Tuli helvetin sekava mutta nopeasti kirjottelin että jos jollakin olisi hajua tästä... Stariin 15km ja ei ehkä uskalla lähteä ajelemaan niin kauas jos leviää matkalla
W210 E420 -96 Lämmetessään ilmestyy ESP ja muuta...
W210 E420 -96 Lämmetessään ilmestyy ESP ja muuta...
Elikkäs aiheenmukainen katiska josta vaihdettu suurien päästöjen ja humppaavan tyhjäkäynnin takia tulpat puolat puolan johdot imusarjantiivisteet ja yksi huonolta kuulostava suutin... mutta nyt jatkoimme osien vaihtelua vaihdettu paskana oleva kaasuläppä ja nyt astuu kuvioihin vika joka ilmenee kun kone lämpenee eli kun kone käy 3-6min tyhjäkäyntiä niin yhtäkkiä mittaristoon pamahtaa *ESP ja kierrokset nousevat reippaasti ja tyhjäkäynti pumppailee mutta ottaa kaasua joskin huonosti, uudelleenkäynnistys ja samahomma parinminuutin päästä... (boschi kerto vaan että on "vika"vanhassa kaasuläpässä mutta johdot korjattu aikasemman omistajan toimesta todella huonosti... nyt siis uusikäytetty) ja nyt myös lambda oikealle puolelle koska vasen on todella vittumaisessa paikassa mutta lamdban vaihdosta ei hyötyä... Oiskohan Ilmamassamittari viallinen tai imuilmanlämpöanturi aiheuttaako näitä oireita?
Tuli helvetin sekava mutta nopeasti kirjottelin että jos jollakin olisi hajua tästä... Stariin 15km ja ei ehkä uskalla lähteä ajelemaan niin kauas jos leviää matkalla
Tuli helvetin sekava mutta nopeasti kirjottelin että jos jollakin olisi hajua tästä... Stariin 15km ja ei ehkä uskalla lähteä ajelemaan niin kauas jos leviää matkalla
W210 E420 -96 Avantgarde
W124 200E -89 Talviautona keräämässä korroosiota.
W124 200E -89 Talviautona keräämässä korroosiota.