Eipä taida olla syytä harkita pelkkää kytkimen vaihtoa, 800€ kytkinpaketti painelaakerin kera, koska VP:tä ei ole syynä poissuljettu, siitä mahdollisesti toinen mokoma lisää + työt, alan hyyyyvin vahvasti kallistua tuon muuntopaketin suuntaan.
Onko kellään kokemusta miten tuo onnistuu ja tarvitaanko siinä jotain erikoista? Siis periaatteessa tälläinen, jostain syystä vaan väittää 2/316 om611 koneiseksi, vaikka käsittääkseni niissä om612..
Eli riittääkö pelkkä tuollainen paketti vai pitäiskö olla jotain muuta kaveriksi?
270cdi kytkimen muunto?
Tuli nimittäin melkoisena shokkina kun KLstä kävin kytkintä kysymässä, painelaakeri ja (työ?)sylinteri samaa osaa, kytkin itsessään 425€, painelaakerin kanssa yli 800€
Onko tuon vaihtotyössä mitään erikoista vai meneekö ihan korjausoppaan neuvoilla?
Täällä näyttäis olevan yks paketti myynnissä, mutta mistä muualta noita voisi kysellä?
En ole aiheesta tarkemmin löytänyt juttua, korjaamolla asiasta puhuessani sanoivat että "tulee lieveilmiöitä" sen kummemmin asiaa avaamatta. Eli mitä tuo käytännössä tekee? Ilmeisesti jotain täristyksiä tulee?
Ei sillä, niin paljon kuin tärinöitä olen yrittänyt poistaa, kyse ennenkaikkea on ollut siitä että täristääkö auto siksi että joku paikka on hajoamassa, ja näköjään niin päässy käymään.
Onko tuon vaihtotyössä mitään erikoista vai meneekö ihan korjausoppaan neuvoilla?
Täällä näyttäis olevan yks paketti myynnissä, mutta mistä muualta noita voisi kysellä?
En ole aiheesta tarkemmin löytänyt juttua, korjaamolla asiasta puhuessani sanoivat että "tulee lieveilmiöitä" sen kummemmin asiaa avaamatta. Eli mitä tuo käytännössä tekee? Ilmeisesti jotain täristyksiä tulee?
Ei sillä, niin paljon kuin tärinöitä olen yrittänyt poistaa, kyse ennenkaikkea on ollut siitä että täristääkö auto siksi että joku paikka on hajoamassa, ja näköjään niin päässy käymään.