
Mikähän on moisen voinut aiheuttaa? Tilalle vaihdettiin 120tkm ajetusta väykystä uusi syyläri, auto ilmattiin. Saatiin perjantaina yöllä hinata takaisin kun lämmöt nousi 120. Eilen purettiin vaihteeksi syyläri irti. Termari ei ainakaan auennut kun kiuhuvassa vedessä testattiin. Vaihdettiin uusi termari tilalle. Kamat takaisin nippuun. Vesi tuntuu kiertävän järjestelmässä kun ylävesiletkusta painaa, tuntuu virtaus. Vesipumppu ei tiputa alleen, uusi pumppu on kyllä hommattu. Millä pirulla se viscon tuuletin lähtee pumpusta irti? Eilen ilmailtiin taas lopuksi. Eli keula vähän ylempänä, lämppäristä lämmöt täysillä ja puristeltiin letkuja, kun ilmakuplia ei näyttänyt tulevan niin korkki paisariin kiinni. Noh pari testilenkkiä ja kävi taas lämmöt nousemaan päälle 100.
Voiko tässä nyt olla käynyt niin, että termari on jumittanut kehä3, sen hetkinen kuski ei ole tajunnut katsoa lämpömittaria. Auto käynyt niin kuumana, että kansipahvi on korkannut ja työntää kaasut järjestelmään? Minusta pakokaasu haisee vähän makealle? Nopeat vinkit olis tarpeen, sillä kaverin emäntä tarvis autoa ja ollaan ti-ke yöllä lähdössä Espanjaan.