s 210 camber säätö

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

s 210 camber säätö

Viesti Kirjoittaja aadolf »

olikos tuohon 210 malliin olemassa eteen jotain lisäsätösarjaa, jos on mistäpä noita sais :roll:
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Säätöpulteilla saa vähän korjattua, ulkomailta saatavilla epäkeskopuslilla enempi sitten korjausta.

Miksi sitä camperia pitää pois saada?
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

syö renkaat sisäpinnasta, on niin matala :oops: voip olla fiksuinta nostaa hiukka ylemmä
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Mostro
Viestit: 68
Liittynyt: 12.9.2011 21:22
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Mostro »

Sama vika :( . Autossa (ehjät) avantgarden jouset ja korkeimmat säätökumit... Pari sarjaa renkaita on tullut ajettua "loppuun".

Ulkolaidassa 4mm pintaa ja neljännes sisälaidasta mateennahkaa...
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Mostro kirjoitti:Sama vika :( . Autossa (ehjät) avantgarden jouset ja korkeimmat säätökumit... Pari sarjaa renkaita on tullut ajettua "loppuun".

Ulkolaidassa 4mm pintaa ja neljännes sisälaidasta mateennahkaa...
Paljonko on camber arvot edessä?
Pyöräkulmat pielessä. Eturenkaat harituksella.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

mulla

vasen-1*35'
-oikea-3*20'
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

aika paljon on cambereissa eroa, jousi poikki tai muuta vikaa sillä puolella jolla camber yli 3 ?
jukkis67
Viestit: 91
Liittynyt: 03.5.2008 13:18
Paikkakunta: ylistaro

Viesti Kirjoittaja jukkis67 »

Itellä kulutus tasasempaa kun on 2,0mm aurauksella ja reipas paine väh.2,7
omas matalas jo muutama kesä todettua...
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

jolle kirjoitti:aika paljon on cambereissa eroa, jousi poikki tai muuta vikaa sillä puolella jolla camber yli 3 ?
leväsen shellillä kuopiossa käytetty ensikerran jolloin vaihtoivat väljät nivelet, ja takuuseen uudelleen 10 tkm jälkeen, ei kuulema mitään muuta vialla kuin etup laakerissa pikku klapi ja raideppää toisella puolem hiukka väljä.... pittääpi vaihtaa muuteski nuo jouset ja samalla tutkailla ja säädättää muualla :shock:
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

:?
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllä tuolla jotain hämminkiä on, tukivarsi mutkalla tai mitoilleen muuten pielessä, tai apurungossa tai muuten tuennassa ... joskus pökätty sivusta pikkusen ?
wiimax.fi
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

on pökätty :oops: . jospa sais lähemmä kohalleen kun nostaa hiukka ylemmä. tällä hetkellä menee hiukan liian mahallan :lol:
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos olisi ylätukivarressa vääntymää niin se olisi helpoin osa vaihtaa...
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

sillepuolen vaihdoin uuden ylätukivarren kun oli suolistannu kuminsa pihalle :?
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”