariston näyttöön ei tule mitään tekstiä, mutta tehot putoaa arviolta kolmannekseen ja meno on sen jälkeen jotenkin pumppaavaa. Ihankuin auto yrittäisi lähteä menemään normaalisti, mutta sitten aina jokin rajoitus lyö takaisin...
Meidän perheen tuorein tulokas alkoi kiukuttelemaan. Aika ajoin auto muuttuu aivan tehottomaksi kesken ajon. Kun auton sammuttaa ja lähtee uudelleen liikkeelle, taas mennään tovi reippaasti, kunnen vikatila uusii. Alkuun tätä sattui harvakseltaan, nyt es tänään 150km työmatkalla viisi kertaa. Ja savua tuntuu pukkaavan kiihdytyksessä reippaanlaisesti (siis silloin kun auto suostuu kiihtymään).
Osaisiko joku suoraan oireista sanoa potentiaalista syyllistä? Voisiko Pakokaasun takaisinkierrätys/imusarjan läppien jumitus aiheuttaa tällaista?
Mittariston näyttöön ei tule mitään tekstiä, mutta tehot putoaa arviolta kolmannekseen ja meno on sen jälkeen jotenkin pumppaavaa. Ihankuin auto yrittäisi lähteä menemään normaalisti, mutta sitten aina jokin rajoitus lyö takaisin...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Re: W210 E 220 CDI -00 Tehot katoaa tuon tuostakin
Voi, mutta niin voi liian moni muukin seikka. Itsellä syynä tosin olivat juurikin imusarjan läpät. Katso liikkuvatkol läpät (tai niiden yhdystanko) kun annat koneelle kierroksia, tanko näkyy imusarjan alla kun osaa katsoa.Make_1 kirjoitti:
Osaisiko joku suoraan oireista sanoa potentiaalista syyllistä? Voisiko Pakokaasun takaisinkierrätys/imusarjan läppien jumitus aiheuttaa tällaista?
.

Muutoin testeriin, ja mielellään aidon starin päähän, (+ osaavalla käyttäjällä).
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
koita putsata ilmamäärä anturia ja ahtolämpö anturia. ite ruiskuttelen aina ihan präkliinillä vaan, heleppo koittaa että auttaako kun ei oo iso vaiva eikä maksa oikestaan mitään
en tiä mistä itellä johtui myös jonkin kaasuläpän tms jumittaminen,jumitin sen sitte nippusiteellä pysymään auki 


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Oma paavo oireili juurikin samalla tavalla, starilla diagnoosi varmistettiin ilmamassamittariin. Uuden mittarin vaihdon jälkeen (5min parkkipaikkahomma) kiihtyvyyttä voi taas mitata esim. kaappi- tai käkikellolla (sekuntikelloa ei tarvita) kalenterin sijaan.
Moottori tipppuu vikatilaan, jolloin kierrokset on maksimissaan 3000 ja kiihtyvyys sitäluokkaa että linttaklubikin pitää menoa varsin maltillisena. Moottoritien rampista kun heti ylhäältä painaa kalossin konehuoneeseen asti vauhtia saattaa rampin päähän saada nippanappa satasen ja traktorienkin ohitukseen tarvitaan lentokenttä.
Hevosmiesten tietotoimiston (ja Dealerin) mukaan noita saisi tosiaan olla hanskalokerossa yksi ja takakontissa toinen varalle. Dealerilla näkyy olevan vielä yksi myynnissä, nopeat syövät hitaat: viewtopic.php?t=38037
Ja jos ei irtoa savua eikä ääntä, niin sitten ei ole voimaakaan, siitä tuskin kannattaa olla huolissaan
Moottori tipppuu vikatilaan, jolloin kierrokset on maksimissaan 3000 ja kiihtyvyys sitäluokkaa että linttaklubikin pitää menoa varsin maltillisena. Moottoritien rampista kun heti ylhäältä painaa kalossin konehuoneeseen asti vauhtia saattaa rampin päähän saada nippanappa satasen ja traktorienkin ohitukseen tarvitaan lentokenttä.
Hevosmiesten tietotoimiston (ja Dealerin) mukaan noita saisi tosiaan olla hanskalokerossa yksi ja takakontissa toinen varalle. Dealerilla näkyy olevan vielä yksi myynnissä, nopeat syövät hitaat: viewtopic.php?t=38037
Ja jos ei irtoa savua eikä ääntä, niin sitten ei ole voimaakaan, siitä tuskin kannattaa olla huolissaan

Voiko ilmamassamittari olla osittain rikki? Äsken ajoin 100km ilman ongelmia ennenkuin heitti vikatilaan. Tosin seuraava pätkä oli 10km ja nytkin vikatila päällä. Kohta taas pysähdyttävä... Oon kyl menossa tänään KLään, joten voisihan tuon koittaa vaihtaa.
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Ainakin minulla oireet oli juuri tuommoisia. Eli ensin oireili silloin tällöin rankemmassa kiihdytyksessä ja loppupelissä joka startilla. Joku, joka paremmin tietää tuon sielunelämästä osannee kertoa tarkemmin miten se menee rikki, mutta ainakin minun kokemusten perusteella se hajoaa juurikin tuollalailla "asteittain".
Nyt on ilmamäärämittari vaihdettu. 10km ajon jälkeen puutui taas.
Eli eipä ollut siitä kiinni...

Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Nyt kestää näköjään startin jälkeen yhden kiihdytyksen, sit muuttuu meno verkkaiseksi. Mutta jonkinlainen asiayhteys tuosta kuitenkin löytyi. Nyt ei enää vauhti putoa alamäissä samalla tavalla kuin aikaisemmin, eli nyt tällä pystyy tovin vikatilassa ajamaankin...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Nyt tarvis varmaan seuraavaks koittaa saada vikakoodia ulos. Siis syy miks moottorin aivot tuuppaa vikatilan päälle. Saakohan Multiplexerillä ja Carsoftilla riittävästi tietoa ulos? Ne löytyisi kotoa...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
No niin, nyt on ollu Marsu letkun päässä. Tälläisia terveisiä tuli:
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P1354 Synchronization between camshaft and crankshaft
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Kuittasin vikakoodit ja kas, ainakin heittämäni parin kilsan lenkin ajan meno maistui taas! Huomenna kun pyrähtää kolmisensataa kilsaa, niin totuus selvinnee viimeistään...
Tein myös suutintestin. Se ei mun mielestä näyttänny kovin hyvältä:
https://picasaweb.google.com/marko.kukk ... 9115113138
Eikös korjauskertoimien pitäis olla suht liki toisiaan? Nyt hajontaa oli melkoisesti.
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P1354 Synchronization between camshaft and crankshaft
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Kuittasin vikakoodit ja kas, ainakin heittämäni parin kilsan lenkin ajan meno maistui taas! Huomenna kun pyrähtää kolmisensataa kilsaa, niin totuus selvinnee viimeistään...
Tein myös suutintestin. Se ei mun mielestä näyttänny kovin hyvältä:
https://picasaweb.google.com/marko.kukk ... 9115113138
Eikös korjauskertoimien pitäis olla suht liki toisiaan? Nyt hajontaa oli melkoisesti.
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
En saanut suutitintestilukemia näkyviin, mutta parhaimman kuvan asiasta saa kun testin tekeen ajossa ja painaa kaasun pohjaan kun kierrokset on alle 2000 rpm. Siinä jos joku sylinteri kiipeää tappiin asti, niin ainakin se on selvä tapaus.
Muista koodeista on parempi sanoa sitten kun tiedetään, että mitä uusiutuu.
Muista koodeista on parempi sanoa sitten kun tiedetään, että mitä uusiutuu.
Noniin, Ei ollut pitkä ilo. melko tahmainen oli matka töihin.
Kaksi kolmesta vikakoodista tuli uudestaan näkyviin:
CARSOFT Diagnosis-report 11.07.2012
Vehicle type: w210 220 cdi
License plate:
Customer:
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Mitähän sitten kokeilisi?
Kaksi kolmesta vikakoodista tuli uudestaan näkyviin:
CARSOFT Diagnosis-report 11.07.2012
Vehicle type: w210 220 cdi
License plate:
Customer:
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Mitähän sitten kokeilisi?
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4319
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ilmamassa mittari, sen johdot, egrMake_1 kirjoitti:Noniin, Ei ollut pitkä ilo. melko tahmainen oli matka töihin.
Kaksi kolmesta vikakoodista tuli uudestaan näkyviin:
CARSOFT Diagnosis-report 11.07.2012
Vehicle type: w210 220 cdi
License plate:
Customer:
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Mitähän sitten kokeilisi?
Paineen "muunnin" rikki sen johdot tai alipaine letkut
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4319
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ilmamassa mittari, sen johdot, egrMake_1 kirjoitti:Noniin, Ei ollut pitkä ilo. melko tahmainen oli matka töihin.
Kaksi kolmesta vikakoodista tuli uudestaan näkyviin:
CARSOFT Diagnosis-report 11.07.2012
Vehicle type: w210 220 cdi
License plate:
Customer:
Single diagnosis CDI - Status: ERROR !
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Mitähän sitten kokeilisi?
Paineen "muunnin" rikki sen johdot tai alipaine letkut
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Olisikohan järkevää koittaa EGR:n poistoa? Senhän saa jotenkin ohjelmallisesti tehtyä?
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4319
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Niin yleensä paitsi jos vika on EGR systeemissä niin se kannatta poistta ohjelmasta eikä laittaa kuntoonMeissenkeri kirjoitti:Ei ole järkevää alkaa vialliseen autoon tekemään patentteja. Siitä se varmimmin sotku syntyy. Ensi auto kuntoon ja sitten ohjelmamuutoksia, jos siltä tuntuu.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
No niin, nyt on lomareissu heitetty ja on taas aika palata askartelemaan vanhan murheen kanssa.
Auto kiihtyy starttauksen jälkeen ok, mutta hetken päästä on vikatila taas läsnä.
Eli edelleen nollauksen jälkeen Carsoft näyttä samat vikakoodit:
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Ilmamassa-anturi on vaihdettu kertaalleen uuteen, ja sitten vielä kertaalleen päikseen toimivasta autosta. Samoin on vaihdettu (toimivasta autosta) hukkkaportin kelloa ja EGR-venttiiliä ohjaavat alipaneenmuuntimet, EGR-venttiili sekä ahtopaineanturi.
Paikallistin vihdoin imusarjan läppien kääntömoottorin. siinä ei näyttänyt olevan minkäänlaista tankoa vivun pallossa kiinni (Näkyi imusarjan 2-3 putkien välissä) , eikä vipu näyttänyt liikkuvan paikallaan kaasutellessa lainkaan. Mutta sitten katsoin toimivasta (ainakin vielä) autosta samaa paikkaa ja siellä oli tanko kiinni, mutta en siinäkään mitään liikettä huomannut kaasuttelusta huolimatta. Olisiko kellään Staria tässä Jämsän tahi Lahden lähiympäristössä? Sillähän tuon läppämoottorin toimivuuden pääsee ymmärtääkseni testaamaan??
Auto kiihtyy starttauksen jälkeen ok, mutta hetken päästä on vikatila taas läsnä.
Eli edelleen nollauksen jälkeen Carsoft näyttä samat vikakoodit:
P0100 Hot film mass air flow sensor.
P1470 Boost pressure control vacuum transducer
Ilmamassa-anturi on vaihdettu kertaalleen uuteen, ja sitten vielä kertaalleen päikseen toimivasta autosta. Samoin on vaihdettu (toimivasta autosta) hukkkaportin kelloa ja EGR-venttiiliä ohjaavat alipaneenmuuntimet, EGR-venttiili sekä ahtopaineanturi.
Paikallistin vihdoin imusarjan läppien kääntömoottorin. siinä ei näyttänyt olevan minkäänlaista tankoa vivun pallossa kiinni (Näkyi imusarjan 2-3 putkien välissä) , eikä vipu näyttänyt liikkuvan paikallaan kaasutellessa lainkaan. Mutta sitten katsoin toimivasta (ainakin vielä) autosta samaa paikkaa ja siellä oli tanko kiinni, mutta en siinäkään mitään liikettä huomannut kaasuttelusta huolimatta. Olisiko kellään Staria tässä Jämsän tahi Lahden lähiympäristössä? Sillähän tuon läppämoottorin toimivuuden pääsee ymmärtääkseni testaamaan??
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
kannattaa myös raottaa niitä moottorin suojamuovia irti ja tsekata onko piuhat järjissään
Mulla oli tosta omasta väykystä parista piuhasta suojakuori hankautunut puhki ja oireili samalla tavalla ennen kuin kolvasin ne ja suojasin ne kutistesukalla
Oli mulla tosin ilmansuodatinkin ihan tukossa ja sen vaihdon jälkeen tuli auton voimat takas 



-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
-08 Volvo S80 2.4D
Nyt toimii!!!!
Vika oli loppujenlopuksi niinkin yksinkertainen, kuin repeämä ahtopaineputkessa....

Vika oli loppujenlopuksi niinkin yksinkertainen, kuin repeämä ahtopaineputkessa....
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 05.11.2012 16:01
- Paikkakunta: sikalatva
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4319
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kyllä se menne toisi päin... eli pako painnet tulee sieltä imusarjan puolelleJamo 220 cdi kirjoitti:Make_1 kirjoitti:Nyt toimii!!!!
![]()
Vika oli loppujenlopuksi niinkin yksinkertainen, kuin repeämä ahtopaineputkessa....![]()
siis pittääkö munki nyt nuo vielä tukkia että saa voimasavut tuone takapuskurin alle? ko minusta tuo egr:rä vaan päästää paineet tuone pakosarjan puolelle...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 05.11.2012 16:01
- Paikkakunta: sikalatva
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4319
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Oletaahan voi... mutta kun ahdin tekee hommia niin pakopuolella ennen ahdinta(siinä mistä egr kanava lähtee imu sarjaan) on suuriman osan aikkaa enemän painetta kuin imu sarajassaJamo 220 cdi kirjoitti:No duoda noin niikö mää ainaki olettaisin että se painaa turpolla sen verran imusarjaan että kun tuo venttiili takertellee ni painetta menee pakopuolelle
vaan eipä takertele enään...
vaan samapa tuo kummin päin paineet valsakaa vaikutus on kuitenkin...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä