MB 717.4 Purku ongelmat

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Smeagol91
Viestit: 327
Liittynyt: 16.1.2012 11:36
Paikkakunta: Uurainen

MB 717.4 Purku ongelmat

Viesti Kirjoittaja Smeagol91 »

Näin alkuu niin en ny tiiä kuuluko tämä tänne vai minne mutta onhan tuo toisinaan väyrysestä irti.

Asiaan eli tuli tuossa huvikseen sitte avattua jumittava laatikko, tai jumitti ennen ja sitten siitä todettiin ettei siellä olluna ees öljyä :shock:

No ajattelin että siellä olisi sitten laakerit palanu sököks mutta olihan siellä sitten muutakin joho nyt tarvi pientä jelppiä kun tuon veli venäläisten sivuja en nyt saa toimimaan jostain kumman syystä kuvien kera.

Räjäytyskuvat ois kivat saaha tietenkin ettei tarvihe kysellä täällä kokoajan infoa, muutenkin ensimmäinen laatikko menossa ihan mielenkiinnon vuoksi ja onhan sekin hyvä osata :lol:
Kuva
Pitäiakö tuon rattaan lähteä pooreilta irti
Ja tämähän on se pää joka upotettaan moottorin päähän
Kuva
Vai kumpaan suunta nuitten palikoitten pitäs liikkua?

Kuva
Tässä sama homma pitäskö lähteä irti mielessäni mietin että tottakai sen pitää jos nuita rattaitakin joskus joku vaihtelee mutta tuossakin kuvassa näyttää osittain hyvältä mutta tuon takapuolella selviä lämpöhalvauksia saanu joskus :P
Kuva
Luulis lähtevän tuosta ylös kun ei se alaskaan voi tulla :?

Tässäkin sama juttu lähteekö tuo nuilta pooreilta pois jos niin mikähän mahtas olla hyvä tapa kun ei tuonne millastakaan ulovetäjää saa toisinkun tuon aikasempaan, tiiä tuota sitten vaan kestääkö se sen muttta kokeillaan
Kuva
Kuva
Jos meinaa et vaihtasin nuo laakeroinnit samalla ja kait nuo nyt samalla tiivisteetkin on jos näin ymmärtää haluan.

Ja sit se periaatteessa tärkein kysymys joka tuota "jumitusta" on aiheuttanut ilmeisesti
Kuva
Eikö nuitten kahden pätkän välissä pitäisi olla jonkin moinen laakerointi ja millanen (mallia, mittaa, nro yms) niin sais haettua uuden

Kumma kyllä ne pienimmät oliko ne nyt niitä neulalaakereita niin olivat aivan ehjät :shock:

E: Pitihän sitä het jotain unohtaa, eli uskaltaako millasta voimaa käyttää nuihin kuhan ei hammastuksia rupea tärvelee ja tohjoks hakkaa?
Pitikin purkaa se, nyt sit mietitään miten se kasataan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”