egr poisto 200cdi -02
egr poisto 200cdi -02
minkälainen hyöty tosta on jos ohjelmoi egr:n pois käytöstä? laskeeko kulutus? vaikuttaako millään tapaan päästöihin? imusarja nyt ei ainaka karstottuisi, vai onko enempi haittaa jos ton ohjelmoi pois?
Kone lämpenee hitaammin ja maailma ei pelastu.
Eli talvella on pidempään kylmä jossei oo webastoo. Päästöt lisääntyy mutta ei sellaset mitä katsastuksessa mitattais. Kulutukseen ei välttämäti paljoo saa apuja mutta yks vikapaikka tulevaisuudessa vähemmän, välillisesti kaks kun imusarjan läpätkin voi hoidella samalla (tai jos jättää ne toimintaan paikoilleen niin ei karstoitu jumiin).
Eli talvella on pidempään kylmä jossei oo webastoo. Päästöt lisääntyy mutta ei sellaset mitä katsastuksessa mitattais. Kulutukseen ei välttämäti paljoo saa apuja mutta yks vikapaikka tulevaisuudessa vähemmän, välillisesti kaks kun imusarjan läpätkin voi hoidella samalla (tai jos jättää ne toimintaan paikoilleen niin ei karstoitu jumiin).
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Onhan siitä 'haittaa', nuo mitä edellä sanoin?
Hinta riippuu vähän kuka tekee jamissä, veikkaan että pelkkä EGR poisto on alle satasen luokkaa, lähes samalla ajalla ja vaivalla jos laitetaan sitten vähän lisää jerkkuakin takapyöriin, jolloin puhutaan ehkä 400-800€ haarukasta (riippuu taas paljon paikasta), kuuluko pakettiin dynomittauksia jne...

Hinta riippuu vähän kuka tekee jamissä, veikkaan että pelkkä EGR poisto on alle satasen luokkaa, lähes samalla ajalla ja vaivalla jos laitetaan sitten vähän lisää jerkkuakin takapyöriin, jolloin puhutaan ehkä 400-800€ haarukasta (riippuu taas paljon paikasta), kuuluko pakettiin dynomittauksia jne...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01