Elikkäs pihassa seisoo väykky missä koneessa on kipuja eli tarttisi joko kannen tai sitten helpommalla pääsisi jos vaihtaisi koko moottorin.
No pihassa on myös Vito mistä piti ensin tehdä vielä käyttöpeli mutta nyt kun olen siitä lainaillut osia toiseen vitoon niin laskeskelin että sen laitto ajoon vaatisi sen verran rahallista sijoitusta että sillä saisi jo yhden kelpokuntoisen viton niin ajatukset kääntyivät siihen että jos ottaisi Vitosta noin 200 tkm ajetun moottorin tuohon väyryseen.
Mitäs muutoksia tuo vaatisi kun kohteena olisi perus 220D väykky ja siihen istuttaisi tuosta 108 vitosta motin. Ilmastointi vaatisi ainakin yhden hihnapyörän lisäämisen mutta onkos muuta ihmeellistä?
Viton moottori väykkyyn?
Viton moottori väykkyyn?
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
220D väykky OM604:lla? Ja vito on 108D OM601:llä?
Ei kai tuossa järkeä ole. Saako lie katsastettuakaan eri mallisarjan moottorilla.
+pakun apulaitteet, imu/pakosarja jne passaako henkilöautokoriin mitenkään.
No öljypohja varmaan sopii siitä 604:sta 601seen. Viton pohja ei varmaan sovi väykyn konehuoneen muotoihin.
+kaasuvivustojen teko viton koneelle.
220cdi väykyn ja 108cdi viton peruskoneet on taas pitkälti samoja Om611 koneita molemmat.
Aika vähällä saa sopimaan. Tosiaan se öljypohjan muoto ja apulaitteet mahdollisesti vaihtoon. Imusarja ei mahda pakusta käydä henkilöautoon. Suuttimet?
Ei kai tuossa järkeä ole. Saako lie katsastettuakaan eri mallisarjan moottorilla.
+pakun apulaitteet, imu/pakosarja jne passaako henkilöautokoriin mitenkään.
No öljypohja varmaan sopii siitä 604:sta 601seen. Viton pohja ei varmaan sovi väykyn konehuoneen muotoihin.
+kaasuvivustojen teko viton koneelle.
220cdi väykyn ja 108cdi viton peruskoneet on taas pitkälti samoja Om611 koneita molemmat.
Aika vähällä saa sopimaan. Tosiaan se öljypohjan muoto ja apulaitteet mahdollisesti vaihtoon. Imusarja ei mahda pakusta käydä henkilöautoon. Suuttimet?