W210 koiranluun vaihto?
W210 koiranluun vaihto?
Onko jollain jotain hyvää niksiä miten tuon yläpään saa väännettyä paikalleen? Pitkän väännön jälkeen lopputuloksena kumi vain repesi. Vai onko noita eri sisähalkaisijoilla niinkuin w124 ainakin on?
Homma vaatii jonkin verran harjoittelua, vaikka periaatteessa yksinkertainen onkin. Itseltä se onnistuu jo kohtuudella kun on ehkä satoja noita vaihtanut, mutta ei tosiaan ole helppo "vääntö ja sinne meni".
Osissa voi olla laatueroja, vaikka mitoituksessa, meillä on tainnut aina olla Lemförder tangot. Erilaisia niitä ei kuitenkaan ole eri vuosimalleihin tai moottorikoolle, erikokoisella reiällä tms. vaan kaikkiin sama.
Osissa voi olla laatueroja, vaikka mitoituksessa, meillä on tainnut aina olla Lemförder tangot. Erilaisia niitä ei kuitenkaan ole eri vuosimalleihin tai moottorikoolle, erikokoisella reiällä tms. vaan kaikkiin sama.
oulaistenliikenne.fi
Kyllä se menee kun laittaa sitä rasvaa. Kumirasva kumille parasta mutta joskus tullut ihan öljyllä laitettua muka taas huono juttu kumille.Mesisti kirjoitti:Tätä juuri tuli koitettua. Ainut kerta kun meinasi mennä paikoilleen niin toiselta puolelta repesi "kaulus" kumista irtidealer kirjoitti:Runsaasti kumirasvaa, tanko "hollille" ja rengasraudalla vääntöä silmukan alaosan kohdalta iskaria vasten. Samalla toisella kädellä tangon alapäästä liikuttelua.
Väykässä taisin käyttää avolenkin päätä millä vipusin paikalleen, eli kummastakin reunasta yhtäaikaa tulee painetta = menee nopeemmin ja helpommin.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.