w210 takakoiranluut

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

w210 takakoiranluut

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

huomasin tuossa purkaessani että takana olevat koiranluut ovat jotain ihme komposiittia? Miksi? Ku tuntuu että vähän väärässä paikassa on joustoa nyt vai onko tuolla joku suurikin merkitys alustan toimivuuteen?
ku ajattelin teettää tilalle metalliset kyl..
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

No koiranluuhan on kumipuslilla kiinni, eikös ne jousta jo nekin? Ainakin vanhemmissa näin, en ole uudemmista joutunut niitä puistelemaan. Ei mahda elää se materiaalikaan, ellei nyt ihan absoluuttinen ratakorva ole? Tallainen kuva minulla asiasta. :shock:
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

eli laitetaan jäykemmät puslat ja metallista koiranluut.

ku eilen pyörittelin vähän puneelle niitä niin sormin tuntu ainaki melko veltota ne :\ mut eivät väljältä
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”