Ajelen Avantgarde-Väykky-Farkulla, eli jo tehtaalla hieman madalletulla vehkeellä. Pulmana on, etten aina ole ajanut sileällä asvaltilla... eli lumisia mökkiteitä ja muita huonompilaatuisia teitä on osunut eteen... sillä seurauksella, että pohjan muovit ovat hiljalleen tippuneet tielaitoksen omistukseen
Muoveja on näköjään ollut edestä auton puoleenväliin, eli vaihdelaatikkoon asti. (?)
Kysyisinkin:
1) miten "tarpeellisia" nuo muovilevyt mielestänne ovat?
2) mistä saan ostettua uudet/käytetyt kohtuuhintaiset "panssarit"?
S210 Avantgarde -00 ja alakerran "panssari"muovit.
S210 Avantgarde -00 ja alakerran "panssari"muovit.
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
No eipä ne järin tarpeelliset ole, lähinnä ääneneristeenä ja suojaahan ne tietysti moottoritilaa pahimmilta kuralta ja lumelta. Sinänsä auton toimintaan eivät vaikuta muuten kuin, että talvella moottori saattaa lämmetä hieman hitaammin. Uusia muoveja saa ainakin www.merteil.fi ja www.kl-varaosat.fi . Käytettyjä kannattaa kysellä ainakin jäsen AkiP:ltä.
Edit.
Niin tosiaan se niiden muovien tärkein ominaisuus unohtui mainita. Nehän estää Mersuja merkkaamasta reviiriään ympäri kyliä, eli toimivat öljynkeräyskaukaloina.
Edit.
Niin tosiaan se niiden muovien tärkein ominaisuus unohtui mainita. Nehän estää Mersuja merkkaamasta reviiriään ympäri kyliä, eli toimivat öljynkeräyskaukaloina.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Kyllä se ihan etummainen joka on etupuskurin alla, on aika tärkeä jos joutuu kahlaan oikeesti paksussa lumessa.. mulla kun tota ei ollu hetken aikaa ja kovan lumipyryn jälkeen oli _koko_ moottoritila täynnä lunta ihan konepetiin asti, ja vois kuvitella että se ei kovin hyvää tee jos ne olis sinne jäätyny kiinni hihnapyöriin jne..
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
No kuten tuossa totesinkin, että juurikin suojaavat pahimmalta lumelta ja kuralta, kuka näkee tuollaisen ominaisuuden sitten mitenkäkin tärkeänä. Suoraa vaikutusta moottorin toimintaan noilla muoveilla ei ole ja varaosatiedoissakin nuo muovit mainitaan äänieristeiksi.simoks kirjoitti:Kyllä se ihan etummainen joka on etupuskurin alla, on aika tärkeä jos joutuu kahlaan oikeesti paksussa lumessa.. mulla kun tota ei ollu hetken aikaa ja kovan lumipyryn jälkeen oli _koko_ moottoritila täynnä lunta ihan konepetiin asti, ja vois kuvitella että se ei kovin hyvää tee jos ne olis sinne jäätyny kiinni hihnapyöriin jne..
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261