Farkun takaiskarien vaihto "kenttäolosuhteissa"?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Macc
Viestit: 65
Liittynyt: 07.1.2007 22:13

Farkun takaiskarien vaihto "kenttäolosuhteissa"?

Viesti Kirjoittaja Macc »

Kysellään nyt täälläkin, kun naapurifoorumilla ei vastausta löytynyt.
Siis, onnistuuko takaiskarien vaihto ihan ulkosalla tunkin ja pukkien varassa, vai pitääkö viedä pajalle?
Tarviiko operaatiossa jotain erikoistyökaluja ja onko jotain ihmejippoja, jota pitää suorittaa?

Kyseessä -00 220 cdi
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Re: Farkun takaiskarien vaihto "kenttäolosuhteissa"

Viesti Kirjoittaja veskola »

Vastataan nyt täällä kun toisella forumilla ei jaksanut. Ainakin w124:ssä iskarin vaihtaminen onnistuu kotikonstein.

Tuolla on jotain juttua hydraulipallon vaihtamisesta ja korkeudensäädöstä.

http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/15082007.html
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html

Tuommosessa vanhassa autossa mikä mullakin on/oli se putki oli aika ihanasti ruosteessa, eikä iskaria ehkä olisi saanut irti siten, että putki säilyy ehjänä.

Sitä öljyä tulee sieltä sitten silmille kun sen avaa, mutta mitäpäs pienistä. Tuossa näkyy se putkelta iskarille menevä liitos.

Kuva
Macc
Viestit: 65
Liittynyt: 07.1.2007 22:13

Viesti Kirjoittaja Macc »

Kiitoksia.
Täytynee siis itse kokeilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”