Mikäs boksi tuollaisia lukemia lupailee? Ohjelmoinnin kautta luvataan yleensä jotain 360Nm vääntöä, joten sen luulisi vakiokytkimen kestävän Luultavasti juuri kytkimen takia nuo väännöt rajattu noihin lukemiin, luulisin. Automaatti varmaan kestää pikkusen enemmänkin? Jos vaikka sitä käväisisi Karalalla tai jossain tässä kun jaksaa
Tuo sprintterin kytkin levy on 250mm.
Mites se kaksoismassa vauhtipyörä,voisko sen vaihtaa,sprintterissäkin kovaksi ja olisko jollain sprintteriin sopivaa.
En suosittele sitä kaksois massa pyörää yhtään tehokkaampaan
peliin,tuntuu noilla sprintterin tehoillakin pehnenevän.
Niin ja kertokoon joku asiantuntija,paljon ko se EHJÄ kaksoismassa
pyörä saa antaa myöden.(eilen avatusaa antoi periksi
noin 15astetta)
kävin kokkeilemassa tuota mikan uutta vanhaa autoa... on löytäny melekosen tehoboxin tuohon! maailma mustenee ihan reilusti ko polkasee...
eikä mieti hetkeäkään että lähtiskö...
tulee varmaan meleko makia peli ko saa kytkyttimen pitämään!
Kuulostaa tutulta. Kova vauhtipyörä, 250mm jäykkä levy ja M-benarin asetelma... Älä kysy miten sellainen tehdään, ei ole mitään hajua. Ei ole niin paha ajaa kuin luulisi. Laatikko vaan pitää meteliä vapaalla, mutta so not?
Kestää ainakin 414Nm
Perttu varmaan tietää mistä niitä saa hommattua.
Toisaalta 228mm vakiopaketti kestää yllättävän hyvin. Terveisiä Terholle
.
Eikös Pertulla ollut joku patentti tuohon kytkimeen.
No minä kyllä tiedän ratkaisun tuohon kytkinongelmaan, mutta se on hiukan hinnakas vaan.
Minulla itselläni ja Paloviidalla on sellainen paketti, jossa on 270cdi,n vauhtipyörä/kytkinpaketti.
500nm vääntö ei saa vielä mitään ylimääräistä väristystä aikaiseksi ja toimii todella nätisti.
Aikaisempi vauhtipyörä, joka on mm. 220cdi väykyssä ja C,ssä, kesti hyvin ~450nm.
Paloiidalla on toisessa mesessään vielä tällainen paketti myös.
Niitä voisi saada jopa purkaamoltakin käytettynä, niin ei se ostokustannus aivan mahdottomaksi mene.
Kytkinpakettina ei kannata ostaa muuta, kun sitä 270cdi väykyn pakettia, käy kyllä kaikkiin ja kestää sen maximin, mitä mesen kytkimet kestää.
Hinta on tarvikkeena käytännössä sama, kun mellommillakin.
Vanhemmissa (ja uudemmissakin) joutuu hiukan passailemaan tosiaan sitä painelaakerin etäisyyttä paineasetelmaan, mutta ei mitään ylivoimaista.